NOD-lijst 1 t/m 15 november 2022- door tot iedereen op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mamajolein, 3 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke2022

    Lieke2022 Fanatiek lid

    17 mei 2022
    1.947
    1.856
    113
    Vrouw
    Hoppa doen waar je je goed bij voelt! Hoef je tenminste niet te twijfelen over gemiste kansen :roflmao:.

    Heerlijk deze humor hahaha
     
  2. Mamajolein

    Mamajolein Niet meer actief

    @Kretacorry super balen van je negatieve test! Hoe gaat het met je dieet? Ga je nog eens terug om te kijken of je waarden nu beter zijn?

    @Kiekieboe en @Gnana, zet 'm op vanavond! :roflmao:
     
  3. Mamajolein

    Mamajolein Niet meer actief

    Lijkt me dat dit wel goed samen kan hangen met het spiraal verhaal
     
  4. Anar91

    Anar91 Fanatiek lid

    21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Precies haha, heb 9 rondes om de dag gedaan of alleen op positieve ovulatietest. Vorige ronde 3 dagen en had positieve zwangerschapstest, dus dacht ga het weer op de zelfde manier proberen.:D
     
    SarinaS, Wishfull123, Augustus2019 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Kretacorry

    Kretacorry Bekend lid

    5 jun 2022
    664
    736
    93
    Vrouw
    Wat lief dat je er na vraagt. Het dieet gaat opzich. Ik hou me er verrassend goed aan (een keer een foutje gemaakt door na een opkikkertje op de verpakking te kijken en daar suiker te zien staan)
    Maar opzich is het te doen. Hoewel ik nu giga veel mis

    vandaag was ik weer bij de orthomoleculaire ivm intolerantie test en stoelgangtest

    Ik ben koemelk citrus en witte suikers intolerant. Maar granen moet ik nog steeds laten. Pas over een half jaar kunnen we opnieuw testen of het nu en intolerantie is en het met mate mag of voor altijd.

    koemelk kwam zo hevig eruit dat ik dit minstens een jaar moet laten

    verder zijn mijn darmen niet heel lekker.
    Lang verhaal kort: basis ph waarde wat zuur moet zijn, een chronische ontsteking en een hoop niet in orde

    mij krijg pre en pro biotica( niet te gelijk) en ik moet elke dag lijnzaad nemen. Maar ze zij wel dat dit met mijn EDS overeen kwam en ook met de oestrogeendominantie, gebrek aan progesteron en cortisol.
    Maar zij was in ieder geval super enthousiast omdat we nu gericht een probleem kunnen aanpakken

    en hoe voel jij je ?:) is het nieuws al kunnen landen ?
     
    Suzi98 vindt dit leuk.
  6. Babywishh

    Babywishh Fanatiek lid

    30 jul 2022
    1.972
    1.661
    113
    Vrouw
    Ik vind het ook heel laag hoe je tegen mij reageert. "Niet dat je over 2 weken weer begint te zijken" (zeiken bedoel je denk ik)
    En nee ik zeg juist hoe langer ik bezig ben, hoe meer ik ga twijfelen. En wij proberen zwanger te worden ja, ondanks mijn of onze twijfels. Voor de 1e had ik ook soms twijfels, wel anders dan nu, maar ze waren er wel. Lijkt me raar en naïef als je nooit twijfels hebt. Ik kan me niet voorstellen dat je nooit denkt: kan ik een baby (of baby's/kinderen) aan? Hoe gaat mijn relatie dan worden? Want het is echt niet niks toch. Maar ik ben wel klaar met deze discussie. Trek het je niet zo aan. We gunnen elkaar allemaal een zwangerschap, zo snel mogelijk.
     
  7. Babywishh

    Babywishh Fanatiek lid

    30 jul 2022
    1.972
    1.661
    113
    Vrouw
    #4307 Babywishh, 28 nov 2022
    Laatst bewerkt: 28 nov 2022
    Wij hebben net seks gehad voor het eerst deze maand. :roflmao: maar wel op de meest vruchtbare dag. Zoon in bad gedaan, schoen gezet, allebei gedoucht, seks gehad en nu lekker op de bank netflixen. :p Nu morgenavond of woensdagochtend nog en dan maar weer afwachten. Testen heb ik nog niet in huis. Ben benieuwd hoelang ik kan wachten met die te kopen. ;)
     
  8. Gnana

    Gnana Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Dan moet je rennen :p:p:p
     
    Kretacorry vindt dit leuk.
  9. Gnana

    Gnana Fanatiek lid

    3 aug 2015
    1.193
    1.476
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Hij heeft wel moeite met alleen blijven slapen. Hij slaapt volledig door als hij bewijs van spreke bij ons in bed slaapt. Maar als hij in zijn eigen bed slaapt wordt hij elke 3 uur wakker wakker. Stap voor stap proberen we hem te laten wennen aan het alleen slapen. Ene dag gaat beter dan de andere.
     
    Kretacorry en Mamajolein vinden dit leuk.
  10. Mamajolein

    Mamajolein Niet meer actief

    Ik heb niets over zeiken geschreven.

    En prima om een discussie te eindigen, maar doe dat dan ook zonder zo'n opmerking.
     
    Suzi98 vindt dit leuk.
  11. Mamajolein

    Mamajolein Niet meer actief

    Hier net zo! Een bijna peuter die bij ons in bed slaapt. Maar hij heeft een eigen grote bed, en wil absoluut niet meer in z'n ledikant slapen ;) Maar als ie wakker worst in dat bed dan is het wel meteen dat ie bij ons wil liggen, hahaha
     
    Suzi98, Gnana en Es19933 vinden dit leuk.
  12. Babywishh

    Babywishh Fanatiek lid

    30 jul 2022
    1.972
    1.661
    113
    Vrouw
    Ooh sorry dat was jij niet van dat zeiken. Maar ik meen het dat je het jezelf niet zo aan moet trekken, niemand hier. Ik vind het nu wel genoeg geweest, zo'n discussie over niks.
     
  13. Mamajolein

    Mamajolein Niet meer actief

    Klinkt wel ingrijpend allemaal! Ik eet ook grotendeels koemelkvrij. Moet jij ook de melkeiwitten uit alle producten vermijden? Eet je vriend ook met met jou?

    Het nieuws is hier wel wat geland ja :) Nu aftellen naar de echo en proberen vertrouwen te hebben
     
  14. Babylovebaby

    Babylovebaby Fanatiek lid

    1 dec 2015
    1.981
    1.041
    113
    Spiraal is er al uit, en was een koperspiraal die heeft geen invloed op de hormonen
    Krampen zijn nu ook zo goed als weg
     
  15. Kretacorry

    Kretacorry Bekend lid

    5 jun 2022
    664
    736
    93
    Vrouw
    Nee dat klinkt meer zoals ik
     
    Suzi98, Mamajolein en Babywishh vinden dit leuk.
  16. Es19933

    Es19933 Actief lid

    29 okt 2022
    281
    465
    63
    Vrouw
    Ik hoop dat de discussie nu klaar is., die vandaag ontstond. Het is misschien niet aan mij om te zeggen.

    Iedereen volgt zijn eigen route, hoeveel rondes dan ook, het is voor iedereen op haar eigen manier een uitdaging (teleurstelling of opluchting op momenten). Ik vind niet dat het afgewogen of veroordeeld moet worden.

    En ik vind ook dat je soms moet kunnen uiten waar je tegenaan loopt. Het is ook niet mijn bedoeling een discussie te starten.
    Ik vind het toch leuker om gewoon te lezen hoe iedereen de ronde ervaart en de spanning van testen etc. Hoop dat we hier mee door kunnen gaan.
     
    IsabelD, Augustus2019, Brigiejjj en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Kretacorry

    Kretacorry Bekend lid

    5 jun 2022
    664
    736
    93
    Vrouw
    Hopelijk gaat het beter in zijn nieuwe grote bed!:)
     
    Gnana vindt dit leuk.
  18. Es19933

    Es19933 Actief lid

    29 okt 2022
    281
    465
    63
    Vrouw
    @Babylovebaby

    Wat een rare ronde is dit dan, nu plotseling de spiraal er uit is!
     
    Babylovebaby vindt dit leuk.
  19. Kretacorry

    Kretacorry Bekend lid

    5 jun 2022
    664
    736
    93
    Vrouw
    Zwanger zijn en blijven blijft iets onzekers. Maar ik hoop dat jullie vertrouwen hebben na de eerste echo :)

    Yep volledig koemelk (lactose melk eiwitten etc etc etc vrij)

    hij eet avond eten mee maar natuurlijk wel door de dag heen zoetigheid en van die lekkere broodjes waar ik heel veel zin op heb gelukkig is de verleiding niet op mijn werk op de koekjes van de koffie na voor de klanten en de cappuccino die ik heel erg mis
     
    Mamajolein vindt dit leuk.
  20. Jackieliv

    Jackieliv Actief lid

    6 feb 2014
    483
    476
    63
    NULL
    NULL
    Duurt allemaal alweer veel te lang, net zoals andere dingen :D:D
     

Deel Deze Pagina