@Wishfull123 spannend, zo de echo! Heb je het beetje los kunnen laten dit weekend? Hoe laat moet je? Succes en ik duim dat het vrijdag gewoon verkeerd gemeten is! @Brigiejjj balen zeg @Kretacorry ben benieuwd naar je kv test! Bloedend tandvlees is wel iets wat vaak als eerste symptoom gezien word! @Es19933 balen! Maar 9 DPO is erg vroeg en die Action testen zijn idd vaak niet echt goed, dus we blijven hoop houden!
Hier begint de testdrang al en dat op 6 dpo ik wil ten vroegste pas vrijdag testen maar of ik me "zolang" kan bedwingen is. Maar de vraag. Vandaag vrije dag en de overige lates waardoor ik smorgens tijd genoeg zou hebben om te testen
Dat is de reden waarom wij onze zoon juist in ons bed laten slapen. En ja, hij is nu wel gewend aan dat contact, maar wij vinden het niet erg om hem naast ons te hebben liggen. Anders slapen wij ook maar een paar uur per nacht. Dat hou je niet vol.
Sorry ik breek even in want schrijf niet mee in deze groep maar wij hebben ook ruim 2 jaar slechte nachten gehad, in periodes van inderdaad dan enkele weken slechts 2-3 uur slapen. En dat onze dochter ook alleen uiteindelijk bij ons sliep. We hebben dat gewoon gedaan, wel begin van de avond altijd in eigen bed te slapen gelegd maar dan als ze wakker werd gewoon bij ons, en na 2,5 jaar kan ik nu zeggen dat ze 75% van de nachten in haar eigen bed slaapt. Was helemaal niet moeilijk om haar weer terug te krijgen. Dus wees daar niet per sé bang voor, doe wat goed voelt! Als je ‘s nachts alleen maar stress hebt van een overstuur kind, en dat nachten en weken achter elkaar, dan is de rust van samen slapen ook wat waard.
Ze gaan eerst kijken wat de oorzaak is dat die uitzakt aangezien het met de mirena ook het geval was.. dus heb een verwijzing na de gynaecoloog
Mee eens. Dit doen wij ook. In bed leggen wanneer hij gaat slapen, maar als hij wakker wordt ligt hij bij ons in bed.
Piek is gisteren geweest dus waarschijnlijk vandaag de ovulatie. Vandaag was de ovulatietest weer 0.48. Ik blijf nog even doortesten tot de tempstijging en dan weer wachten op dat bekende bankje
Zo, 4DPO en het Googlen is al begonnen. "Innesteling bevorderen" "wanneer innesteling" "eerste symptomen" en dat terwijl ik lees over gezond eten, vitamines binnen krijgen en voldoende bewegen, werk ik ondertussen even die zak chips naar binnen.
HAHA, hier hetzelfde 4DPO. Wanneer ga je testen? Dit is ook een heerlijke site. Symptomen én testen (positief, negatief en onbekend) per DPO.
@zegenwens ooh wat slopend zo laat haha... straks een mooie echo! @Aoibhe ooh wat vervelend, heb niet veel tips! Maar mijn dochter had het ook en heb haar geknuffeld / vast gehouden en gevraagd waar ze zo bang voor is. Vaak was het monsters zei ik dat mama ze nu niet ziet en jij? Zei ze nee nou ik neem ze mee uit je kamer dat was altijd goed en deed dan deur op de kier met lamp in de hal aan. Nu hebben we soort lava lamp met kleurtjes daar word ze heel rustig van. Ook als ze in de nacht wakker word. @Wishfull123 ooh spannend vandaag ben benieuwd. @Lieke2022 zo al 4 dpo dat gaat snel haha Dames jammer van witte testen maar easy@home ging vorige ronde bij mij ook minder snel kleuren dan kruitvat!
Ik weet nog niet.. twijfel nog tussen volgende week dinsdag of woensdag. Of gewoon helemaal niet haha. Jij?