Ligt meestal tussen de 36,4/36,5. Toevallig afgelopen ronde ook een paar keer 36.6 dat heb ik nooit eerder gehad! Nu een stijging naar 36,7 maar afgelopen rondes ook wel eens 36,8! Hij doet gewoon een beetje gek deze ronde, maar daar hebben er meer last van
Ik merk dat ik het lastig vind dat het jaar ten einde komt.. ik hoopte zo dit jaar zwanger te worden en eventueel zelfs al te bevallen. En nu zijn we een jaar verder en nog niks ik begin nu ook rugpijn en buikpijn te krijgen en wat steekjes in m'n tepels/borsten zoals altijd dus ik merk dat ik geen hoop meer heb helaas. Wat een emotionele rollercoaster is dit toch.
Het is ook heel lastig als het zo lang duurt.. heb ook best veel spijt dat ik pas zo laat met de pil gestopt ben, nu de 30 dichterbij komt denk ik steeds vaker van godsamme had eigenlijk eerder moeder willen worden maarja je hebt het niet altijd in de hand helaas. Bij elke maand een teleurstelling begint de moed me ook in de schoenen te zakken, vooral ook omdat mijn vriend er sowieso heel graag 2 wilt. Denk dan wel bij mezelf ja jij wilde eerst steeds wachten @Joylynn heel veel sterkte meid, het is lastig en kan helaas niet meer doen dan zeggen dat ik hoop dat je snel zwanger mag zijn en blijven, dikke knuffel!
Knuffel! Hier vooral veel herkenning. Het is maar goed dat je van tevoren niet weet dat het zolang gaat duren.. Ik probeer maar zo te denken en te hopen dat we de langste wachttijd inmiddels gehad heb, maar de toekomst zal leren of dat echt zo is!
@Joylynn dikke knuffel! @Kitten93 mannen zijn rare wezens ik zeur al bijna 2 jaar voor nog een kindje, maar hij wou wachten. Toen hij er klaar voor was, had ik weer zo mn twijfels. Uiteindelijk vorig jaar echt begonnen, maar t duurde bijna een jaar. Toen was t raak en helaas een miskraam. Na de miskraam voelde ik t niet meer, ik was er niet klaar voor ofzo. En nu weer bezig. T valt helaas niet te plannen.. kon dat maar..
Ja moeilijk hé. Ik had gehoopt voor mijn 34 bevallen te zijn en nu hoop ik dat ik dan zwanger ben. Als je toch eens wist wanneer het raak zou zijn, ook al is het over een jaar.
Ja dat is het ook ... Herken je gevoel ook zeker, dit jaar 2 uitgerekende datums gepasseerd en nog niets. Roze het jaar uit zou iets goedmaken en er ligt inderdaad wat meer druk op nu de laatste maand van dit jaar is ingegaan. Maar wie weet hoeveel van ons nog op roze mogen gaan. Dikke knuffel voor jou!
Ik neem aan van wel! Mijn temp is ook altijd 36.7/36.8 na eisprong. Voor eisprong 36.3 Heb vandaag de uitslag van progesteron gehad en dat was op 8dpo 50. Dat is dus mooi.
Same here!!! Baal er ook echt heel erg van. Zou ook echt dit jaar nog zwanger willen zijn Ik hoop echt van harte dat het ons deze aatste maand van het jaar nog lukt!!!
Zit nu op 11dpo en heb sinds vandaag af en toe lichte buikpijn/menstruatiekrampjes. Verwacht morgen al spotting