Hopelijk niet nog wel wat vroeg voor zulke forse klachten denk? Of een tweeling die op dag 5 is ingenesteld
Ja hoor op die Action zie ik m ook. Daar is zeker wat bezig hoor! Als je het vol zou kunnen houden dan zou zondag testen beter zijn inderdaad. Maar kan mij ook goed voorstellen dat dat heeeeel lastig is
Heb even gegoogled maar dat kan idd ook, want een week na je eisprong is je progesteron op z'n hoogst. Dat is mooi, dan heb ik dus een goede eisprong gehad Hou op hoor..
Heb jij een fitbit? Ik krijg er vandaag 1 binnen kan je me daar meer over vertellen over die hartslag
Hier 12 dpo, vanochtend hartstikke negatief (of ik kan niet turen). Maar ik denk gewoon niet zwanger. Ga ook niet meer testen. Wacht wel tot bloeding begint
Klopt dit is mijn eerste maand! Heb het van de meiden hier volgens mij @EllaF. Bij de meiden liet Fitbit een stijging in de rusthartslag zien bij een zwangerschap! @EllaF kan je er vast meer over vertellen. Belangrijk is om met je Fitbit te slapen en dan kan je je rusthartslag aflezen.
Gatver heb echt zo n pijn in mijn buik .zeg het niet snel maar ik Hoop echt dat er nu een flinke menstruatie komt dan kan ik overnieuw beginnen .de waarde is trouwens 5.8 dus erg mooi gaf ze aan .maar heb even een belafspraak gevraagd wil.iets meer uitleg .maandag wordt ik gebeld .
Ik heb ook een stijging van mijn rhs maar ben niet zwanger volgens mij .dus vermoed dat hij op meer dingen reageerd
Ik wil jullie niet eindeloos vermoeien met mijn verhalen over macapoeder, maar bij mij was het tussentijds bloedverlies direct over! En nu een BMS wat meer dan 2mm dikker is dan voor het gebruik... Dus ik ben laaiend positief misschien ook een optie voor jou?
Zelf nog weinig ervaring mee, ben pas 2 weken geleden begonnen . We wachten maar gewoon af! Super dat je uitslag goed was! Stelt het een beetje gerust? Desondanks wel frustrerend dat je cyclus zo lang is..