Haha ja, ik vind het super als t snel raak zou zijn maar vrees van niet aangezien ik hiervoor zolang bezig ben geweest en een miskraam. Je bent zo weer een jaar verder. Dus ik zie t wel.
Lastig hè dat gokken.. Kon je het van tevoren maar gewoon precies weten. Is jouw huisarts morgen weer bereikbaar?
Haha heb ik ook gedaan bij mijn zoontje. Loop nu al 2 rondes met wollen sokken aan kan geen kwaad om uit te proberen dus waarom niet?
Leuk als alles dan samen komt! Mijn rust hartslag gaat meestal omhoog ongeveer 4 dagen voor mijn ei, maar dit keer was ik zo verkouden dat ik dat niet in het patroon terug zie. Ik ben benieuwd hoe dat bij jou is!!
Ja zo lastig! Ik had het toevallig vrijdag en zondag al gezellig gemaakt en toen maandag positieve ovulatietest dus nog maar keer. Dus nu moet het toch wel goed zijn hoop ik, haha.
Even een vraagje hoor. Ik lees nog steeds mee en ben ook maar weer begonnen met ovulatietesten, ik weet nog niet of we er deze ronde gebruik van maken maar ik wil even het inzicht blijven houden tot we er definitief uit zijn. Maar hebben jullie altijd een streepje bij de ovulatietest van sensitest je hele cyclus? Dit zegt niks neem ik aan over wanneer hij ongeveer positief gaat zijn toch?
Iemand zei ergens dat je altijd een vaag streepje hebt bij ovulatietesten omdat er altijd wat LH in je lichaam zit ofzoiets, hoe het precies zit weet ik niet maar zou gezien de hoeveelheid van de streep misschien doortesten mocht je er gebruik van gaan maken
Bij mij is het best subtiel wanneer ik ovuleer. Vlak na de ovulatie (denk ik) stijgt mijn rusthartslag met maar 2 slagen. Niet echt noemenswaardig of zo. Ik hou de rusthartslag vooral bij omdat hij de vorige zwangerschap na 10 dpo sterk begon te stijgen. Ben ook benieuwd wat de temp doet. Of dat ook zo weinig verschil is.
Ja normaal gebruik ik clearblue of easy@home en daar heb ik altijd een licht streepje op. Ik ga in ieder geval even door met testen, ik wil sowieso weten wanneer mijn piek is, om een poging te wagen of juist om te weten tot wanneer we geen onveilige seks moeten hebben.
Er is idd altijd wel een streepje te zien. Net voor je ovulatie stijgt LH, dus t streepje wordt dan heel donker. En wanneer je je piek hebt gevonden, dan sprint je ei na 24-48 uur. Is ie daadwerkelijk gesprongen, dan stijgt je temperatuur. Stijgt je temperatuur niet, dan kan het zijn dat je ei niet gesprongen. Bij mij gaat mn hartslag in rust na ovulatie ook omhoog. Ovulatietesten zijn vooral om te voorspellen wanneer je ovulatie is, temperaturen is voor de bevestiging ervan. Wij gaan weer lekker onder de dekens, menstruatie eindelijk voorbij, yeey! 2/3 x per week is echt een must voor ons. Wanneer ik ongesteld ben, tellen we beiden de dagen af haha
Wat fijn dat je nog zo kan genieten van de seks. Bij ons is dat er wel af na 1,5 jaar proberen. Het is echt een moetje geworden. Ik temperatuur trouwens niet. Ik word áltijd 14/15 dagen na de positieve ovulatietest ongesteld. Dus bij mij is die nog altijd juist geweest.