Ja een paar weken geleden had ik ook zo'n streepje op sensitest maar dat was ver buiten afleestijd. Binnen afleestijd zag ik niks en deze is nu binnen 3 minuten. Ik had deze maand een paar dagen voor nod wel een vals positief streepje binnen afleestijd op de action. Normaal hoop ik niet op een vals positieve test, maar nu dus wel! Heb spijt dat ik de test heb gedaan, maar aan de andere kant moet ik er natuurlijk wel zo snel mogelijk achterkomen omdat het gevaarlijk kan zijn.
Nou idd! Wel weer lang wachten tot morgenochtend weer, maar begrijp als je zoiets meegemaakt hebt, dat je je dan zorgen maakt!
Pff spannend hoor. Ik vind het vervelendste met die streepjes altijd dat je niet direct er nog een paar testen achteraan kan doen maar moet wachten tot de volgende dag...
NOD- lijst 1 t/m 15 november ♡♡♡♡♡♡♡ 1 november (7) IsabelD - 2e kindje - ronde 17 Kitten93- 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 Augustus2019 - 29 jaar- 3de kindje- ronde 2 Roni7888 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Joylynn - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 EllaF - ronde 5 - 4e kindje Thamar - 38 jaar - 4de kindje - ronde4 2 november (2) Vivianne- 4e kindje- ronde 4 na miskraam Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 4 3 november (0) 4 november (2) Kretacorry - 29 jaar - ronde 8 - 1e kindje Babylovebaby- 29 jaar - ronde 11 - 3de kindje 5 november (1) Roki88 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 31 6 november (1) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 7 november (0) 8 november (2) Anar91 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 10 Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 18 (4e na medische afbreking) 9 november (1) Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 10 november (2) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 11 na MA Sophiejacoba - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 11 november (3) Babywishh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 13 Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 (mk in ronde 1) KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 7 (vmk in ronde 2) 12 november (1) Kiekieboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 13 november(2) Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 1 Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 14 november (0) 15 november (1) Gnana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Onbekend (1) Angel02- 44 jaar .2de kindje - ronde 8 na vroege mk 7 weken ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (26) Wachten op eisprong (17) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik zet mezelf alvast op het wachtbankje, want ik weet vrij zeker dat mijn eitje vannacht of vanochtend vroeg is gesprongen.
Ik heb een goed gevoel over deze ronde. Nergens op gebaseerd natuurlijk maar wel fijn. Misschien dat positieve gedachten nog wat helpen
Redelijk. Eergisteren seks gehad. Gisteren had allicht beter geweest, maar dat weet ik van tevoren natuurlijk ook niet. Ik zal straks nog eens even voelen of mijn baarmoedermond nog hoog en open staat, en hoe het zit met mijn afscheiding. Als dat er allemaal op wijst dat de kansen op zijn, dan gaan we vanavond geen moeite meer doen.
Dat wachtbankje is nu toch al lekker veel gebruikt woord . Miss is verwacht bankje beter. Mijn eisprong is denk ik dinsdagavond geweest. Ik had di ochtend Pos ovu test en nog lage temp. Woensdagochtend goede temp stijging. Vind het alleen vreemd dat het zo snel zou zijn gegaan. Binnen 24 uur na positieve ovu test al temp stijging . Miss was mn ovu test die avond daarvoor al positief maar ik test alleen in de ochtend. ik heb er wel een goed gevoel bij!
Ik heb wel vaker gelezen dat dat wel kan hoor, zo snel! En idd misschien was je ovu de avond ervoor al posi geweest. Leuk dat jij ook een goed gevoel hebt!!