Jammer had gehoopt op vandaag een positieve ovulatietest, maar toch nog negatief. Hopelijk morgen dan Ga wel de nachtdienst in,dus niet ideaal.
Bovenste van gisteravond en onderste van vanochtend 2e urine. Eigenlijk zou ik pas over ongeveer 5 dagen m'n piek moeten hebben, lijkt nu toch wel bijna te zijn gezien de ovutest? M'n cyclus lijkt wel van slag na mk... Hebben het gisteravond gezellig gemaakt (dagen ervoor helaas niet.). Wat zouden jullie nu doen? Vandaag of morgen weer gezellig maken?
Ja echt he? Ik had te veel gedronken dus ovu test niet gedaan. Maar ik ga morgen wel ovu test doen. Vandaag cd9, ik verwacht mn ei op cd14/cd15. Stel dat die pijn wel groeipijn was van ei, heeft t dan nog zin om ovu test te doen? We hebben gister seks gehad en eergister ook, dus dat zit goed. Maar zo raak ik zelf in de war.
Hij is bijna positief denk ik! Krijg jij altijd hele donkere? En heb je een snelle eisprong na je piek? Het is hiervan een beetje afhankelijk of je vandaag of morgen pas weer zou gaan. Maar doe vooral wat goed voelt . Ik vind het gevoel “we hebben er deze ronde weer alles aan gedaan” fijn. Hoef ik in ieder geval niet te piekeren over gemiste kansen..
Hier hetzelfde. Lijk ook wel iets van groeipijn te hebben aan de linkerkant. Normaal pas richting CD14/15/16. Ga straks ook even een testje doen. Zal wel loos alarm zijn . Kreeg je maar gewoon een melding zoals bij POST NL: uw ei wordt vanmiddag tussen 14:00 en 16:00 bezorgd.
Voor degene die altijd met de action zwangerschapstesten testen. Ik lees net in een ander topic dat iemand hem in de waterbak van de hond heeft gedipt na meerdere malen vals positieve uitslagen en je raad het al.. positief... Zou ze niet meer halen..
Ja, zo hoor je eigenlijk over alle testen wel wat negatiefs denk ik. Ik test al 16 maanden met de testen van action en heb nog nooit een vals positieve test gehad.
Drinken jullie wel eens alcohol na jullie ovulatie? Ik heb net totaal gedachteloos een glas wijn gehad. Zal wel geen ramp zijn, maar had het achteraf liever niet gedaan. Gewoon niet bij stil gestaan..