De eerste periode heb ik er volgens mij niet zo bij stil gestaan. Nu het wat langer duurt probeer ik eigenlijk helemaal niet meer te drinken. Het liefst niet voor de eisprong, maar helemaal niet erna.
Ja op zich kan ook zonder placenta alcohol de baby bereiken. Dat is ook waarom er aangeboren afwijkingen kunnen ontstaan zelfs als de moeder alleen alcohol heeft gehad voordat de placenta gaat werken. Maar 1 glaasje zó vroeg kan denk ik geen kwaad, zit op 2 DPO.
Dat zal nog geen kwaad kunnen. Ik denk wanneer je elke avond een glas drinkt tot aan je positieve test dit een ander verhaal is. zelf probeer ik mij er echt zo veel mogelijk aan te houden. Veel minder caffeine (of geen) door decaf koffie en caffeine vrije cola en geen gekke dingen. toch heb ik elke ronde opnieuw weer twijfel en erna al spijt dat ik nu 8 maanden praktisch als een zwangere leef zonder zwanger te zijn. Zo gaan wij rond mijn nod naar Disney en Google ik mij suf waar ik niet in mag mocht het raak zijn. Mijn advies; geniet verantwoord en met mate en onthoud je niet nu al alles
Meid, ik heb de eerste 6 maanden geen druppel gedronken. Ook geen koffie. Vooral geleefd op water, kruidenthee en smoothies. Al dat overdreven gedoe heeft me niks opgeleverd. Dus als ik er zin in heb, dan drink ik gewoon waar ik zin in heb. Sowieso doet een glas wijn mij heerlijk ontspannen, en ontspanning is ook belangrijk
Hebben jullie ook wel eens van die gekke momentjes en dan denkt: het is een teken? Mijn man begon uit het niets en onbewust ineens “dochters” van Marco Borsato te neuriën
Goedenavond dames. wat stom zeg van mij. Ben helemaal vergeten om een uitstrijkje temaken. Bel ik vandaag naar de huisarts zijn ze op vakantie. Volgende week pas uitstrijkje maken. mijn eiersprong is deze week. Deze maand gaan we er niet voor. toen ik zwanger was. Heb ik het niet gedaan. nooit meer aangedacht. Paar dagen geleden de uitnodiging tegen met het opruimen.
Nou, negatief op 7 dpo, as expected!! Morgen maar weer een poging wagen. Voel wel al gelijk het verdriet weer komen na zo een witte test, al is het nog vroeg. Iemand anders nog die morgen gaat testen???
Bah balen! Hier 7dpo, maar mijn borsten doen zo'n pijn en dat is altijd op 7dpo. Dus ik vermoed dat het niet raak is en was vannacht ook verdrietig. Maar 7dpo positief testen komt bijna niet voor volgens mij, dus over 2 dagen nog eens proberen! Mijn duimen draaien!
Hier nu ook 7dpo en op beetje pijnlijke borsten nu verder nergens last van dus zal wel weer niet maar we gaan het zien