Verwarrend hoor. Gelukkig heb je in ieder geval genoeg intimiteit gehad en het kan sowieso geen kwaad je man nog een keer te verleiden toch? De tijd zal het uitwijzen!!
Jammer! maar idd nog vroeg... Dan komt je ei er toch al aan! maar je gaat er dus geen gebruik van maken of is dat nu zegmaar te laat?
Nu ben ik weer een beetje bij En 7dpo vandaag. Vanochtend had ik een beetje weeig gevoel bij wakker worden. Temp is ook weer iets omhoog en hartslag ook. Maar pas vanaf nu word het eigenlijk echt spannen
Ja geenidee heb gewoon echt het gevoel dat het hem weer niet gaat worden, vind helemaal niks ook zo raar
Hoe is het met jou ovu test? Ook al best donker toch En dat je vanavond of nu de nachtdienst in moet Hoe pak je dat dan eigenlijk aan met gemeenschap?
Temperatuur is vandaag gaan dalen..even afwachten of het weer gaat stijgen maar heb weinig hoop op de een of andere manier Hopelijk lukt het bij jou wel
Ja die is positief Heb afgelopen nacht ook dienst gehad, dus overdag geslapen. Manlief is net thuis. We duiken zo nog even samen terug hahaha Geen straf nog even terug naar bed te mogen
Bij mij ook een temp dip. Hij was gister 36.9 wat ik een heel lange tijd al niet meer gehad hebt. Vandaag weer 36.7 Had zo gehoopt dat ie nog 36.9 of zelfs hoger zou zijn Vanavond weer testen, maar het zal wel weer niet!!
NOD- lijst 1 t/m 15 november ♡♡♡♡♡♡♡ 1 november (7) IsabelD - 2e kindje - ronde 17 Kitten93- 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 Augustus2019 - 29 jaar- 3de kindje- ronde 2 Roni7888 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Joylynn - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 EllaF - ronde 5 - 4e kindje Thamar - 38 jaar - 4de kindje - ronde4 2 november (2) Vivianne- 4e kindje- ronde 4 na miskraam Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 4 3 november (1) Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 4 november (1) Kretacorry - 29 jaar - ronde 8 - 1e kindje 5 november (1) Roki88 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 31 6 november (3) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 Babylovebaby- 29 jaar - ronde 11 - 3de kindje Veertje22 - 31 jaar - ronde 10 (mk+sterrenkindje) - 4e kindje 7 november (0) 8 november (1) Anar91 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 10 9 november (2) Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 18 (4e na medische afbreking) 10 november (2) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 11 na MA Sophiejacoba - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 11 november (2) Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 (mk in ronde 1) KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 7 (vmk in ronde 2) 12 november (1) Kiekieboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 13 november(2) Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 1 Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 14 november (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 30 15 november (2) Gnana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 5 Onbekend (1) Angel02- 44 jaar .2de kindje - ronde 8 na vroege mk 7 weken ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (29) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (17) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Jeetje de eerste testen alweer, ik moet mijn ei nog vinden Nadeel van aan het einde van de lijst hangen
Als ie morgen gestegen is, kan het heel goed innesteling zijn hoor! Ik las in symptomen-topic iemand die 2 dagen op rij temperatuur daling had en toen stijging en zwanger was. Dus wie weet! Fingers crossed!