Ah ja ik hoop het ook echt zo, dat onze mooie ster toch ergens meekijkt en meevoelt.... Aan het einde van de middag was er wel zo'n maf moment, mijn jongste zoontje (2,5 jaar) legde heel lief zijn hand ineens op mijn buik. Ik legde vervolgens mijn hand op zijn handje en we hebben echt een tijdje zo gezeten. Het emotioneerde mij enorm. Maar hoe is het met jou? Ik kan mij jou nog wel herinneren vorig jaar in een NOD lijst van september geloof ik? Toen was jij zwanger! Hoe gaat het met jullie kleine? En nu toe aan de tweede? Zou wel heel leuk zijn dicht op elkaar
Ah wat frustrerend! Ik had ook zoiets vorige ronde. FF dacht dat ik mijn ei had gehad, maar ik twijfelde enorm. Ik deed geen ovulatietesten en mijn temp was af en toe hoog maar ook weer laag, terwijl ik normaal altijd gewoon hoog zit na mijn ei. Ik kwam er pas toen ik ongesteld werd achter dat ik mijn ei pas op cd20 had gehad.. Terwijl ik normaal rond de 14/15 zit. Dus achteraf bleek mijn gevoel te kloppen dat mijn ei nog niet was geweest. Vanaf cd20 had ik achteraf gezien wel een goede tempstijging en bleef ie gewoon hoog. Maar wel mega irritant want ik wist gewoon 2 weken lang niet of ik nou bijv op 2dpo of 9dpo zat zeg maar. Ik heb dus op een gegeven moment op 3dpo zwangerschapstesten gedaan omdat ik dacht dat ik al 10 dpo was ofzo haha. Heel irritant die onzekerheid en enorm frusterend. Dus mijn advies is zeker om actief te blijven tussen de lakens. Ik was op een gegeven moment gestopt met seksen en achteraf had ik dus 6 dagen voor mijn uiteindelijke eisprong seks gehad.. dus geen schijn van kans afgelopen ronde (zonder dat ik het wist)
Ja precies ik heb dus ook geen idee of ik nu op 6 DPO zit of misschien zelfs nog geen ei heb gehad We blijven wel actief hoor. Zie het vanzelf!
Ja precies en dan voel ik niks bijzonders vandaag, behalve de normale zere borsten en denk ik "zie je.. niks" @EllaF ging jij nog testen vanavond?
Wie weet een geruisloze innestelling Hier heb ik bij de eerste zwangerschap ook niets gevoeld. Bij de laatste biochemische wel echt een innesteling gevoeld, maar dat kan dus heel erg wisselen. Innestelling kan ook pas morgen of overmorgen zijn. Nog even moed houden
Hier loopt de test weer af Mijn jongste dochter had van de week ineens een heel raar gesprek teweeg gebracht.. ze begon ineens over dat ze een baby broertje heeft in babyland rijke fantasie hoor die ukkies van 4
Aah wat lief en idd een emotioneel moment. Je zoontje zal ook alles goed aangevoeld hebben. Laat t maar een mooi teken zijn! Ik testen vorig jaar 23 oktober positief. Mocht deze ronde raak zijn licht de uitgerekende datum 2 weken later. Dus idd erg dicht op elkaar. En t was een lang en slopende nasleep van de miskraam toen. Heb echt 10 maanden moeten wachten op een normale cyclus. Het was vreselijk als ik eraan terug denk, elke keer die hoop en de teleurstelling. Maar gelukkig nu een heel leuk mannetje!!! En idd nu weer aan t proberen voor een tweede met in men achterhoofd dat het zo weer een jaar of langer kan duren voor t raak is. Dus elke kans maar benutten. Lijkt me wel heel leuk zo dicht op elkaar.
Beide keren dat ik zwanger was niets gevoeld van de innesteling en ook niet echt symptomen. Eerder het gevoel dat het niet raak was. Laatste keer wel veel witte afscheiding. Verder niets. Geen innestelingsbloeding.
De kans dat ik bij de eerste ronde zwanger raak. Ik schat dat minimaal is. Bij de derde duurde het ook 8 a 9 maanden voordat het raak was. Toen was ik Zwanger kreeg een ik een miskraam m. gelukkig daarna wel gelijk zwanger. Mijn man zit er niet zo mee als ik geen uitstrijkje maak. Voor nu dan. Als het aan hem ligt. Dan gaat hij ervoor.
Ik bij mijn dochtertje ook niet de innesteling gevoeld. Dacht het eerst wel gevoeld te hebben op 10dpo, maar volgens de heel duidelijke test op 13dpo, zou de innesteling eerder moeten geweest zijn.
Ik ga toch maar uit van mijn temperatuur, en denk dat mijn ei wel geweest is. Denk alleen wel eigenwijs dat ik nu 4 DPO ben en niet 7 DPO zoals FF zegt.
NOD- lijst 1 t/m 15 november ♡♡♡♡♡♡♡ 1 november (7) IsabelD - 2e kindje - ronde 17 Kitten93- 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 Augustus2019 - 29 jaar- 3de kindje- ronde 2 Roni7888 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Joylynn - 33 jaar - 2e kindje - ronde 4 EllaF - ronde 5 - 4e kindje Thamar - 38 jaar - 4de kindje - ronde4 2 november (2) Vivianne- 4e kindje- ronde 4 na miskraam Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 4 3 november (1) Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 4 november (1) Kretacorry - 29 jaar - ronde 8 - 1e kindje 5 november (1) Roki88 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 31 Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 6 november (3) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 Babylovebaby- 29 jaar - ronde 11 - 3de kindje Veertje22 - 31 jaar - ronde 10 (mk+sterrenkindje) - 4e kindje 7 november (0) 8 november (1) Anar91 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 10 9 november (2) Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 18 (4e na medische afbreking) 10 november (2) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 11 na MA Sophiejacoba - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 11 november (2) Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 (mk in ronde 1) KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 7 (vmk in ronde 2) 12 november (1) Kiekieboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 13 november(2) Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 1 Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 14 november (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 30 15 november (2) Gnana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 5 Onbekend (1) Angel02- 44 jaar .2de kindje - ronde 8 na vroege mk 7 weken ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (29) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (16) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)