Hoe doe ik dat? Ik heb wel manual override gedaan. In mijn app staat nu een andere lijn bij CD 15 ipv CD 12, maar ik zie dat niet aangepast in mijn ticker
Ja daar staat ie zoals ik hem heb aangepast. Misschien duurt het even voordat de ticker zich aanpast?
Oh, je bedoelde de ticker op de homepage. Die staat ook op 7 DPO zoals hier. Maar in de kaart staat de lijn aangepast. Vreemd..
Ik had dit ook vorig jaar en uiteindelijk is dat via de helpdesk van FF opgelost. Ik weet niet exact meer wat het was…
Hier vanmorgen getest maar niks wijzer. Ik denk een heel heel licht lijntje te zien maar ben niet zeker of het effectief is of dat ik het graag wil zien. denk morgen met een ander merk te testen die ik bij de vorige zwangerschappen gebruikte
Jammer van de nega testen meiden Ik heb nog niet getest. Hartslag is nog stabiel dus nu denk ik niet dat ik zwanger ben
Goede morgen! Gister een drukke dag gehad, onze dochter is 6 jaar geworden. Helaas heeft ze niet zo goed geslapen, wij dus ook niet. Ik denk dat ze overprikkeld was. Vandaag halve dag school, dus lekker rustig aan doen. Manlief en ik begonnen t net gezellig te hebben, ineens werd ze wakker. Niet zo leuk... vanavond nog een poging! Ovutesten zijn nog licht, zoals verwacht. In t weekend verwacht ik een knaller. T wordt hier 25 graden vrijdag (!!!). Wil vandaag wel even een lijstje maken voor de vakantie volgende week, wat we allemaal kunnen doen. Hebben jullie nog tips? Limburg, Noord Brabant, NL en BE.
T kan ook een late innesteling zijn. Misschien reageert jouw hartslag er niet op, dat kan ook toch? Zolang je niet ongesteld word, is t goed! Ik ga heel hard duimen!
Ja helaas heb ik dat mijn voorgevoel vaak uitkomt . En zijn dat leuke dingen ben ik er blij mee .maar met zo iets hoop ik altijd dat ik het verkeerd heb