Ohh al best veel testers hier! Jammer dat er nog geen tuurstreepjes zijn, maar het is nog vroeg! Ik ben vandaag (CD13) begonnen met ovulatietesten. Gisteren was mijn grootste ei 13-14 mm, dus waarschijnlijk over een dag of vijf m'n eisprong. Op één of andere manier toch weer goede hoop voor deze ronde
Ben ik weer. ik weet niet of iedereen mijn topic gelezen heeft, maar de test was dus vals positief (gelukkig) en ik doe weer mee. Ik heb heel veel lieve berichtjes gehad in mijn topic en ook echt geholpen en ingezien dat mijn gevoelens en twijfels heel normaal zijn. Bedankt nog daarvoor. We hebben dus besloten door te gaan met onze wens. Ik zit nu op cd 15 en de onderste ovulatietest is van net, meestal rond cd 16 een positieve ovulatietest. Ik weet alleen niet of mijn man deze ronde nog mee wil pakken, hoop het natuurlijk wel. Maar mijn getwijfel is voor hem ook heftig haha. Ik ga even een stukje teruglezen en dan hopelijk snel de eerste positieve zwangerschapstesten bewonderen.
Dit moet echt heel erg zwaar zijn, heftig wat je allemaal hebt meegemaakt. Ik hoop heel hard voor je dat je deze maand zwanger mag worden.
Fijn dat je meer rust voelt temidden van de twijfels. Mag er allemaal zijn hè. Hopelijk kunnen jullie gebruik maken van deze ronde!
Pff word zo gek van mezelf, had mezelf voorgenomen niet vroeger dan 10dpo te testen, nu toch maar testje gedaan omdat ik toch het gevoel had me anders te voelen dan normaal voor een naderende menstruatie.. nou negatief natuurlijk maarja pas 8dpo dus wie weet gebeurt er nog wat
Wat ontzettend balen zeg dat je hier geen duidelijkheid uit kunt halen Had je al wel ovu testen gedaan?
I Ja, hier dus ook. Maar ik voel me nog helemaal niet alsof m'n kans nu voorbij is. Gek hé? Normaal zou ik echt verdrietig zijn.
Hier ook een negatieve test hoor. Gisteravond getest. Ben nu 9dpo en test vanavond weer. Voel ook niks speciaals. Behalve wat buikpijn, maar dit zullen vast men darmen zijn.
Ik voel ook niks speciaals en dat maakt het juist zo gek. Normaal doen mijn borsten zoveel pijn, dat ik ze het liefste hele dag vast hou gisterochtend en vanmorgen had ik wat pijnlijke borsten, maar andere pijn.. en nu helemaal niks meer. Ik heb al bh-loos gesprongen om te kijken of ze echt geen pijn meer doen Normaal ook nu al menstruatiepijn, maar ook niet. Alleen wat misselijk en snel buiten adem.
Ja bij mij verschilt het per ronde met het hebben van menstruatiekrampjes of niet en wanneer wel en niet. Deze ronde nog niet gehad. Op mijn borsten kan ik niet afgaan. Heb sinds na de bevalling nooit meer borstpijn na eisprong. Terwijl toen ik in 2020 zwanger raakte, was het niet hebben van gevoelige borsten, 1 van de symptomen na eisprong haha. Heb wel weer erge bandenpijn in bed als ik omdraai of als ik mijn dochter optil. Dit heb ik overigens elke ronde, maar alleen na eisprong. Is toch eigenlijk gek? Heb het nooit voor mijn eisprong.