Wat betreft borstpijn, ik heb dat dus 99% van de tijd wel na eisprong (heel erg). Nu dus niet. Ik heb het de laatste jaren denk ik 1x niet/nauwelijks gehad, dus misschien is het nu hetzelfde geval, maar merk dat ik toch stiekem denk: zou het niet juist een symptoom zijn dat ik het nu niet heb? Terwijl ik het ook meteen weer kan wegrelativeren.
@IsabelD @Kitten93 @Joylynn Inderdaad jammer dames. Maar ik geloof dat ik bij al mijn zwangerschappen negatief testte op 7/8dpo. En soms zelfs op 9dpo nog negatief. Meestal bij 10dpo testte ik positief, indien zwanger dus. Dus jullie zijn nog heel vroeg! Qua kwaaltjes is het bij mij elke ronde anders. Zelfs afgelopen ronde, toen ik dus totaal verkeerd getimed heb qua seks en er ik achteraf nu weet dat er 99% zeker geen bevruchting is geweest, voelde ik alles: misselijk, borsten, zelfs krampen rondom 7/8dpo wat gevoelsmatig had kunnen duiden op een innestelling etc etc. Maar achteraf bleek ik dus geen eens een kans te hebben. Terwijl rondes dat ik niks voelde rondom 7-9dpo was ik wel ineens zwanger. Dus het zegt niks! Kan nog alle kanten op gaan, met of zonder symptomen. Ik ben zelf pas 3dpo maar ook al sinds ovulatie misselijk. Zegt niks, want te vroeg. Maar ergens doet het toch iets met mij hoor haha. Terwijl ik wel beter weet, want veel te vroeg. Vorige ronde had ik het ook en toen was er dus geen conceptie. Denk gewoon door de hormonenswitch rondom eisprong ofzo? Het is gewoon een mindfuck, elke ronde weer.. Ik hoop dat ik deze ronde iets nuchterder kan zijn.. ik twijfel zelf ook wat te doen met testen want die tuurlijntjes/indrooglijnen maken mij soms helemaal gek.... Op een of andere manier krijg ik altijd tuur/indrogers met 8dpo en dan uiteindelijk begin ik dan toch hoop te krijgen, tegen beter weten in. En de dag erna gewoon omowit testen. Beter wacht ik tot 10 of 11 dpo haha!
Ja klopt! Borstpijn is ook echter helemaal verdwenen, merk ook heel veel vocht/slijm, had dit vorige keer helemaal niet. We wachten af
@Veertje22, idd best slim om te wachten tot 10dpo. Scheelt frustratie. Ik ga nu ook proberen te wachten. Negatieve testen zijn niet leuk en tuurtesten ook niet en ook al test ik 8dpo negatief dan heb ik toch nog hoop ook al ben ik ook teleurgesteld. Kan ik net zo goed die teleurstelling mezelf besparen!
Je bent lekker aan het symptomen spotten Afscheiding is bij mij hetzelfde bij zwangerschap of niet. Borstpujn heb ik sowieso nooit. Alleen bij mijn 1e zwangerschap gehad vanaf 6 weken denk ik
Twee keer vals positief?!?! Dat kan ik me gewoon niet voorstellen! Goed dat je weer duidelijk hebt. Ik dacht je ook wel snel terug te zien eigenlijk
Ik heb altijd de periode na de ovulatie tot aan de menstruatie lichte menstruatiekrampen. Acne en stemmingswisselingen heb ik vooral de laatste 4 of 5 dagen van een cyclus. Toen ik zwanger werd van mijn zoontje had ik die menstruatiekrampen ook tot 10 dpo, wanneer ik een felle steek voelde. Daarna vrolijk, geen acne, geen krampen, en begon de rusthartslag te stijgen. Dus ik ga er meer van uit dat wanneer ik niets voel het raak kan zijn
Ik ben in al mijn zwangerschappen moe en misselijk geweest voordat ik posi teste. Nu voel ik misschien een beetje zo. Maar bij de laatste drie wist ik ook gewoon dat het toen zo was en dat heb ik nu niet zo sterk
Haha ja naja ik zeg nu heel stoer ik wacht tot 10/11dpo maar vanaf 8dpo krijg ik het altijd wel moeilijk hoor Jij bent nu dus al 8dpo? Dus dan ga je vrijdag testen?
Ja dit had ik ook de laatste keer. Normaal altijd mega pms vanaf 9dpo en acne en de laatste keer dat ik zwanger was had ik dat ineens niet. Was heel opvallend! (achteraf dan haha)
Ohja, daar zeg je wat. Ik heb er nu nog geen zin in maar ken mezelf ook wel dat ik misschien toch ga testen dan.
Het is toch ook gewoon MEGA verleidelijk dat je weet dat door het doen van 1 simpele test je erachter kan komen je of je misschien in verwachting bent van het allermooiste wat er is... Maar ik probeer mezelf te herinneren dat die onzekerheid/frustratie en teleurstelling als die tuurlijn/indrooglijn toch niks is.. dat dat echt pijnlijk is. Het allerfijnste is om gewoon gelijk een mooie duidelijke lijn te hebben en die kans is groter met 10 of 11 dpo haha! Beter natuurlijk zou zijn om te wachten tot NOD maar dat kan ik niet hoor hahahaha. Dat is weer next level
Fascinerend dat elk lichaam compleet anders is, en zodra je denkt dat je jouw lichaam begrijpt, gebeurt er iets ongewoons en wordt je in het ootje genomen. Ik wacht het nu elke keer maar gewoon af. Uitblijvende menstruatie is nog altijd het meest betrouwbaar, want bij mij komt die nooit te laat.
Nou hij is altijd wel aardig grillig maar deze maand vind ik wel heel grillig. Jazeker ik ga straks weer 1 doen dit was de laatste