37. Al een paar dagen al was het gisteren niet betrouwbaar mits de nacht enorm gebroken was door de kids
Ik heb mijn laatste test even op gemaakt en die is helaas ook omo wit. Nu maar afwachten op m'n ongesteldheid en door naar de volgende ronde
Goeiemorgen♡ @Augustus2019 ik zie zeker een streep op de onderste♡ Hier gisteravond dag 9dpo licht roze, licht rood met afvegen....temperatuur 37,1 vanmorgen... Zojuist ook licht rood (wel papiertje erin om te kunnen zien, dus niet met afvegen, maar slijm met vinger ook licht rood en waterig) Voel er tranen van en dat is♡ mooi verlangen naar nog een liefdesbaby....innesteling zou kunnen en zou vandaag misschien een test doen maar nu weet ik het even niet♡ Fijne dag vandaag met wat er is♡ Huiswerkochtend met studiegenootje van opleiding helder waarnemen en dochterlief dagje eerder thuis en vanavond samen strand en zee.....
@Augustus2019 ik zie ze ook op beide testen, gefeliciteerd! @Kitten93 aah wat jammer nu al op rood. Zijn er vandaag nog meer testen?
Ja en die pijnlijke krampen in buik en rug houden aan, dus dat is geen innesteling maar voorbereiding op menstruatie
Ja jammer, vaak heeft gevoel wel gelijk! Bij mij begint het dan ook vaak zo! Succes in de volgende ronde.♡
Hier sinds gisteren gerommel in de buik. Dacht gisteren dat het kwam door flink slaaptekort (zoontje was aan het spoken, en ik word altijd misselijk van slaaptekort). Maar ja, nu gerommel in de darmen dus zal wel een buikgriepje te pakken hebben. Kan ik nu echt niet gebruiken want ik kan binnen een aantal dagen mijn ei verwachten
Ik zie ook zeker iets, spannend!!! Vandaag hier 6dpo, tijd gaat langzaam…..liefst deed ik vandaag al een test maar dat is echt weggegooid geld. Vandaag vrij dus lekker het huis poetsen en buiten met de beestjes bezig. Hoe komen jullie de dag door?