Jeetje wat kletsen jullie veel! Ik was de afgelopen dagen een beetje druk. Maar zo gaat de tijd wel lekker snel. Nog een week tot mijn nod! succes voor iedereen die gaat testen dit weekend. Ik zal voor jullie duimen
Jammer. Gelukkig heb je de grootste baaldag gisteren al gehad. Weer positief vooruit denken, hoe moeilijk ook..
Ik sport ook 3x in de week, maar heb geen gekke pieken in de dagen na het sporten. Hoeveel slagen stijgt hij bij jou dan?
Hier niet getest.... Dag 11 dpo, temperatuur nog hoog, licht rood met afvegen....vorige cyclus al bij dag cd12 spotting en cd19 brak menstruatie door.... Nu cd22 en sinds cd20 in de avond spotting, dat is dag 9dpo. Dus ik denk maandag al mijn menstruatie of misschien morgen vandaag of dinsdag .... Dan 3 cyclussen niet vrijen voor een liefdes baby ivm zomervakantie met gezin 3 weken kamperen....voelt zo waardevol en tegelijk hmmmmm om 3 maanden over te slaan... Fijn verlangen te voelen en vertrouwen in dat wat komen gaat, ben al zo tevreden met alles wat er is, en deze baby zou een verrijking zijn♡ Fijne dag lieve vrouwen, benieuwd naar de testjes♡♡¿
Hier is het dus wel buikgriep (gelukkig zonder braken). Temp is nog 36.3, maar rusthartslag is van 57 naar 60 geschoten. Hopelijk blijft mijn ei nog een paar dagen weg, want die verwacht ik over ongeveer 2 dagen
@EllaF balen! Samen maar op naar de volgende ronde dan! @Ghana, bah buikgriep is zo vervelend! Beterschap en hopelijk ben je rondom je eisprong weer beter!
Haha ik veranderd. Gisteren stond dat vandaag mijn ei had. Nu staat dat ik over 13 dagen kan testen. ik heb mijn cb test smile paar dagen eerder gehad.
Herkenbaar! Bij mij meer last als hij rechts komt dan links. Als ik weinig voel, weet ik dat hij links is! In mijn geval maak ik dan meer kans, want rechts zit onverklaarbaar verstopt
Wat jammer... hopelijk heb je alsnog een fijn weekend... soms geeft het ook rust als ik die negatieve test heb (versus niet testen, want dan hou je hoop). Hopelijk volgende ronde raak!
Bij mij gaat ie 2 slagen omhoog, de dag nadat ik heb gesport. Soms de 2e dag ook. Ook als ik slecht geslapen heb, gaat ie omhoog, bij veel stress en als ik een dag slecht/te veel heb gegeten.
Ik heb dat inderdaad ook als ik slaaptekort heb. En zoals nu bij ziekte. Daarom ben ik er deze ronde ook bij gaan tempen, want die rusthartslag kan op zoveel dingen reageren dat ik niet elke maand dezelfde stijgingen en dalingen zie.
Hier mega testdrang, nu 9dpo, heb eigenlijk niet het gevoel dat het raak is, voel me niet anders of zwanger (had ik wel toen ik zwanger was, toen wist ik het eigenlijk al toen ik ging testen met 9dpo). Maar wil het ook een soort van uitsluiten/afsluiten. Ga zo testen denk ik, test beter met urine die niet de eerste van de dag is. Wel confronterend is dat ik exact 2 jaar geleden wel zwanger was, de NOD viel precies hetzelfde, dus alles doet me wel denken aan die magische tijd: de geuren, kleuren, lichtinval enzo. Oké, nou klink ik een beetje gek .