Klopt, ik denk dat het bij sommige niet eens donkerder wordt. Maar bij mij wel en denk dat dat dan mijn piek is.
Jij maakt het wel spannend hoor met je symptomen!!! Hahaha en nu dat afscheiding... Ben benieuwd naar je test morgen!
Ik ga altijd uit van de donkerste test, want... Niemand is hetzelfde. Dus, de een maakt meer LH aan dan een ander. Er zijn vrouwen die nooit positief testen, maar wel gewoon ovuleren. En er zijn vrouwen die 2 dagen lang positief testen. Dus ik test gewoon door tot mijn test laat zien dat LH afneemt.
Wat fijn na al die rondes! Gefeliciteerd! @Kiekieboe meen je dat! Dat gedoe met die testen ook. Nouja de mijne is nog steeds niet net zo donker dus heb hoop. Had vanmorgen een iets zichtbaardere streep dan gisteren. Ik vlieg zometeen terug naar huis van vakantie. Nachtvlucht 8 uren lang. Hoop niet dat ik dan nu positief test. Seks zit er u echt niet in en morgen is ook maar vraag met de jetlag
Ja ik ga nu voortaan uit van de even donkere st Ja ik ga voortaan uit van de even donkere streep. Nu begrijp ik ook waarom clearblue altijd eerder positief was dan de dikkere streep kwam.. iedereen moet natuurlijk doen want ze zelf wil, maar ik had de gebruiksaanwijzing gewoon verkeerd begrepen.
Goede morgen! Ik heb een beetje moeite met de wintertijd. Gister ging de dag zooo langzaam. En nu lig ik al een uur wakker. Gister wel even gezellig gemaakt. Heel kort, want ik had zo een pijn. T voelde ook niet aangenaam. Ik heb dit niet eerder gehad. Ik denk dat ie vandaag gedurende de dag springt. Ik ben deze week ook thuis, want de kids hebben vakantie. Dit gaan hele lange dagen worden, denk ik. Ik heb gelukkig geen testen in huis. Die ga ik bestellen wanneer ff ovulatie erin zet. En ook ff spieken op vinted voor cb testen.
Vandaag opnieuw getest iets donkerder dan 2 dagen geleden maar die ga ik niet zo betrouwbaar noemen. Die test was afgenomen met urine dat ik bewaard had gedurende 2 uur om samen met man te testen. Toen een hele harde stijging met dag ervoor , gisteren lichter en vandaag terug iets donkerder.
Wat vervelend dat je er zo'n pijn van hebt. Dan is het niet aanlokkelijk uitgebreid onder de lakens te duiken. Succes in de wachtweken
Super dat de test vandaag donkerder is In het begin is de concentratie van de urine ook nog een hele belangrijke factor, misschien heeft daar ook verschil in gezeten. Ga je nog foto's delen zodat we kunnen meegenieten van je testen?
Zal ze toevoegen . Bij Action test zit er 2 dagen tussen. Bij de drie heb ik die met bewaard urine weggelaten, die van vandaag is nog niet opgedroogd
Ik had op maandag einde van de middag een positieve ovulatietest. Ik verwachtte m'n nod dus morgen of woensdag, maar ik ben al ongesteld geworden. Dat is wel een heel snel springend eitje na mijn piek dan Wel weer een cyclus van 31 dagen ipv 40+ dagen 2e keer op rij nu.. hopelijk zet het voort!
Wat fijn dat ze weer oplopen op welke test kreeg jij het eerst een streepje te zien? Hier twijfel ik altijd tussen action, action early en 2v5. vandaag zelf met early action getest. Lekker Omo wit
Ik vind de early action zelf veel onduidelijker. Ik zag het eerst op de easy@home en 2v5 van kruidvat. De easy@home zijn nu op dus daarmee dat ik nu die van action had en de 2v5
Hier omowit op 11dpo... Dit wordt wachten op mijn menstruatie . Had het stiekem gehoopt omdat ik dan net als 2 jaar geleden vriend had kunnen verrassen met positieve test op mijn verjaardag.
Laatste stukje wachtweek hier. Vandaag dagje in huis aanrommelen, dinsdag t/m donderdag drukke dagen, vrijdag deels nog iets op de planning, en dan is het alweer zaterdag. Begin nu toch te denken dat ik dan ongesteld ga worden. Voel gewoon niks verder.