NOD- lijst 1 t/m 15 november ♡♡♡♡♡♡♡ 1 november (2) IsabelD - 2e kindje - ronde 17 Kitten93- 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 2 november (1) EllaF - ronde 5 - 4e kindje 3 november (0) 4 november (1) Kretacorry - 29 jaar - ronde 8 - 1e kindje 5 november (1) Thamar- 38 jaar, 4de kindje, rond 4 6 november (1) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 7 november (0) 8 november (2) Anar91 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 10 Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 18 (4e na medische afbreking) 9 november (1) Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 10 november (0) 11 november (2) Babywishh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 13 Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 (mk in ronde 1) 12 november(1) Kiekieboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 13 november(1) Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 1 14 november(0) 15 november(0) Onbekend (1) Angel02- 44 jaar .2de kindje - ronde 8 na vroege mk 7 weken ♡♡♡♡♡ Totaal (12) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Heb even terug gekeken en dat was inderdaad zo . Nou dan gaan we maar weer vanaf nu het slijm enz in de gaten houden . Maar wat was dat bloedverlies dan vraag ik me af .op 9do tenminste nu denk ik dat het 9dpo was .
Dat is waar, maar heb het liefste gewoon oplopende testen haha. Maar hopelijk knalt ie ineens dit weekend ofzo!
Hi dames! Ik sluit me bij jullie aan helaas. Maar we gaan knallen! Ik heb een goed gevoel. We gaan met knallende testen t nieuwe jaar in!
Uiteraard!! Positive vibes! Love it! Hoe leuk als je dan tijdens Kerst kan aankondigen met een echo foto erbij. Krijg er meteen kriebels van
Ja nou ik ook, maar dan denk ik weer, de afgelopen 16 rondes zijn niet gelukt, dus waarom dit keer wel dan !!
Ik had net toch weer wat afscheiding, dus hopelijk snel een piek. Ik ga voor de zekerheid vanavond maar m'n man verleiden, denk ik als we beide beetje energie hebben na 2 dagen feesten. Hopelijk heeft al die alcohol geen nadelig effect voor sperma..
Ik ga nog even niet meeschrijven hier. Ik merk dat ik weer heel erg begin te twijfelen over een 2e kind. Dus ik ga eens even heel goed nadenken wat ik nu eigenlijk wil en daar ook 100% achterstaan want op dit moment doe ik dat niet. Dus misschien zie ik jullie binnenkort weer in het nod topic. En anders allemaal heel veel succes en geluk gewenst. ❤
Begrijpelijk, het is ook lastig deze tijd, hoop dat je er voor jezelf uit kan komen en de beste keuze voor iedereen in jd gezin kan maken. Heel veel succes met alles in elk geval
@Kitten93 en @EllaF dankjewel. En jullie heel veel geluk gewenst! Ik lees wel nog af en toe mee of jullie zwanger mogen worden deze ronde.
Ik snap je heel goed .het is ook een lastige beslissing. Heel veel succes met nadenken .en een hele dikke knuffel ❤