Ik ben nu 5dpo. Vanmorgen uit het niets kokhalzen, ruik ineens meer/duidelijker geuren, nog steeds steekjes linksonderin de buik, gisteravond tijdens inslapen een bijzondere 'droom' (moest over een achterafweggetje rijden, vol met egels, wilde niet doorrijden), en vannacht om 4.45u klaarwakker (was wel de eerste nacht normaal slapen na 3 nachtdiensten), soms wat duizelig. Pff, stomme hyperfocus op het lichaam..
Ik hoop het vol te houden tot dit weekend. Heb wel net de testen binnen die vanaf 6 dagen voor NOD wat zouden kunnen opsporen, dit weekend is dan 9/10 dpo..
Ah wat spannend zeg! Bij een vorige zwangerschap had ik eerst een heel sterk voornemen had om niet te testen en dat ging ook dagenlang goed en toen zonder erover na te denken testte ik ineens wel en bam zwanger. Alsof mijn lijf het aanvoelde. Hopelijk is het bij jou ook een onbewust teken!
Ik had het ook! Die gekke rust ofzo! Vorige rondes was ik hysterisch en ongeduldig maar nu was ik meer zen...
Dit is voor mij de 1e ronde, dus kan het niet vergelijken met hoe ik me eerder voelde. Kan ook de rust zijn van geen kunstmatige hormonen meer in mijn lijf.. Zo lastig dat het aan zoveel dingen kan liggen. Maar voel me gewoon echt heel zen en maak me minder snel ergens druk om (behalve als de steekjes in de onderbuik ineens weg zijn als ik even 'druk' ben met boodschappen doen enzo). Hoe voel jij je nu? Heb je samen met je partner getest of moet je het nog vertellen?
Mijn ovulatietest is vandaag niet nog verder opgelopen dan gisteren dus gisteren was de piek. Is vandaag dan de ovulatie (geweest)? Gisteravond hebben we het gelukkig heerlijk gezellig gemaakt. Voel me echt zo vrolijk vandaag! Ben zo opgelucht en blij dat dit ei toch een kans mag maken! Heb mijn warme sokken weer aangetrokken
Je piek gaat eerst voorbij en dan springt je ei. Zou dus vandaag of morgen kunnen zijn! Ik zou het vanavond misschien voor de zekerheid nog één keertje proberen. Toi toi toi, ei!
Puzzelmappen zijn daar fijn voor. En broodtrommels om voor te sorteren. Inmiddels hebben we twee puzzelmappen op tafel liggen. Mijn jongens zijn bezig met Mario en ik doe een andere puzzel.
@Veertje22 en @Zonnestralen wat fijn die mooie roze testen❤❤ Gefeliciteerd! Wat fijn dat de lijst zo ontzettend goed begint, hopelijk zet dat de hele lijst door! Hier 6 dpo en af en toe wat lichte prikkeling laag in mijn onderbuik/schaambot. Dat worden nog lange dagen de komende dagen. Ik denk vrijdag wel een eerste testje te wagen op 9dpo. Ligt er een beetje aan of ik nog wat voel of niet @angel02 hopelijk gaat je ei nu wel eindelijk springen, eigenwijze donder! Snap dat je er beetje moedeloos van wordt. Ik hoop voor jou ook echt dat het toch binnenkort raak mag zijn ❤ Tot die tijd lekker mee blijven kletsen, niet opgeven hoor! Medestanders op het wachtbankje, succes nog even! Wat een discipline hebben een aantal van jullie Voor de dames die doorschuiven naar de volgende ronde, heel veel succes en hopelijk wordt dat ook een mooie roze lijst
1 november (7) IsabelD - 2e kindje - ronde 17 Kitten93- 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 Augustus2019 - 29 jaar- 3de kindje- ronde 2 Roni7888 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Joylynn - ronde 4 - 2e kindje EllaF - ronde 5 - 4e kindje Thamar - 38 jaar - 4de kindje - ronde4 2 november (2) Vivianne- 4e kindje- ronde 4 na miskraam Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - ronde 4 Isabelletje 2 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 22 3 november (2) Liva89 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Aoibhe - 31 jaar - 2e kindje - ronde 7 4 november (1) Kretacorry - 29 jaar - ronde 8 - 1e kindje xdjx - 32 jaar - ronde 10 - 1e kindje 5 november (3) Roki88 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 31 Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Es19933 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 november (3) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 Babylovebaby- 29 jaar - ronde 11 - 3de kindje Veertje22 - 31 jaar - ronde 10 (mk+sterrenkindje) - 4e kindje 7 november (0) 8 november (0) 9 november (2) Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 18 (4e na medische afbreking) Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 14 Nieuwbie - 28 jaar - 1e kindje - ronde 20 Lilliesje - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 (ronde 1 na tubaire abortus) 10 november (2) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 11 na MA Sophiejacoba - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 Linn93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 11 november (3) Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 (mk in ronde 1) KarlijnA91 - 31 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 7 (vmk in ronde 2) Anar91 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 10 12 november (1) Kiekieboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 13 november(2) Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 1 Babywishh - 33 jaar - 3e kindje - ronde 13 Lenteisfijn - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 8 14 november (1) Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 30 15 november (2) Gnana - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 Nono - 41 jaar - 3e kindje - ronde 5 Onbekend (1) Angel02- 44 jaar .2de kindje - ronde 8 na vroege mk 7 weken ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (35) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (24) Zwanger (3) Ongesteld (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]