Goede morgen! Vandaag heb ik iets langer kunnen slapen. Yeey! Mn temp is t zelfde als gister. Is niet verder gestegen. Hmm... we tempen gewoon verder en wachten t gewoon af.
De tip was: na de seks een koud/nat washandje op je doos. Sperma zou naar de warmte toe zwemmen Ik skip hoor! Warme sokken zouden de kans op een orgasme verhogen. Ik ben meer dat type
Uhm dat sla ik ook wel over Dan kom ik nog wel een keer klaar na de sex, dat zou ook helpen zeggen ze En die sokken vind ik ook een goeie
Hier net op 7dpo heel lang getuurd in allerlei standjes, geen spoor van een tweede streepje te zien...
Spannend @zegenwens , ben zo benieuwd! Hier inmiddels 11dpo (of 10?). Ben uit gegaan van eisprong de dag na positieve test. Helaas nog steeds negatieve testen. Vanochtend ook weer een half uur gespendeerd aan het turen naar zo'n stom staafje. Achteraf denk ik elke keer weer; wat zonde van mijn tijd. Eigenlijk moet ik al blij zijn dat ik 11dpo gehaald heb, normaal word ik altijd 9 dpo ongesteld dus dit is al een hele mijlpaal. Maar goed, toch wel wat teleurgesteld dat ik waarschijnlijk ronde 23 in ga.... Morgen hebben we afspraak bij gynaecoloog, had eigenlijk gehoopt die af te kunnen zeggen.
Ik kan het niet geloven En toch ook weer wel. Kon me gewoon niet voorstellen dat ik niet zwanger zou zijn met alles wat ik voelde. Streepje verscheen binnen een minuut. Je had gelijk @EllaF Ben zo dankbaar ❤ Ben mijn hele leven bang geweest niet goed vruchtbaar te zijn, er valt een enorme last van me af. Kan het nog helemaal niet bevatten!