Goed dat je even de tijd neemt om het goed te overdenken. Voor jezelf bedenken waar je twijfel vandaan komt, heeft je man ook twijfels? Hopelijk kunnen jullie er samen goed over praten. Neem je tijd, misschien tot snel en anders wens ik je alle goeds en geluk met het mooie gezin dat je al hebt ❤
Haha ja inderdaad, hoop niet dat het kindje (die er hopelijk ooit komt) net zo eigenwijs gaat zijn als de eitjes
Dankjewel. Ik denk dat mijn twijfels vooral ontstaan door angst. Kan ik dit wel, kunnen wij dit wel. De 1e vond ik al erg heftig, het eerste jaar vooral. Ik heb nog nooit zo'n zware tijd gehad, vooral psychisch. Maar ergens heb ik nog steeds een ontzettende grote wens. Mijn man wilde eerst helemaal geen 2e. Toen is hij van gedachten veranderd en nu wil hij het heel graag. Ik heb weleens gezegd dat ik twijfel maar dan wordt hij echt verdrietig. Ik ben gewoon een watje denk ik.
Wat vervelend dat je je zo voelt zeg. Ik wens je veel wijsheid en rust toe, dat je maar een goede beslissing kan maken! Succes ❤
Hahaha helaas was jaarlijks dorpsfeest hier. Altijd op de 2e donderdag van oktober. Super gezellig, maar betekent woensdagavond al de kroeg in en hele donderdagmiddag/avond
NOD- lijst 1 t/m 15 november ♡♡♡♡♡♡♡ 1 november (2) IsabelD - 2e kindje - ronde 17 Kitten93- 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 2 november (1) EllaF - ronde 5 - 4e kindje 3 november (0) 4 november (1) Kretacorry - 29 jaar - ronde 8 - 1e kindje 5 november (1) Thamar- 38 jaar, 4de kindje, rond 4 6 november (1) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 7 november (0) 8 november (2) Anar91 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 10 Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 18 (4e na medische afbreking) 9 november (1) Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 10 november (1) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 11 na MA 11 november (2) Babywishh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 13 Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 (mk in ronde 1) 12 november (1) Kiekieboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 13 november(1) Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 1 14 november (0) 15 november (0) Onbekend (1) Angel02- 44 jaar .2de kindje - ronde 8 na vroege mk 7 weken ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (12) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ja ik ben gewoon zo'n groot gedeelte van de tijd ongesteld dat ik nog voor deze groep val. Ervan uitgaande dat mijn app het redelijk goed heeft met de verwachte ovulatie. Anders kom ik alsnog op de lijst. Hopelijk zie ik jou binnenkort gewoon in een uitgerekend topic. Samen met andere bekende dames!
Je bent geen watje ❤ er zijn genoeg die mensen je angst en gedachten wel zullen herkennen. Het is ook geen kleine beslissing, maar uiteindelijk kunnen alleen jullie die maken Een huilbaby is natuurlijk ook heel pittig, kan mij voorstellen dat je er af en toe wanhopig van bent geworden. Het voordeel nu is dat je al ervaring hebt en zaken waarschijnlijk makkelijker gaan, daarnaast is de kans misschien klein dat je nogmaals een huilbaby krijgt. Dus het zou zomaar kunnen zijn dat je het heel anders ervaart bij een tweede.
Ja klopt, maar ook nadat het huilen gestopt was vond ik het nog ontzettend zwaar. Ik was zo naïef toen ik zwanger was. Ik dacht dat baby's gewoon sliepen en dronken en that's it. Maar we gaan het zien. Als we besluiten door te gaan dan moet ik gewoon accepteren dat het waarschijnlijk het eerste jaar super zwaar gaat worden, maar in mijn achterhoofd houden dat het daarna ook leuker wordt.
NOD- lijst 1 t/m 15 november ♡♡♡♡♡♡♡ 1 november (2) IsabelD - 2e kindje - ronde 17 Kitten93- 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 2 november (1) EllaF - ronde 5 - 4e kindje 3 november (0) 4 november (1) Kretacorry - 29 jaar - ronde 8 - 1e kindje Babylovebaby- 29 jaar - ronde 11 - 3de kindje 5 november (1) Thamar- 38 jaar, 4de kindje, rond 4 6 november (1) Minkx - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 7 november (0) 8 november (2) Anar91 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 10 Wishfull123 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 18 (4e na medische afbreking) 9 november (1) Zegenwens - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 10 november (1) Love2Live - 40 jaar - 5e kindje - ronde 11 na MA 11 november (2) Babywishh - 33 jaar - 2e kindje - ronde 13 Enschede9072 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 (mk in ronde 1) 12 november (1) Kiekieboe - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 13 november(1) Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - ronde 1 14 november (0) 15 november (0) Onbekend (1) Angel02- 44 jaar .2de kindje - ronde 8 na vroege mk 7 weken ♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (12) Wachten op eisprong (13) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Het kan toch tot 7 dagen zelfs duren in normale omstandigheden? Ben zelf 4 dagen ongesteld. Met de pil had ik echt wel 6-7 dagen bloed dus vind 4 dagen allang best