Same here. Maar, ik voel me vandaag heel rustig. Kalm. Goed slapen heeft me goed gedaan. Ik ga gewoon een voordeelpakket bestellen van sensitest. Ik weet dat ik t beste kan testen vanaf 10dpo. Of later zelfs. Maar ja, die drang, als ik niet ga testen en mezelf tegen ga houden. Ga ik chagrijnig rondlopen. Dus ik ga gewoon testen, op 6dpo, 7dpo of wanneer dan ook. En dat zal te vroeg zijn, ik weet t. Maar dan heb die drang onder controle. Die behoefte is dan vervuld ofzo? Snappen jullie wat ik bedoel?
Herkenbaar! Vaak wil ik ook wachten tot 10 dpo, maar vind het wel lastig worden in de dagen nadat een mogelijke innesteling is geweest. Dan is een voordeelpakket veel handiger inderdaad! Ik kocht altijd kruidvat 2v5, maar zelfs dat wordt op een gegeven moment wel duur
Gefeliciteerd voor de zwangeren onder ons! En de gevoelens hier zijn super logisch. Heb soms inderdaad het idee dat iedereen maar zomaar zwanger raakt. En je kan jezelf zo gek maken!!! Soms denk ik: nee, joh, ik kan gewoon zwanger worden, ik heb een dochtertje! En soms denk ik: dat was gewoon mazzel, inmiddels zit je andere eileider ook dicht, en de seks is nu minder opwindend met een kleine, dus dat heb je allemaal tegen... Vooral dat wachten en hopen is steeds zo slopend, vanaf 8 dpo tot 12 dpo ofzo, na 12 dpo en witte testen plus temperatuurdrop weet ik altijd dat het game over is, dus dan geeft dat ook weer rust ofzo... Nouja, ik begrijp jullie gevoelens ook en deel ze!
Net maar de huisarts gebeld en een afspraak gepland om het over de vruchtbaarheid te hebben. Misschien wat vroeg, maar dan heb ik het gevoel dat ik iets kan doen of ik gang kan zetten in plaats van hopeloos wachten. Ze waren heel lief en kreeg direct een afspraak!
Dit komt me helaas erg bekend voor hopelijk heb jij niet de zelfde reden als mij .dat is ook 1 van de redenen dat ik ovulatie testen doe en temperaturen. Mensen zeggen vaak laat alles los .ja dat is misschien mooi als je bijvoorbeeld om de dag seks hebt . Maar dat heb /kan ik niet .
Gisteravond bestelden we ‘voor de grap’ sensitest dipsticks early. Absoluut geen ervaring met die testen. Vanmorgen urine bewaard, vanmiddag rond 15u waren ze er pas; test negatief. Net dacht ik toch, ik doe het nog eens *shame*. Ik heb een turelure tuurstreepje binnen 10 minuten. Zou mijn vriend dan toch gelijk hebben? Niet op een foto vast te leggen, uiteraard na foto bewerken wel te zien. Dat telt alleen niet. Zeg hier nog maar even niets, morgenvroeg opnieuw.
Ik Wat rot voor je hier is het ook een dingetje, dus vaak plan ik het ook maar een beetje. Maar hier helaas ook niet van "lekker 3 keer per week iedere keer, dus we zitten altijd goed" ofzo.
Groot gelijk. Ik heb nu het jaar afgewacht, maar met de grootste moeite. Het gaf mij direct het gevoel dat we er niet alleen voor staan.
Pff ik word hier zo onrustig van.. heb een redelijk stabiele cyclus van 27/28 dagen. Zou 31oktober NOD hebben. Nog geen spoor van bloed maar ook geen positieve testen..moet ik de moed dan opgeven? Is er iets mis … iemand ervaring met deze frustratie terwijl je meestal stabiele cyclus hebt?
Wat rot om dit te lezen Ik wou ook dat ik het los kon laten of helemaal niet zo actief proberen en dan op die manier spontaan zwanger raken. Hopelijk heb jij iig snel je ei en ik sluit me aan bij de andere meiden dat je toch iets van bloed waarden moet laten bepalen!
Ik weet niet hoe oud je bent, maar bij mij kwam er vanaf mijn 35 meer speling in mijn cyclus. Heel vervelend, maar inmiddels weet ik dat het meestal dag 28/29 komt en soms pas op dat 32.