Wat jammer, weet je zeker dat je ei dag erna gesprongen is? Anders kun je ook nog 8 dpo zijn. Ik ga straks ook een testje wagen!
Ja daar ga ik wel vanuit. Reken iedere maand de 2e dag na de positieve test als 1 dpo. Ik test meestal vroeg in de ochtend met CB. Maar nu ivm werk later, maar ga er vanuit dat de test in de ochtend al positief was. Oeh spannend! Jij zit nu op 8 dpo?
Oke , het zou nog kunnen natuurlijk dat nog dag later 1 dpo is. Ik heb nu 8 rondes gehad dat ei na positieve test springt. Alleen in januari en deze maand 2 dagen na positieve test dus het kan!!! Ik test nooit met 1e urine, test ik slechter. Maar jammer dat je man niet kan verrassen, vind het heel leuk idee wat je bedacht hebt. Ja vandaag 8 dpo! Maar symptomen ver te zoeken haha
O nee jammer!!! Maar je bent nog vroeg. Volgens mij kan dat echt per zwangerschap verschillen wanneer de innesteling is.
Ik moet vanmiddag naar de gynaecoloog. Die afspraak stond al even. Dan weet ik toch ook gelijk of mijn menstruatie er wel/niet aankomt, toch? Of is het zo simpel niet? Krijg namelijk sowieso een echo. Ik had eergisteren een tuur streepje, gisteren ook weer (beide op sensitest early dipstick). Die zie ik maar als negatief. Ga vandaag ook geen poging meer doen. Voel van alles, maar ben nu bang dat het mogelijk door hele andere dingen komt. Overigens wel gek is, dat mijn baarmoedermond zich compleet verstopt heeft. Normaal voel ik die de dagen voor mijn menstruatie enorm tijdens de seks, maar nu lijkt hij verdwenen te zijn. Vreemd.
Spannend! Ben benieuwd naar je test. 8 dpo is ook nog erg vroeg haha maar snap heel goed je testdrang!!
@Es19933 Wat balen van je witte test Hopelijk is de volgende ronde dé ronde. @Wishfull123 Wat balen zeg Maar hopelijk ben je idd nog te vroeg! Maar ik snap dat de moed je in de schoenen zakt. Dikke knuffel ❤
Ja klopt ik test meestal ook met 2e urine. Ja dat is wel het voordeel van tempen, dan weet je echt precies hoe of wat. Ik wil daar eigenlijk niet aan beginnen, vind het zoveel gedoe en met mn wisselende diensten ook niet echt handig. Maar het zal vanuit het ziekenhuis wel aangeraden worden denk ik. Geen symptomen kan ook een symptoom zijn haha. Hopelijk een 2e streep op je test
Ooow wat spannend! Tuurstreepjes op meerdere testen. Heb je toevallig foto's gemaakt? Ik denk dat ze op de echo nu nog niet kunnen zien of je zwanger bent of je ms eraan komen. Maar misschien kun je wel bloed laten prikken en dan over 2 dagen weer. Dan heb je echt een betrouwbaar beeld. Succes vanmiddag!
Waarom denk je dat het zkh het gaat aanraden? Je weet toch al dat je een ei hebt en of je nu dan 1 of 2 dagen voor je ei seks hebt, zou niet al te veel uit moeten maken. Je temp wordt hoger bij hogere progesteron en daar kunnen ze op prikken. Dus als jij het niet ziet zitten, zou ik daar een goed gesprek over hebben!