Misschien een hele ‘domme’ vraag, maar kan je ei ook eerder springen dan je piek? Ik had dus vorige week vrijdag een dacht ik, positieve test. Strepen net zo donker. Dag erna op zaterdag was de teststreep donkerder dan de controle streep. Ik heb dus sinds gisteren vage klachten. Dinsdag werd ik wakker van een scherpe steek net boven mijn schaambot. En sinds gisteren vage klachten. Vooral in golven misselijk en dit herken ik zo van de vorige keren. dus kortom. Kan het nu zo zijn dat mijn ei wel eerder is gesprongen en ik nu eventueel verder ben qua dpo?
Jij maakt het nog even extra gezellig! Nou moet er toch wel een hoop roze regenen op 1 november he. Ik heb ook alweer testdrang, maar ik doe het niet. Misschien bijgeloof. De enige cyclus waar ik heb gewacht met testen tot NOD was ik zwanger dus nu hou ik me daar aan vast
Ik denk als je test zaterdag donkerder was, je ei juist later is. Dat je lichaam je eitje net dat laatste zetje geeft door middel van hormonen.
O, ik vind het knap van je ik heb vannacht een testje gedaan (lichte indroger) en vanochtend (donkerdere indroog).
Ik ben dus net zo naïef geweest net de testen, 6dpo. Had dus gelezen hier op t forum dat iemand 6dpo positief testte. Tuurstreep dan. En ik zou zweren dat ik in de verte net een lijntje zie. Maar een tuuuuuuurstreepje. Dus waarschijnlijk maak ik mezelf helemaal gek en wil ik lijntjes zien
Oh jongens ik doe met jullie mee hoor met het testen haha. Als ik een foto van de test maak en die zwart/wit maak en m'n schermhelderheid op 100% zet, dan lijk ik ook wel een heel licht tuurstreepje te zien
@Cloudspotter Ik kan het ook aanraden! Is voor ons een gamechanger geweest. De druk is eraf, we seksen als we zin hebben, hebben we geen zin: insemineren. Vinden wij echt heel fijn werken. Ik heb zelf het gevoel dat je het ook preciezer kan timen omdat ik het tijdens een orgasme inspuit, alsof je baarmoeder dan even meewerkt Is vast niet wetenschappelijk onderbouwd, maar baat het niet dan schaadt het niet!
NOD lijst 1 t/m 15 november 2024 We gaan voor roze! 1 november (6) Wolkje1994- 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - ronde 7 Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 5 2 november (1) EllenLola - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2 3 november (1) Denise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 25 (ronde 6 na miskraam) 4 november (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 5 november (0) 6 november (1) Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 7 november (2) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 8 november (0) 9 november (0) Lenteisfijn - 34 jaar - 2de kindje - ronde 2 10 november (1) Bonvb - 31 jaar - 2e kindje- ronde 1 11 november (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 12 november (1) Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 11 13 november (0) 14 november (0) 15 november (1) WelcomeWondertje - 42 jaar - 3e kindje - ivf ronde 10 Totaal (17) Wachten op eisprong(8) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Oooh wat spannend alle mogelijke tuurstreepjes op de vroege testen... Pfff, cd17 en nog altijd geen piek gevonden. Dit wordt weer een cyclus van 30+ dagen dus. Ik heb net getest en vond hem wel ietssssje donkerder, dus misschien morgen toch ineens een piek. Kan ook gewoon een schommeling zijn. We gaan het vanavond in elk geval gezellig maken, want de rest van het weekend zijn we 's avonds allebei weg en dan komt het er niet zo makkelijk van, dus ben benieuwd of we dan misschien toch goed genoeg zitten!
NOD lijst 1 t/m 15 november 2024 We gaan voor roze! 1 november (6) Wolkje1994- 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - ronde 7 Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 5 2 november (1) EllenLola - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2 3 november (1) Denise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 25 (ronde 6 na miskraam) 4 november (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 5 november (0) 6 november (1) Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 7 november (2) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 8 november (0) 9 november (0) Lenteisfijn - 34 jaar - 2de kindje - ronde 2 10 november (2) Bonvb - 31 jaar - 2e kindje- ronde 1 Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 11 11 november (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 12 november (0) 13 november (0) 14 november (0) 15 november (1) WelcomeWondertje - 42 jaar - 3e kindje - ivf ronde 10 Totaal (17) Wachten op eisprong(7) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Vanochtend negatief getest. 10 dpo, dus kan nog alle kanten op, maar ik heb er geen goed gevoel over.
Vanochtend een positieve ovulatietest op CD14 (clearblue digitale)!! Daardoor mijn NOD iets vervroegd. Nu stop ik met ovulatietesten, toch? Dat zegt de bijsluiter namelijk. Wat zou langer testen mij nu brengen? We hebben het op CD 9 11 en 13 gezellig gemaakt. Haha ik ga helemaal mee in de termen van hier. Is het nu aan te raden om dan vandaag op dag 14 en wellicht ook op 15 én 16 het gezellig te maken. Of sla ik dan door?
Ik twijfel erover om dat toch ook te gaan doen inderdaad, om de druk er af te halen. Want het wordt er niet beter van (vorige keer ook niet helemaal fit en dan is het leuke snel weg ). En als we spullen in huis hebben om te insemineren kunnen we op dat moment kijken wat we willen...
Het verschilt per persoon hoe gevoelig clearblue reageert. Bij mij blijft hij dagen lang positief, waardoor het niet zoveel zegt hij is dan al positief voordat mij piek is... maar bij jou misschien niet, maar dat kun je denk ik alleen ontdekken door voor de zekerheid door te gaan met testen... Ik gebruik easy@home, heel goedkoop en zit een ideale app bij die aangeeft wanneer je piek is