Oh wat bijzonder dat de laatste raak was❤️ ik heb net m’n laatste punctie achter de rug en ik moet zeggen dat zo’n laatste kans toch heel anders valt
NOD lijst 1 t/m 15 november 2024 We gaan voor roze! 1 november (7) Wolkje1994- 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - ronde 7 Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 5 Ellen Lola - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2 2 november (0) 3 november (1) Denise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 25 (ronde 6 na miskraam) 4 november (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 5 november (0) 6 november (1) Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 7 november (4) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 Wensdraakje - 39 jaar - 8e kindje - Ronde 1 Eva321 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 48 - ronde 9 (fertiliteitstraject) 8 november (0) 9 november (2) Lenteisfijn - 34 jaar - 2de kindje - ronde 2 EvaWT -33jr- 1e kindje - ronde 2 10 november (2) Bonvb - 31 jaar - 2e kindje- ronde 1 Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 11 11 november (0) 12 november (0) 13 november (0) 14 november (0) 15 november (1) WelcomeWondertje - 42 jaar - 3e kindje - ivf ronde 10 Totaal (17) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (6) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Gister mijn punctie en daarmee dus ‘eisprong’ gehad. Nu is het wachten begonnen. Heel spannend de laatste ivf ronde
Klopt. Zo voelde het voor mij ook hoor. Maar ik heb wel geprobeerd het zoveel mogelijk los te laten en te doen waar ik behoefte aan had (en dus niet te doen waar ik geen behoefte aan had). Ik heb bijvoorbeeld niet gewerkt rondom de terugplaatsing, ben een nachtje weg gegaan in m'n eentje, heb steeds tegen mezelf gezegd dat ik er alles aan heb gedaan om zwanger te worden en dat het niet mijn schuld zou zijn als het niet zou lukken etc.. en daardoor kon ik het wel redelijk loslaten gelukkig. Ik heb 5 jaar zo krampachtig gedaan (niet perse bewust) en nu dacht ik; nee dat doe ik niet meer want ik heb toch geen invloed op de uitkomst. Daardoor was de periode rondom de terugplaatsing wel goed te doen gelukkig.
Ik mag op Roze! Omg ik weet even niet wat me gebeurt. Vanmorgen zag ik een tweede streepje op de easy @ home dus natuurlijk meteen door gereden naar de Kruidvat voor een clearblue. Ik duim dat jullie allemaal snel een mooie test krijgen en ook op roze mogen ❤️
Ah wat een fijn bericht and wake up call! Ik zit me hier in allerlei bochten te wringen om het met m’n werk kloppend te krijgen. Maar als ik dit zo lees… waarom neem ik niet gewoon vrij? Het zit zo niet in mijn aard maar misschien moet ik het gewoon toch doen
NOD lijst 1 t/m 15 november 2024 We gaan voor roze! 1 november (7) Wolkje1994- 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - ronde 7 Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 5 Ellen Lola - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2 2 november (0) 3 november (1) Denise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 25 (ronde 6 na miskraam) 4 november (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 5 november (0) 6 november (1) Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 7 november (4) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 Wensdraakje - 39 jaar - 8e kindje - Ronde 1 Eva321 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 48 - ronde 9 (fertiliteitstraject) 8 november (0) 9 november (2) Lenteisfijn - 34 jaar - 2de kindje - ronde 2 EvaWT -33jr- 1e kindje - ronde 2 10 november (2) Bonvb - 31 jaar - 2e kindje- ronde 1 Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 11 11 november (0) 12 november (0) 13 november (0) 14 november (0) 15 november (1) WelcomeWondertje - 42 jaar - 3e kindje - ivf ronde 10 Totaal (17) Wachten op eisprong (5) Wachtbankje (8) Zwanger (1) Ongesteld (6) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ja joh. Werk is werk. Ik dacht eerst ook niet zo hoor maar ik vond m'n kinderwens en mentale toestand een stuk belangrijker dan het rooster op m'n werk. Als ik m'n been zou breken zou ik ook niet kunnen werken... Dus vooral doen waar je je goed bij voelt, dan kan je jezelf nooit verwijten dat je niet naar jezelf geluisterd hebt.
Aaah Denise, wat fijn! Nu een spannende tijd, hopelijk lukt het je om op je kleintje te vertrouwen. Jullie kunnen dit!❤️
Fantastisch!! Gefeliciteerd! Hier alweer aan het bedenken wanneer ik wil gaan testen.. En ik maar denken dat ik er deze ronde niet zo mee bezig zou zijn Ik denk dat ik woensdagochtend ga testen, dan ben ik 10dpo. Vorige keer testte ik heeel licht positief op 9dpo, maar toen was het zo onduidelijk dat ik er alleen maar twijfels van kreeg, dus deze keer proberen tot 10dpo te wachten