NOD lijst 1 t/m 15 november 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door yellowbanana, 2 okt 2024.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Die afscheiding is een goed teken! Ik denk dat het nog wel een paar dagen duurt voor je je ei hebt. Je ei heb je meestal pas binnen 24-48 uur na een positieve ovulatietest.

wolkje1994 vindt dit leuk.
  2. Sookie90

Sookie90 Actief lid

21 dec 2022
    300
    221
    43
    Vrouw
    Kan ook zijn dat je de lh piek hebt gemist en dus idd morgen je eisprong hebt. Rond m'n eisprong test ik zelf 2x per dag, want anders is er een grote kans dat ik hem mis.

3. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.143
    5.993
    113
    Dankje voor het meedenken ! Naja de kinderen laten ons deze week goed slapen, dus we hebben sowieso meer zin en energie om het gezellig te hebben. Dus ik denk dat we sowieso wel goed zitten deze week :roflmao::roflmao:

Sookie90 vindt dit leuk.
  4. Sookie90

Sookie90 Actief lid

21 dec 2022
    300
    221
    43
    Vrouw
    Ik had gisterenavond een positieve ovulatietest. Het is zo raar, want het is elke maand een dag eerder. Ik begon met een positieve ovulatietest op dag 14 en nu was het dag 11! Echt heel vroeg. Straks nog een x testen om te zien of ie nu al negatief is of nog piekt. Wel ideaal ivm m'n weekendje weg deze week haha.
    Ik had de internist laatst nog gesproken en er is een grote kans dat het telkens misgaat, net na de innesteling, door m'n schildklier. Maar het kan ook toeval zijn. M'n waardes zijn nog niet top, maar gaat wel de goede kant op dus ik hoop heel hard dat het deze maand allemaal goed gaat.

5. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.147
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik breek even in! Hier altijd drie dagen voor mijn eisprong vruchtbaar slijm! Dus het kan goed zijn dat je ei er nog aankomt.

6. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.878
    2.731
    113
    Vrouw
    Ik heb die afscheiding vaak zelfs al 5 dagen voor de daadwerkelijk ovulatie. En in die dagen dus ook echt hele slierten bij het plassen (hahaha lekker verhaaltje:o:). Mijn lichaam geeft het gráág aan dat de ovulatie eraan komt denk ik :roflmao:. Maar om even aan te geven: Die afscheiding is echt niet alleen de dag voor of van ovulatie. Ik zou dus ook echt nog even doortesten!

Josje1004 en wolkje1994 vinden dit leuk.
  7. Secret Promise

19 jul 2012
    2.878
    2.731
    113
    Vrouw
    Oe spannend! Dan mag je alweer snel het wachtbankje op:) Hopelijk zijn je waardes goed genoeg dat het eitje kan blijven plakken deze maand:thumup: Succes!

Sookie90 vindt dit leuk.
  8. Secret Promise

19 jul 2012
    2.878
    2.731
    113
    Vrouw
    Hier zeer grote kans dat we deze ronde toch wel gaan overslaan. Ik moet 1 november naar de tandarts en daar röntgenfoto's laten maken van mijn verstandskiezen. Ik baal er erg van! En met een cyclus van een maand ben je ook gelijk een maand verder eer er weer een kans komt:rolleyes: Dus ik zou het leuk vinden om nog wel mee te babbelen, als jullie dat oké vinden :)

Sookie90 en wolkje1994 vinden dit leuk.
  9. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.143
    5.993
    113

Jaa dat met plassen heb ik dus ook altijd!
    Sensitest is wel wat donkerdere dan gisteren, maar ze zijn op. Ik net action gedaan en daar pas een tuurstreepje o_O. Naja ei komt er duidelijk dus nog aan. Nog niks gemist :confused:

doen waar jullie je goed bij voelen met wel of niet deze ronde aangaan. Zelf heb ik nooit gehoord dat t schadelijk of iets dergelijks is voor een baby / embryo etc zo gelijk na eventuele bevruchting? Wel goed dat je erover nadenkt,

Kan je niet eventueel vragen of je zo’n anti straling schort aan mag? Ik weet dat ze dit ook gebruiken bij zwangerschap en foto nodig van gebroken been etc.

leuk als je mee blijft kletsen

Secret Promise vindt dit leuk.
  10. Secret Promise

19 jul 2012
    2.878
    2.731
    113
    Vrouw
    Lief dat je meedenkt! De situatie is bij mij ietwat ingewikkeld.. Want de tandarts is mijn broer:roflmao: Als ik om zo'n schort vraag weet hij natuurlijk direct hoe laat het (eventueel) is, haha.

Het klinkt inderdaad alsof je eisprong nog moet komen. Sensitest lijkt idd gevoeliger dan de ovulatietestjes van de Action (gesproken vanuit mijn eigen ervaring dan). Maar die van de Action kan wel erg goed knallen ook. Hopelijk komt hij snel:)

11. EllenLola

EllenLola Lid

5 sep 2024
    47
    26
    18
    Vrouw

We gaan voor roze!

1 november (2)
    Wolkje1994- 29 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5

2 november (1)
    EllenLola - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2

3 november (0)

4 november (2)
    Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 5
    Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13

5 november (0)

6 november (0)

7 november (3)

Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7
    Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8
    Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3

8 november (0)

9 november (0)

10 november (1)

Bonvb - 31 jaar - 2e kindje- ronde 1

11 november (1)

Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2

12 november (0)

13 november (0)

14 november (0)

15 november (0)

Totaal (10)
    Wachten op eisprong

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

12. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Wow, dat is wel vroeg ja! En heb jij een snelle of trage schildklier? Ik traag en slik al jaren levothyroxine....

13. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.143
    5.993
    113
    oooo ja dat maakt het een heel ander verhaal. Nee dan zou ik ook niet zeggen joh doe even zo’n schort voor :roflmao:. Maargoed wel jammer!

Secret Promise vindt dit leuk.
  14. Sookie90

Sookie90 Actief lid

21 dec 2022
    300
    221
    43
    Vrouw
    Ja echt he. Hij was vandaag weer negatief, dus ik zet mezelf op het wachtbankje.
    Schildklier werkt nu te traag. Hij werkte te snel (ziekte van Graves) en daarvoor heb ik radioactief jodium moeten slikken vorig jaar. En sindsdien is ie aan het schommelen. Aan het begin van het jaar was ie eindelijk stabiel (zonder medicatie!) en kregen we groen licht voor onze kinderwens. Maar nu werkt ie weer te traag, dus moet weer opnieuw ingesteld worden. Is jouw schildklier al jaren stabiel of schommelt ie ook nog af en toe?

15. Sookie90

Sookie90 Actief lid

21 dec 2022
    300
    221
    43
    Vrouw

We gaan voor roze!

1 november (2)
    Wolkje1994- 29 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5

2 november (1)
    EllenLola - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2

3 november (0)

4 november (2)
    Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 5
    Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13

5 november (0)

6 november (0)

7 november (3)

Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7
    Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8
    Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3

8 november (0)

9 november (0)

10 november (1)

Bonvb - 31 jaar - 2e kindje- ronde 1

11 november (1)

Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2

12 november (0)

13 november (0)

14 november (0)

15 november (0)

Totaal (10)
    Wachten op eisprong(9)

Wachtbankje (1)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

16. tweedewondertje

tweedewondertje Actief lid

13 jan 2015
    141
    145
    43
    NULL
    NULL
    Hallo,

Dit is de eerste keer dat ik met kruidvat ovulatie testen heb getest.
    Die van gisteren was niet positief, was wel donker maar echt nog wel lichter dan de controle streep.
    Zouden jullie even mee willen kijken naar de 2 testen van vandaag?
    De linker is van vanmiddag en de rechter van net.

Bijgevoegde bestanden:

17. MooseIsLoose

MooseIsLoose Bekend lid

6 jan 2024
    556
    599
    93
    Hier CD14 en een positieve clearblue maar negatieve easy@home. Geen idee waar dit weer heen gaat. Vorige cyclus was 43 dagen. Dus dit zou wel mooi zijn. Behalve dat we "overslaan" want anders ben ik uitgerekend op de verjaardag van m'n zoontje :confused:

18. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    401
    364
    63
    Vrouw
    Hahaha dat is wel heel lastig dan ja!

Ik heb eigenlijk een zelfde foto-probleem, ben een half jaar geleden naar de kaakchirurg geweest en moet volgende week donderdag terug voor controle. Dan wil hij ook een foto maken. Ik denk dat ik a.s. vrijdag of zaterdag m'n eisprong heb, dus heb ook wel een beetje stress wat ik nu moet doen... Maar gelukkig is het mijn broer niet ;) , dus @wolkje1994 zo'n schort vragen is echt een goed idee, dank voor de tip!

wolkje1994 en Secret Promise vinden dit leuk.
  19. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Opeens wordt mijn test donkerder. Ik zou pas over twee dagen in mijn vruchtbare periode zitten. Welkom in mijn cyclus:rolleyes::roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

20. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    401
    364
    63
    Vrouw
    Ik koop geen clearblue ovulatietesten meer omdat die bij mij altijd veel te snel al positief aangeven (die met de smiley bij mij in ieder geval). Ze zijn heel gevoelig maar dat vind ik bij ovulatietesten juist niet zo fijn, dan geeft het niet zoveel informatie...

Hoop inderdaad voor je dat je deze ronde een kortere cyclus hebt! Zo frustrerend die onvoorspelbare cyclussen...

Maar welke waarde geeft je easy@home test dan?

Deel Deze Pagina