@yellowbanana jaa wat fijn! Ik voel me hier net zo! Heb dat altijd de dag van de eisprong dus ik zit ook goed!
Ik dacht gisteren avond mijn positieve test te hebben, maar das dus nu . Tijdens het doorlopen is de teststreep al donkerder dan de controle streep. maar dan zit ik alsnog denk terecht op het wachtbankje ? We hebben het gisteren gezellig gehad, hopelijk ook vandaag nog. Dus goed zitten we sowieso denk al?
Ik had uiteindelijk mijn piek in de middag (0.89 alsnog niet zo hoog maargoed) en nu zwakt die weer af. De app leest hem ook als piek. Ik zet mezelf toch maar op de lijst want deze ronde is eigenlijk gewoon volledig benut.
Jaaaa dat is de piek hoor! Dat betekent dat je morgen/overmorgen je eisprong hebt. Ik reken dan zondag als 1dpo voor jou. Sommigen rekenen maandag als 1dpo.
NOD lijst 1 t/m 15 november 2024 We gaan voor roze! 1 november (3) Wolkje1994- 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 2 november (1) EllenLola - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2 3 november (0) 4 november (2) Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 5 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 5 november (0) 6 november (0) 7 november (3) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 8 november (0) 9 november (0) 10 november (1) Bonvb - 31 jaar - 2e kindje- ronde 1 11 november (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 12 november (1) Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 11 13 november (0) 14 november (0) 15 november (0) Totaal (12) Wachten op eisprong(9) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
dus het gisteren gezellig gehad te hebben en hopelijk vandaag ook nog… kans goed benut dan? Echt ik had niet verwacht met een derde dat ik gelijk al zo er mee bezig zou zijn
Zeker vandaag ook nog vrijen (en eventueel morgen ook nog, ALS jullie de puf hebben.. maar dat hoeft niet per se als vandaag lukt), dan zitten jullie zeker weten goed
Wat leuk dat je mee komt schrijven! Ik snap je gevoel helemaal, ik ben inmiddels aanbeland bij ronde 13. Ook al weet je dat het langer kan duren, de kans blijft het grootst dat het wel lukt binnen een half jaar. Hopelijk mag het snel gebeuren!
Mijn LH test is wat lichter deze avond. Mijn Premom app verwacht mijn piek nu op 23 oktober, zucht....
Gek is dat soms he... welke waarde had je hoogste test? Misschien dat je de echte piek net gemist hebt met testen? Maar kan natuurlijk ook dat je piek over een paar dagen komt, dus inderdaad nog even doortesten?
0.55 was het hoogst tot nu toe. Ik denk niet dat ik mijn piek heb gemist, want sinds de testen opliepen ben ik meteen begonnen met 2x per dag te testen. Alsnog geïnsemineerd vandaag. Niet geschoten is altijd mis
Nou hier nu officieel op het wachtbankje. donderdag gezellig gehad samen. Gisteren middag en avond knaller van een ovulatie test. En vanochtend gezellig gehad, we hadden zo’n geluk dat de kinderen lief tv keken met een boterham . Hoop dat we goed zitten zo. @yellowbanana gelijk heb je ! Mag ik vragen waarom je insemineert ?
Wat fijn! Hopelijk mag jij straks op roze. Mijn vriend kan niet klaarkomen tijdens de seks, vandaar dat we insemineren.
Mijn lichaam he...ik werd vanochtend wakker met voor mij doen een hoge temperatuur (36.5, normaal 36.2) en na het ontbijten en drinken toch een hoge test gekregen. Kijken of we weer gaan doorstijgen naar de 2 (deze test was 1.7)