Nou ik ben vandaag naar de kaakchirurg geweest voor een controle. Ze wilden een foto maken, maar toen ik op een speciale beschermingsschort vroeg omdat ik misschien zwanger zou kunnen zijn, wilden ze helemaal geen foto maken! @wolkje1994 en @Secret Promise de kaakchirurg zei dat uit sommige onderzoeken is gekomen dat zo'n schort juist meer straling bij je buik brengt, dus dat ze het risico echt niet wilden lopen. Ik moest weer naar huis haha, superveel moeite gedaan voor oppas dus beetje jammer. Begin november terugkomen als ik ongesteld ben geworden (alvast afspraak gemaakt) en anders over 9 maanden (dus hopelijk dat laatste )
Nou dat is heldere taal Voel ik me wel iets gesterkt in m'n keuze om deze maand over te slaan Wil die laatste 2 verstandskiezen er nu gewoon uit hebben, dus die foto zal toch echt gemaakt moeten worden haha. Hopelijk is het bij jou oké dat het niet nu gebeurd? Je loopt natuurlijk niet zomaar bij de kaakchirurg..
Ohhh zo herkenbaar! Bij mij was de test voor ovitrelle eergister al negatief en vandaag weer dus die is er echt uit. Ik ga proberen te wachten maar vind het echt zooooo moeilijk! Als je het zo graag wil zijn die 2 weken echt lang.
Morgen 9DPO! In een normale cyclus word ik meestal op 11DPO ongesteld dus als dat er zondag nog niet is dan denk ik maandag!
Oh dan lopen we echt precies gelijk! Ik zou in mijn normale cyclus morgen ongesteld worden maar ik heb utrogestan omdat uit te stellen. Ik ga maandag ook testen maar heel misschien zaterdag ook al
12dpo, testen negatief, temperatuur nog steeds hoog. Denk dat het hem wel is deze cyclus. Heb helemaal geen ‘gevoel’ dat het hem gaat worden
Spannend! Ik ga voor je duimen! Hopelijk gewoon allebei maandag een foto met streepjes hier! Ik had net dus echt een hele gekke kramp rechts. Dit soort kramp heb ik soms wel eens tijdens mn ovulatie maar nooit voor mijn NOD. Het is nu ook weer weg. Voel nog een soort trekkerig gevoel alleen maar dat doet geen pijn. Ik hoop zo erg dat dit de implantatie was!
Oh dat moet wel gebeuren dan ja nee hoor ik heb een half jaar geleden een ingreep gehad dus moest voor controle komen om te kijken of de ontsteking echt weg is. En dat kunnen ze helaas alleen maar zien op een foto blijkbaar...
Ik was dus gisteren bij de tandarts en ze wilde ook een foto maken. Ik ook gezegd ‘ik ben misschien zwangert’. Maar ze was ook heel resoluut ‘dan maken we geen foto’s’.
Jah, een stuk minder. Aan de andere kant denk ik dat mijn lichaam veel te verduren heeft gehad de afgelopen weken. Een oorontsteking, over gegaan naar een hele heftige keelontsteking (lymfeklieren), hoge koorts, pijnstillers en een hele antibioticakuur. Zou gek zijn als het wel was gelukt denk ik zo een beetje
NOD lijst 1 t/m 15 november 2024 We gaan voor roze! 1 november (6) Wolkje1994- 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - ronde 7 Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 5 2 november (1) EllenLola - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2 3 november (1) Denise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 25 (ronde 6 na miskraam) 4 november (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 5 november (0) 6 november (0) 7 november (3) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 8 november (0) 9 november (0) Lenteisfijn - 34 jaar - 2de kindje - ronde 2 10 november (1) Bonvb - 31 jaar - 2e kindje- ronde 1 11 november (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 12 november (1) Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 11 13 november (0) 14 november (0) 15 november (1) WelcomeWondertje - 42 jaar - 3e kindje - ivf ronde 10 Totaal (17) Wachten op eisprong(10) Wachtbankje (7) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik join de 1 november squad mijn app heeft mijn verwachte menstruatie naar voren gehaald (heb ik nu las door) Afgelopen dagen last gehad van mijn onderbuik en sinds gisteren misselijk en grieperig gevoel. Het heerst enorm bij mij op het kdv...
NOD lijst 1 t/m 15 november 2024 We gaan voor roze! 1 november (6) Wolkje1994- 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - ronde 7 Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 5 2 november (1) EllenLola - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2 3 november (1) Denise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 25 (ronde 6 na miskraam) 4 november (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 5 november (0) 6 november (0) 7 november (3) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 8 november (0) 9 november (0) Lenteisfijn - 34 jaar - 2de kindje - ronde 2 10 november (1) Bonvb - 31 jaar - 2e kindje- ronde 1 11 november (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 12 november (1) Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 11 13 november (0) 14 november (0) 15 november (1) WelcomeWondertje - 42 jaar - 3e kindje - ivf ronde 10 Totaal (17) Wachten op eisprong(9) Wachtbankje (8) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik kan denk ik ook op het wachtbankje. Volgens Premom pas zaterdag m'n eisprong, op CD16, maar dat vond ik wat laat. Geen ovulatietesten gebruikt dus het is op de gok We hebben het deze keer 'maar' 2 keer gezellig kunnen maken. Had gisteravond nog gewild, maar mijn vriend vind het lastig zo op commando. Hopelijk waren die 2 keer voldoende