Ik wil wel, maar ik durf niet.. En ml wil nog niet dat ik ga testen omdat het ons klauwen vol met geld kost elke maand Begrijp ik wel.. Al 5 jaar lang elke maand minimaal 1 test kopen. Vorige maand heb ik 7 testen gedaan omdat ze allemaal een licht streepje hadden..
Ik weet t, maar me ha doet daar moeilijk over.. Ik moet eerst 100x zelf testen voordat hij zegt kom maar hierheen.. Of als ik zeg dat ik al vaak getest heb maar zo onduidelijk is, dan zegt hij is gewoon nega
Met me vorige cyclus had ik een gewone test in het ziekenhuis laten doen en daar heb ik geen acceptgiro van ontvangen..
Naliey, die 2v5 van KV zijn niet zo duur toch? En als het WEL raak is, is het al het geld driedubbeldwars waard zeg dat maar tegen je ventje! Ik duim echt voor je!!!
Huisarts mag niet weigeren! Dat is reden genoeg een klacht in te dienen, belachelijk!! Moet niet gekker worden... Heeft een huisarts ooit een urinegewogen geweigerd voor een mOgelijke blaasontsteking? Pfff je zou ze door elkaar schudden! Gewoon opeisen meid
Hahaha nee klopt, de testen op zich zijn niet duur, maar alle testen bij elkaar optellen zitten we denk al over de 100 euro... En zo bekijkt hij t
Voor een blaasontsteking gelukkig niet, maar wel voor de zwangerschapstest... Hij wilde zelfs weigeren ons een doorverwijzing te geven naar de gyn... Die heb ik na 10x smeken en eisen eindelijk gekregen
Ik heb net die site bekeken!!! Enne.. Ziet er goed uit!! Mijn sxhema stond er ook bij! Dat was geloof ik de meest succesvolle! Snap ik zooo vaak haha!! Mare je kunt het eens proberen!! Dan sla je alleen vrijdag over maar begin je bv dinsdag, donderdag, zaterdag, zondag, maandag, dinsdag!! En dan ben je wel klaar ( ermee ) hahaha!! Dat wordt iig mijn planning!! Alleen ff kijken of ik donderdag of vrijdag begin @ladys sorry niet bijgelezen!! Weltruste!!