Vanmorgen weer negatief getest, maar heb nog 2 dagen tot nod. Wel temperatuur stijging vanochtend naar 37,2! Meer dames op dpo 14 een stijging?
Mijn ei is och echt geweest (denk ikbdqn, gezien mijn ovutesten en slijm) maar temp was vanmorgen nog steeds laag, na hoeveel tijd gaat hij omhoog normaal?
Geen idee, ik ben helaas niet vanaf het begin van mijn cyclus begonnen met tempen maar halverwege. Ik ben benieuwd of hij nog stijgt maar verwacht het niet. Baal er eigenlijk extra van ivm ons trouwen lassen we een pauze van een half jaar in omdat ik anders niet in mijn trouwjurk ga passen.
Dames sterkte! Balen dat je temp daalt! Mijn temp is van 37 vorige week woensdag naar 37.2 nu. Blijft een kleien beetje hoger worden..
NALIEY ben je al na de kv???? wou je al bijna een test toesturen als je man nog steeds niet wou . jeetje ik vind het echt spannend hihi. alle dames op rood een dikke knuffel.
Bij de meeste vrouwen 12 tot 24 uur na de ei maar kan tot 48uur na ei nog stijgen, gewoon ff doortempen. X Joyce
Goedemorgen meiden! @vivian, balen meid. Ook al is t de 2e ronde, mag je er best van balen hoor. En tegen ons aan klagen. @nailey, en?????????? Fijne dag allemaal!
Goede morgen meiden ik sta hier niet op de lijst maar lees wel mee heb even een vraagje is hier iemand die ervaring heeft met utrogestan? Zo ja weten jullie ook nadat jullie ermee gestopt zijn wanneer dan de ongi komt zit vandaag al weer op dag 64
goedemorgen dames!!! zijn we weer ... naliey al getest? @ tinkerbell geen idee ik moet er deze ronde miss ook aan geloven... normaal stop je toch 14 dagen na je ei...? en dan zou je binnen een paar daagjes ongi moeten worden begrijp ik ... heb je al getest? en anders zou ik even het ziekenhuis bellen meid!
Ik heb PCO en ben 3 weken geleden bij de gyn geweest en die zei dat ik een eisprong heb gehad en dat ik nog 10 dagen moest wachten en dan utrogestan te nemen dus da heb ik gedaan ben nu sinds 4 dagen gestopt mocht het maar 5 dagen nemen maar ben sinds dien nog niet ongi heb gisteren terug gebeld naar de gyn voor een afspraak en kon pas volgende week komen volgens hun agenda ma da kwam voor mij niet uit dus ze gaan ma nog terug bellen voor een afspraak zoals jullie kunnen zien staat mijn tempkaartje in mijn handtekening
Nee dat dacht ik ook al maar het is wel een teken denk ik dat er iets gaande is! Hopelijk blijft dat zo!!
Hmmmm Nailey nog niet gemeld? Dan ben ik bang voor slecht nieuws anders was ze toch al langs gekomen? Ik hoop dat ze het gewoon aan het vieren is