Zou het dubbel speciaal maken he! Duim voor je meis. Daarom hadden wij hier ook ff goede hoop op deze maand.. zou dan uitgerekend zijn op 19 juni , mijn verjaardag hihi. Maar ach , eerst maar mn lichaam weer aansterken, is voor een toekomstige zwangerschap ook belangrijk! X Joyce
Ja zijn echt leuke datums om te testen of te bevallen ofzo. Mijn moeder is op haar verjaardag bevallen van mij lol
Lijkt mij wel leuk zulke data's. als ik deze ronde zwanger mag zijn is het rond mijn verjaardag hihi.
Thnx iedereen. Geen bloed geeft moed, dus nu wachten tot de 11e.. Morgen haal ik kv 2v5 en test pas de 11e... Dan is ons oudste nichtje ook jarig...Wordt 8 jaar (toevallig he hahaha)
Dat zou een mooie datum zijn inderdaad!! Ik had ook gehoopt dat het deze maand raak zou zijn geweest. Dan zou ik namelijk uitgerekend zijn op de verjaardag van mijn man zijn overleden moeder... En die heb ik nooit gekend. Dat zou dus heel speciaal zijn geweest. Mocht niet zo zijn helaas...
Jij houd ons wel in spanning hoor naliey! Pfff wat knap van je dat je tot de 11 kan wachten. Ik zou geloof ik iedere uur wel een test willen doen. @wachtbankje, hier is t nu wel gezellig druk! Haha, Marjolein, jij bent aan de beurt met monopoly hoor. Ik heb net een hotel op de kalverstraat gezet!
Wat ik nu denk: Wat nu weer, dit heb ik ook nooit eerder gehad. *rotlichaam, ben je weer bezig om mij te belazeren.*
hahaha ja ik vind t ook spannend! ik heb me ooit voor genomen om maar 1 test per week te doen en dat is me tot nu tie altijd gelukt hahaha! kijk als ik een 2de streepje zie dan doe ik wel gelijk een cb er achteraan omdat ik het dan niet zou kunnen geloven hahaha ik heb sinds vanacht wel pijn in mijn buik, maarja ik heb gister ook iets gegeten waar ik niet tegen kan( ik heb lactose intolerantie) dusja ik denk dat t daat van is! want mijn baarmoedermond zit nog super hoog en is nog niet zo hard als tijdens mijn ongi! tijdens mijn ongi is die zo laag en hard dat ik soms moeite heb met me tampon in doen
Waarom doe je niet gewoon een CB digital met indicator?? Jij teste voor mij al lichte streepjes.. Dan weet je het zeker..!
@ babywish: zo lang t rode hevige bloed weg blijft is er niets aan de hand! maar ik snap wel dat je er helemaal gek van word! want alles kan zo beetje met alles te maken hebben en wat betreft die cb test, ik snap t wel dat je die nog niet gedaan hebt! als die test niet zwanger aan geeft is dat keihard! terwijl je misschien wel nog te weinig hcg hebt aangemaakt! een heel licht streepje ziet er beter uit! maarja misschien geeft die ook wel, wel zwanger aan en dan kun je een feestje vieren omdat je dan zeker bent! maarja ik zou ook lekker wachten tot morgen! dan is het ook pas verdubbelt!
Irritant is dat hè, dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Bij mijn vorige zwangerschap dacht ik ook steeds van alles te voelen, en dan was t niks. En toen ik uiteindelijk zwanger was, had ik niks door. Was ik al 5 dagen over tijd toen ik me bedacht dat ik toch al ongi had moeten zijn. Pfffffff, waarom is er geen test die je direct na t klussen kunt doen om te kijken of t raak was. Hahahah, dat zou t een stuk gemakkelijker maken allemaal.