Lieve dames! Bedankt voor jullie reacties! @Luvv: Vreselijk. Dat gun je echt niemand. Ik wens jullie veel geluk! @ hier: Ontzettend last van mijn rug. Bah Verkeerd getild op het werk denk ik. Verder geen kwaaltjes of iets dergelijks. We wachten af, maar wat duurt dat toch laaaaaaang! Gelukkig een druk en leuk weekend voor de boeg. Dat het maar snel de 11e mag zijn! Liefs Meis
Hahaha wie weet ik maar ik,ga vandaag niet testen. Gisteren wat geoefend met klussen en meestal was ik dan de volgende dag ongi hihi, maar hier vandaag nog niet. Wel weer een keer slijm met beetje bloed. Opgeblazen gevoel honger hoofdpijn, maar kan allemaal ongi klachten zijn, dus ik wacht nog met testen. Heb al teveel negatieve testen gedaan. Heb ook geen kruidvat in het dorp waar ik woon.
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (11) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) xjessy - (1e kindje, 3e ronde) MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde) Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde) mixje - (2e kindje, 5e ronde) Egeltje85 - (2e kindje, 1e ronde) Bernou - (1e kindje, 4e ronde) Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde) Bbibi - (1e kindje, 1e ronde) Rikki - (1e kindje. 5e ronde, (1e ronde na VMK)) kwiebeltje - (1e kindje. 2e ronde?) 2. (8) Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde) minimoon - (2e kindje, 14e ronde, 6e ronde na mk) Jettos - (1e kindje, 7e ronde) amanda23 - (2e kindje, 1e ronde) M2008M - (1e kindje, 1e ronde) Cygnet2 - (3e kindje, 9e ronde) Derdedroppie - (3e kindje, 1e ronde) Fay0407 - (?e kindje, ?e ronde) 3. (7) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) SannevH - (1e kindje, 5e ronde) wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde) love and hope - (1e kindje, 6e ronde) XxPinkxX - (2e kindje, 13e ronde) Blondie - (3e kindje, ?e ronde) Aannaa - (2e kindje, 3e ronde) 4. (5) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) Lica - (2e kindje, 6e ronde) BabyWish91 - (1e kindje ,10e ronde) Floor32 - (1e kindje, 1e ronde) 88daantje - (1e kindje, 1e ronde) 5. (8) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde) MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde) SunFlower85 - (1e kindje, 6e ronde) Lieve mij - (1e kindje, 5e ronde) Eleandra - (2e kindje, 3e ronde) Steenbokje - (1e kindje, 3e ronde) Isa2007 - (2e kindje, 5e ronde) 6. (5) Cayth - (2e kindje, 2e ronde) chantal156 - (1e kindje, 2e ronde) F1986 - (1e kindje, 2e ronde) 19Vivian86 - (1e kindje, 2de ronde) 20enzwanger- (1e kindje na Lotte, ronde 6) 7. (8) nila - (4e kindje, 4e ronde) CarlijnW - (1e kindje, 3e ronde na curettage) jv23 - (1e kindje, 3e ronde na vmk) jacky story (1e kindje, 2e ronde na mk) Danielle005 - (1e kindje, 2e ronde) 01Patricia - (1e kindje, 8e ronde) Anitaaaxxx - (2e kindje, 12e ronde) Eliz30 - (1e kindje, 23e ronde, 1e ronde na HSG) 8. (4) Flora01 - (1e kindje, 3e ronde) Luvv - (3e kindje, 1e ronde) Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde) Frutsel - (2e kindje, 1e ronde) 9. (5) Smurffin - (1e kindje, 1e ronde) Meesje84 (1e kindje, 1e ronde) Joekie - (2e kindje, 1e ronde) typje - (1e kindje, 8e ronde (1e ronde mmm)) Joycie78 - (1e kindje, 3e ronde (1e na vmk)) 10. (4) cmvmens - (3e kindje, 4e ronde) ayse1980 - (3e kindje, 8e ronde) Katrineke - (1e kindje, 6e ronde) Pluisje30 - (1e kindje, 3e ronde) 11. (4) biancawv - (1e kindje, 4e ronde) Meis1987 (1e kindje, 11e ronde) Chanan - (1e kindje, 2e ronde) Ingeltje (3e kindje, 1e ronde) 12. (4) bbxx - (1e kindje, 9e ronde) Liza28 - (1e kindje, 5e ronde) Llkh1984 (1e kindje, 91e ronde, mmm, eerst weer een operatie) Ameike - (1e kindje, 1e ronde) 13. (3) clijntje - (1e kindje, 22e ronde) Kortecol (2e kindje, 2e ronde) sjuul85 - (1e kindje, 4e ronde) 14. (5) LF84 - (1e kindje, 4e ronde) Schaapje1977 (2e kindje, 2e ronde) Fas30 - (1e kindje, 4e ronde) Madeliefste - (1e kindje, 2e ronde) JustDakota - (3e kindje, 1e ronde) 15. (7) TieLo - (1e kindje, 5e ronde) Mizz Bunny - (1e kindje, 8e ronde) Loesjee89 - (1e kindje, 2e ronde) MarjoleinART - (1e kindje, 5e ronde) Charise - (1e kindje, 12e ronde/2e met Clomid) Kleinmonster - (1e kindje, 2e ronde troeliewoelie85 (2e kindje, 2e ronde) Datumloos: (4) groen29 - (2de kindje, 2de ronde) SaschaH - (2e kindje, 2e ronde) ? e1ke - (1e kindje, 2e ronde) Saja87 - (2e kindje, 1e ronde na mk) Illegaal: (0) Aantal: 92 3 zwanger, 24 ongesteld, vlindertje, 6 MMM, 8 negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden En ook graag de datum erbij vermelden
Thxx Joyce!... Hier nog steeds geen ongi. Gisteren was mijn nod! 1dag voor mijn mijn nod al wel pos ovu testen terwijl ik mijn ei duidelijk heb gevoeld..... Morgen ochtend maar eens testen.
Bedankt voor alle lieve berichtjes. Weet zo niet meer wie t vroeg (sorry) maar we moeten wachten omdat ze me willen inenten tegen rode hond. Uit bloedonderzoek is gebleken dat ik te weinig antistoffen heb. Als je wordt ingeënt mag je 3 maanden niet zwanger worden helaas.
he dames, hoe gaat het bij jullie. ik ben niet echt actief op de nod forum, druk druk druk jullie zullen dat wel kennen. sorry hiervoor. wilde ff zeggen dat mijn nod denk ik pas volgende week vrijdag is. ik heb mijn ei laat gehad deze maand. de eerste keer naar mijn curretage. wel kan ik zeggen dat ik het positief denk deze maand. voor zwangerschap, had ik na mijn ei, droogte beneden. toen ik zwanger was, na mijn ei vochtig van beneden, iets dikkere borsten en snel warm.en MOE. dit heb ik nu ook dus vind het wel spannend hihi. ik kan het totaal mis hebben, maar dat zien we later wel. ik zie dat er al zwangere zijn, van harte gefeliciteerd, geniet er van. en de dames op rood hoopelijk de volgende ronde wel s6. dikke knuffel van mij
Hier nog steeds geen beweging bij de eierstokjes! Nog geen ei gespot! Ik ben heel blij dat ik 6 november een afspraak heb bij de gyn, zodat dit eens onderzocht kan worden of dat ik op zn minst mijn vragen beantwoord zie! Ik zit nu op CD22 ofzo en nog geen eitje gespot! Ik test nog 8 dagen door en dan geef ik het op. Twee cycli geleden had ik een eitje op CD30...
Eigenlijk mocht ik gister niet testen van ml Ik had hem kunnen overhalen maar hij zei als hij weer nega is dan wil ik dat je minimaal een week wacht.. Dus hebben we samen afgesproken dat ik de 11e weer ga testen (dan zijn we namelijk 8 jaar samen)
Ik zat in de mmm, maar omdat ze ons te jong vonden deden ze alleen onderzoeken en 1x kuurtje Clomid en verder deden ze niks meer.. Nu weten we dat me syndroom de boosdoener is.. Ik heb bij me syndroom een veel te hoge ontstekingswaarde waardoor me lichaam dag en nacht vecht, me lichaam stoot daardoor alle nieuwe dingen zoals een zwangerschap af.. Nu heb ik medicatie en moet ik mezelf elke dag in me buik prikken.. Hierdoor zakt die ontstekingswaarde en hebben we tot 90% kans op een mooie zwangerschap.. We moesten het eerst weer een jaar zelf proberen zodat de medicijnen in konden werken en mocht dat niet helpen dan weer in de mmm.. Voor de medicatie hadden we maar 20% kans..
ik vroeg het Ik vergeet de namen er ook steeds bij.... ah wat balen zeg! wel nuttig maar niet leuk sterkte met wachten... Annaaaa als je gisteren een dikke vette streep had op de ovulatietest dan zeg ik voor 99% zwanger...maar nog even die test doen... Floor spannend!!
dank voor je verhaal...tjonge wat vervelend dat ze je dan zolang hebben laten aanmodderen als ik dat zo lees. Nu in alle rust op eigen kracht idd en anders met een beetje hulp...Succes!
Dag meiden!! Volgens mij wordt hier hard gewerkt aan onze roze wachtkamer.. Dus ik heb wat mee voor de ontspanning: lekkere roze ranja, met een roze koek . Traalalala *Is geduld te koop??* Veetje