inderdaad Lieve mij klopt (on)bewust ben je er toch mee bezig. ik was dit keer 3 dagen overtijd dus vond het beetje raar, maar ik was de week er voor ook ziek geweest. Dus zou kunnen dat het daar door wat verlaat was en natuurlijk ontpillen. We zullen zien aankomende tijd
Hallo! Zo, wij zijn terug van een heerlijke vakantie. Deze maand zal ik weer niet zo heel veel hier te vinden zijn. Ik moet maar eens op zoek naar een baan en 10 kilo afvallen. Zwanger worden gaat naar plan B... (doe nog wel mijn ovu testjes hoor ) Iedereen veel geluk deze maand!
Oeps, kleine vergissing, dat hoorde dus 15 oktober te zijn Eigenlijk werkt zo'n banner niet echt hoopgevend als je een iets langere cyclus hebt hé... Nog 18 dagen tot eisprong klinkt nog ZOOOO ver weg! (Nuja, alles is beter dan mijn cyclus van 54 dagen, 33 is een verademing dan! Maar voor hetzelfde geld is het deze keer weer helemaal anders!)
Ik mag er weer op! Kindje 1, ronde 22, Nu officieel in de MMM. Succes meiden.. ik ben ff op er zat ons erg veel tegen deze maand. Hoop dat vele mogen genieten van roze deze maand
Welkom op 15 oktober. Door womanlog wordt dit ook geschat als mijn NOD dag... Helaas nog niet zeker. Vorige eerste ronde was 53 dagen. Hoop nu op een "normale" ronde.
@Tielo.. niks he zon lange cyclus, heb er ook last van al zijn de laatste redelijk kort dan is 32 aardig kort he! Ik hoop ook elke keer dat het zo blijft maa rje weet het helaas nooit he! alleen maar wachten
Ik vind het erg storend dat het zo schommelt! Dit keer weer 33 dagen, maar al bloedingen vanaf 7DPO en enorm hevige ongi op 14 DPO (standaard op 14DPO, maar normaal niet hevig en ook niet zo pijnlijk) Ik hoop vooral dat er een rustige cyclus aan komt waarin er wel eens degelijk geklust wordt om de paar dagen rond het ei! Ik ben al die poespas zo beu op dit moment! Om dan niet te vergeten dat iedereen rondom me gewoon zwanger is (incl. zus en schoonzus)
Dat is inderdaad lastig!!! Zie nu ook "opeens" overal zwangere vrouwen. Maar als het familie is lijkt het me lastig. Het is al zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn.
Hier heb ik het idee nu ook dat je over zwangeren ziet. hier in de familie gelukkig niet iemand die zwanger is, volgens mij is dat nog moeilijker als je het zelf ook graag wilt. kijken jullie soms ook rond naar babyspullen?
@wondertjeindemaak ik vind niks leuker dan rond kijken naar n baby spullen., even een baby dump in bijvoorbeeld...heerlijk! niet goed als je weeeeer niet zwanger blijkt, maar wel leuk om te kijken en dromen
Toen we pas begonnen keek ik er veel naar, maar intussen heb ik het er moeilijker mee.... Het doet pijn zelfs! Maar nu met mijn zus en schoonzus die zwanger zijn, kan ik er niet meer om heen en zal ik er nog meer mee geconfronteerd worden eens de kindjes er zijn. Hopelijk zal het tegen dan wel eens lukken! Mijn zus is uitgerekend voor januari en mijn schoonzus voor april. Ik hoop stiekem wel dat ik vlak na hen kan bevallen, lijkt me leuk... Maar toch, al die hoop en dan die teleurstelling... bleh!
vind ik ook vervelend iedereen om me heen lijkt allemaal zomaar zwanger te worden. Vriendin van mij heeft net een tweeling gehad.. super leuk maar dan wil ik het alleen nog maar meer! ... Pff hopen dat wij snel aan de beurt zijn
Ik had het op vakantie.. was net ongesteld geworden.. zit in de zelfde agriturismo een gezin met een dochter van 4, een zoontje van 10 maanden en de DERDE opkomst.. tja.. dan ben ik wel even zuur...
Clijntje ronde 22 was de ronde dat ik zwanger werd van mijn dochter. Vlak voor de eerste iui behandeling. Ik hoop dat deze ronde jou net zoveel geluk brengt! Hier al 23 jaar geleden dat ik met de pil begon (oeps oude doos) en 4 jaar geleden mee gestopt. Nog precies een week tot eisprong. Dus over een paar dagen weer gericht aan de klus. ML vond dat er nu maar 2x per dag geklust moest worden. Ja daaaaaag ik vind klussen leuk, maar met een peutertje is mijn energie toch ver te zoeken. Succes en welkom nieuwe meiden en het wordt hier idd gezellig druk!