Normaal test ik ook zo vaak mogelijk, maar elke maand 5 jaar lang steeds nega testen of tuurstreepjes word je zo gek van, en zeker als je uiteindelijk ongesteld wordt... Ik houd gewoon in me hoofd, als ik zwanger ben kan t zijn dat me lichaam gewoon langzaam is met hcg aanmaken Hoe langer ik wacht hoe groter de kans is dat als ik zw ben dat ik een dikke posi test heb
@Veertje. Gefeliciteerd @Nailey je houdt ons wel heel erg in spanning hoor. Hier vandaag een rustig dagje. ML is inmiddels naar een cursus toe wat betreft muziek schrijven dat vindt hij leuk dus dat moet hij ook gewoon kunnen doen. Maar nu is de vraag wat ga ik vandaag doen. De foto's en het verslag van gisteravond (taptoe) heb ik al geschreven/uitgezocht en online gezet dus nu niet echt meer iets wat ik moet doen. We zullen het wel zien..
Solly Maar duurt niet zo lang meer Ik denk dat ik de 10e ga testen, dat is over 3 dagen 1 dag eerder dus
Nog geen ongi gevoel (gelukkig) Nog geen zws gevoel Maar wel steeds dat ik iets voel lopen, dan ga ik kijken en is t gewoon afscheiding. Geen bloed gelukkig, ook geen roze of bruin... Gewoon wit/doorzichtige afscheiding. Lekker verhaaltje hahaha..
Naliey zeker knap dat je geduld hebt je snapt toch wel dat de kanonnen lis gaan als je posi test he. Ik ben hier nog niet zo lang actief en ik ben zelfs plaatsvervangend zenuwachtig. Hier gaat de keelpijn ook al iets beter maar mijn temp blijft laag dus denk echt pms. Ach ja straks nieuwe ronden nieuwe kansen.
als het posi is dan houd ik echt een feessie Maar dan alleen samen met me mannetje hahaha want de fam vertellen we t dan nog niet...
Ik begrijp je wel Naliey dat je zolang mogelijk wilt wachten steeds zo`n negatieve test hakt er best in maar het is zo SPANNEND . Ik hoop dat we op de 10de je allemaal kunnen feliciteren tis jullie gegunt . Natuurlijk gun ik de rest ook een mooie roze test hoor is het niet deze maand dan de volgende maand. Maar stiekum hoop ik toch dat we nu geen rood meer gan krijgen hoor word een beetje eentonig zo die lijst. Zo maar weer is na boven verhuizen met me laptopje ml moet weer F1 kijken :x gelukkig staat er boven ook nog een tv
Wanneer gaan de anderen het vertellen? Wij houden het tot ong 12 weken denk ik geheim voor de familie. Alleen mijn moeder zal het met een week of 6/7 te horen krijgen. Bij schoonfamilie zitten ze steeds te zeuren dat we moeten wachten met een tweede en 't is dus voor mij geen feestje om het ze vroeg te vertellen. Eerst de "veilige" 12 weken dan maar afwachten. (verder erg lieve mensen hoor!, willen altijd graag hun mening kwijt, bijvoorbeeld ook over huilen van onze kleine. Als hij gaat huilen ga ik naar em toe en hun vinden dat ik em eerst een poosje moet laten janken. Ik zie daar het nut niet van in. Maar ze zeggen het steeds weer als ik hem pak bij huilen)
Hier ook, er wordt me regelmatig door me schoonfam gevraagd of ik al zwanger ben, maar als ik ze er dan iets over vraag ofzo dan zeggen ze dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn... Uhm gaat zo lekker als er elke maand wordt gevraagd of ik al zwanger ben..
Me moeder wil t wel eerder weten (dus gelijk zodra wij t weten) Maar ik wil niet weer hetzelfde als met de 1e zwangerschap dat de meeste t al weten en met de 9 weken iedereen kon vertellen dat t een mk was geworden...
@joekie wij vertellen het zodra we het weten. Verder is het jullie kind hoor en zolang jullie het eens zijn lekker je ding doen. Ik heb ook zo n schoonfamilie en je word alleen maar zelf geïrriteerd als je je steeds verdedigt of hen volgt. Dus gewoon je eigen ding doen.
hihi ja doen we ook We zijn brutaal genoeg om tegen ze te zeggen dat wij het op onze manier doen en daar maken ze ook geen punt van hoor. Mijn schoonmoeder zegt vervolgens als hij huilt gewoon weer "laat maar even huilen!" Maar verder echt lieve mensen hoor!!
Ik snap er helemaal niet, want niemand wilt me niet reageren.. Lijkt wel dat jullie respect me niet.. :x
Ja hier ook joekie lief maar wel wat bemoeierig en ach wij doen het gewoon zoals we willen. Kon je maar eerder weten hoe of wat ik kan zo slecht wachten ook al denk ik negatief je wilt gewoon zekerheid.