Wie gaan er vandaag testen? Ik ben ook al weer onderweg naar het werk, drukke dag voor de boeg en best doen om vandaag weer op tijd op school te staan!
Zet mij maar alvast weer op rood. Temperatuur is weer gedaald als een baksteen. Ik baal als een stekker. Op naar ronde 9.
Hier nog steeds de vage klachten maar denk nog steeds dat ik eind deze week gewoon ongi ga worden. Wel de drang om te testen puur om zeker te weten... Wie gaat testen vandaag...spannend hoor! @Bbibi spannend hoop dat je mooi nieuws krijgt.
Ik moet vanmiddag of morgen naar de ha :S Me longen voelen sinds gister aan alsof ze fijn worden geknepen.. Ik heb t echt enorm benauwd.. Keelsnoepjes werken niet, stomen werkt niet, Ventolin werkt niet.. Dat ik griep heb oke dat moet maar... Maar dat ik t zo enorm benauwd heb en me longen dus aanvoelen alsof ze worden fijngeknepen dat is een beetje teveel griep... Ik hoest ook nog steeds me longen uit me lijf maar ja dat is "normaal" bij een griep..
Keetje Naliey vervelend zeg. Ik moet ook naar de ha voor een stukje ontstokrn vlees bij een piercing erg hinderlijk. Veel succes hoop dat je snel minder benauwd bent.
Thnx, ik kan op t moment gewoon niet veel.. Ik heb ook geen flauw idee hoe ik bij de ha moet komen.. Ik kan niet fietsen en er stopt geen bus of tram.. Lopen is te ver..
Misschien een vriend of vriendin die je kan brengen? En anders vragen of je huisbezoek kan krijgen omdat je niks kan. Het is dat ik te ver woon anders had ik je graag geholpen
Thnx, Ja ik ben al rond aan t vragen.. Maar de meeste moeten sowieso tot een uurtje of 5 werken.. En anders een half uur van te voren vertrekken en gewoon rustig aan gaan fietsen...Ik hoop dat ik iemand kan regelen
@nailey beterschap meid @derest niet teveel kletsen anders moet ik morgen zo veel erbij lezen. Moet vandaag de hele dag aan het werk tot 23:00 RUSTIG aan dames
@smurffin haha ja soms gaat het heel snel hier dagje niet geweest is 10 pagina's lezen . Succes met werken en hopelijk hoef je niet veel bij te lezen.
Bah ik heb morgen een examen, maar kan me echt niet concentreren nu ik weet dat ik weer ongi ga worden. Hoop dat het we volgende ronde meer geluk hebben. Wat een teleurstelling weer. Komt elke keer toch weer hard aan. Vraag me af hoe de andere dames die nog veel langer bezig zijn het soms volhouden.
Nee, deze ronde niet. 17 oktober hebben we weer een startgesprek en de cyclus erna krijg ik een cryo van de vorige ICSI terug geplaatst. Daar heb ik er nu nog twee van. Als die niet blijven plakken, dan weer een volledige ICSI
SUcces dames vandaag! Ik ben bang dat het deze maand niet raak is! Ergens hoop ik heel hard van wel aangezien ik anders mogelijk over moet op IVF wegens een erfelijke ziekte in de familie. Dat lijkt me zo'n slopend traject!
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (10) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) xjessy - (1e kindje, 3e ronde) MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde) Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde)mixje - (2e kindje, 5e ronde) Egeltje85 - (2e kindje, 1e ronde) Bernou - (1e kindje, 4e ronde) Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde) Bbibi - (1e kindje, 1e ronde) Rikki - (1e kindje. 5e ronde, (1e ronde na VMK) kwiebeltje - (1e kindje. 2e ronde?) 2. (8) Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde) minimoon - (2e kindje, 14e ronde, 6e ronde na mk) Jettos - (1e kindje, 7e ronde) amanda23 - (2e kindje, 1e ronde) M2008M - (1e kindje, 1e ronde) Cygnet2 - (3e kindje, 9e ronde) Derdedroppie - (3e kindje, 1e ronde) Fay0407 - (?e kindje, ?e ronde) 3. (7) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) SannevH - (1e kindje, 5e ronde) wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde) love and hope - (1e kindje, 6e ronde) XxPinkxX - (2e kindje, 13e ronde) Blondie - (3e kindje, ?e ronde) Aannaa - (2e kindje, 3e ronde) 4. (5) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) Lica - (2e kindje, 6e ronde) BabyWish91 - (1e kindje,10e ronde) Floor32 - (1e kindje, 1e ronde) 88daantje - (1e kindje, 1e ronde) 5. (8) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde) MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde) SunFlower85 - (1e kindje, 6e ronde) Eleandra - (2e kindje, 3e ronde) Steenbokje - (1e kindje, 3e ronde) Isa2007 - (2e kindje, 5e ronde) Joekie - (2e kindje, 1e ronde) 6. (5) Cayth - (2e kindje, 2e ronde) chantal156 - (1e kindje, 2e ronde) F1986 - (1e kindje, 2e ronde) 19Vivian86 - (1e kindje, 2de ronde) 20enzwanger- (1e kindje na Lotte, ronde 6) 7. (7) nila - (4e kindje, 4e ronde) CarlijnW - (1e kindje, 3e ronde na curettage) jv23 - (1e kindje, 3e ronde na vmk) Danielle005 - (1e kindje, 2e ronde) 01Patricia - (1e kindje, 8e ronde) Anitaaaxxx - (2e kindje, 12e ronde) Eliz30 - (1e kindje, 23e ronde, 1e ronde na HSG) 8. (5) Flora01 - (1e kindje, 3e ronde) Luvv - (3e kindje, 1e ronde) Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde) Frutsel - (2e kindje, 1e ronde) Evian1804 - (1e kindje, 16e ronde) 9. (4) Smurffin - (1e kindje, 1e ronde) Meesje84 (1e kindje, 1e ronde) typje - (1e kindje, 8e ronde (1e ronde mmm) Joycie78 - (1e kindje, 3e ronde (1e na vmk) 10. (4) cmvmens - (3e kindje, 4e ronde) ayse1980 - (3e kindje, 8e ronde) Katrineke - (1e kindje, 6e ronde) Pluisje30 - (1e kindje, 3e ronde) 11. (4) biancawv - (1e kindje, 4e ronde) Meis1987 (1e kindje, 11e ronde) Chanan - (1e kindje, 2e ronde) Ingeltje (3e kindje, 1e ronde) 12. (6) bbxx - (1e kindje, 9e ronde) Liza28 - (1e kindje, 5e ronde) Llkh1984 (1e kindje, 91e ronde, mmm, eerst weer een operatie) Ameike - (1e kindje, 1e ronde) Steefsel - (2e kindje, 1e ronde) jacky story (1e kindje, 2e ronde na mk) 13. (4) clijntje - (1e kindje, 22e ronde) Kortecol (2e kindje, 2e ronde) sjuul85 - (1e kindje, 4e ronde) Lieve mij - (1e kindje, 5e ronde) 14. (6) LF84 - (1e kindje, 4e ronde) Schaapje1977 (2e kindje, 2e ronde) Fas30 - (1e kindje, 4e ronde) Madeliefste - (1e kindje, 2e ronde) JustDakota - (3e kindje, 1e ronde) Linnepinna - (1e kindje, 8e ronde) 15. (7) TieLo - (1e kindje, 5e ronde) Mizz Bunny - (1e kindje, 8e ronde) Loesjee89 - (1e kindje, 2e ronde) MarjoleinART - (1e kindje, 5e ronde) Charise - (1e kindje, 12e ronde/2e met Clomid) Kleinmonster - (1e kindje, 2e ronde) troeliewoelie85 (2e kindje, 2e ronde) Datumloos: (4) groen29 - (2de kindje, 2de ronde) SaschaH - (2e kindje, 2e ronde) ? e1ke - (1e kindje, 2e ronde) Saja87 - (2e kindje, 1e ronde na mk) Aantal: 94 6 zwanger, 36 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 4 negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden En ook graag de datum erbij vermelden Even de lijst omhoog gehaald. Kletsen zo snel dat ie alweer ver weg gezakt was