Nou zo'n lijst update hoeft niet meer hoor veel te rood Naliey balen zeg dat je,je zo beroerd voel beterschap. @hier gisteren roze slijm dus ik dacht zal wel ongie worden maar nog steeds niks iemand een idee wat dat kan zijn
Mijn nod is 13 oktober. Ik wou vanaf 9 oktober wel test doen. Maar afgelopen zaterdag heb ik wel alcohol gedronken vanwege 'n soort feestdagen. Hoop dat ik raak 't wel maar weet 't niet. Nu ik voel me elke keer luchten van mijn darmen of zo. Wanneer wil je 'n test doen?
Maar alcohol maakt nu nog niets uit hoor meid!! Geen probleem! Je wilt dus morgen gaan testen? Spannend!! Kom je hier even vertellen hoe het gegaan is? Ik ben ongesteld geworden van de week dus ik heb nog lang te gaan voor ik mag testen Meestal kom ik niet aan testen toe aangezien ik op de NOD ongesteld wordt.
Vandaag heb ik wel gevoel test, maar nog negatief. Sommige mensen heeft me gezegd over als wanneer ik wil 'n alcohol drinken. Dan niet goed voor zwanger worden. Sommige mensen zegt maakt niet uit en maakt niet zo kwaad worden. Ik zie dat je zegt ook als niet zo kwaad worden. Ja, ik denk dat morgen doe ik 'n test. Je hoort me 't wel!
@ steefsel dat is wel een leuke manier om het te vertellen idd. Idee bewaren voor de 2e hihi, nu eerst wachten op ons 1e wonder. @ Joekie dat is ook een geweldig idee!! Haha maar de post komt toch iedere keer op een ander tijdstip of bij jullie niet? @ evian spannend meid hopelijk mag je dan een posi test in handen houden. @ Naliey ik hoop toch voor je dat je deze ronde echt zwanger mag zijn! @ Krista ik zou toch die paar dagen nog even wachten met testen. @ Lf84 was misschien wel handig geweest om het hier ook iets eerder te vertellen dan is het ook makkelijker om te begrijpen. Maar het verklaart nu wel veel hoor meid Alcohol kan niet heel veel kwaad als je bezig bent met zwanger worden, alleen niet te veel. Af en toe moet dus zeker kunnen, doen wij hier ook. Test was negatief balen hoor misschien eerst een paar dagen er tussen laten? @ kaatjesbaby welkom en succes. @ Bbibi hopelijk groeit er een mooi ei! @ Anitaaaxxx balen, succes de volgende ronde. Zo wee helemaal bij gelezen hihi, wat gaat het toch snel soms. Vandaag en morgen lekker de hele dag vrij dus kan lekker vaak hier kijken Ik denk dat ik donderdag ga beginnen met ovu testen of zou dat te vroeg zijn?
Misschien is wel echt te vroeg om te test doen. Maar vanaf 9 oktober is beetje vroeg test doen. Dus afwachten tot wanneer krijg ik wel positief worden..
a oke haha, dacht al dan moet je de tijden weten van de postbode hihi. Hier wordt het lastiger woon 1 km van mijn moeder hihi. maar schoonouders 300 km haha daar gaan we altijd een weekend naar toe. Dan zou dat wel weer kunnen hihi.
Ik zie dat je over 5 dagen NOD hebt ik zou tot dan wachten met testen, kost anders een hoop geld hihi.
Een vraagje, ik heb een paar fotos voorbij zien komen van testen de testen lagen op een lamp of een lamp achter een test en.de streepjes lichte op. Welke lamp is dat?
Ik hoop het ook niet , maar we wachten het wel even af.. Ga dan nu ook nog niet testen, wou ik wel doen, morgenochtend... Herken jij klachten die ik ook heb ofniet?
Dat verschilt echt per cyclus, ene keer was ik heel misselijk andere keer onwijs last van de boobs of ongi krampen. totaal geen lijn op te trekken bij mij helaas.