♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (7) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) xjessy - (1e kindje, 3e ronde) MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde) Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde) mixje - (2e kindje, 5e ronde) Egeltje85 - (2e kindje, 1e ronde) Bernou - (1e kindje, 4e ronde) 2. (3) Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde) minimoon - (2e kindje, 14e ronde, 6e ronde na mk) Jettos - (1e kindje, 7e ronde) amanda23 - (2e kindje, 1e ronde) 3. (5) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) SannevH - (1e kindje, 5e ronde) wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde) Cygnet2 - (3e kindje, 9e ronde) love and hope - (1e kindje, 6e ronde) 4. (3) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) Lica - (2e kindje, 6e ronde) XxPinkxX - (2e kindje, 13e ronde) 5. (9) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde) Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde) MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde) Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde) SunFlower85 - (1e kindje, 6e ronde) Joekie - (2e kindje, 1e ronde) Lieve mij - (1e kindje, 5e ronde) Eleandra - (2e kindje, 3e ronde) 6. (2) Cayth - (2e kindje, 2e ronde) chantal156 - (1e kindje, 2e ronde) 7. () nila - (4e kindje, 4e rond) CarlijnW - (1e kindje, 3e ronde na curettage) jv23 - (1e kindje, 3e ronde na vmk) 8. (2) Flora01 - (1e kindje, 3e ronde) Frutsel - (2e kindje, 1e ronde) 9. (1) Smurffin - (1e kindje, 1e ronde) 10. (3) cmvmens - (3e kindje, 4e ronde) ayse1980 - (3e kindje, 8e ronde) Katrineke - (1e kindje, 6e ronde) 11. (1) biancawv - (1e kindje, 4e ronde) 12. (3) bbxx - (1e kindje, ronde 9) Liza28 - (1e kindje, ronde 5) Llkh1984 (1e kindje, 91eronde, mmm, eerst weer een operatie) 13. (1) clijntje - (1e kindje, 22e ronde) 14. (1) LF84 - (1e kindje, 4e ronde) 15. (2) Chanan - (1e kindje, 2e ronde) TieLo - (1e kindje, 5e ronde) Datumloos: (3) groen29 - (2de kindje, 2de ronde) SaschaH - (2e kindje, 2e ronde) ? e1ke - (1e kindje, 2e ronde) Illegaal: (0) Aantal: 50 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden e1ke & Katrineke toegevoegd Welkom en s6
hoi allemaal, Veel sterkte allemaal weer deze maand! Hopen dat er veel roze komt voor iedereen Kleine wijziging voor de NOD lijst: 1e kindje 3e ronde na curettage (daarvoor 2e ronde zwanger) Hopen dat ik deze maand ook op roze mag
Tjee wat een verhalen weer. Je weet ook gewoon niet wat je te wachten staat als je besluit ervoor te gaan. @kinderkleding ik kijk niet zozeer naar kleding maar wel naar spullen. We hebben ook al dingen gehaald. Ooket de gedachte dat we dan straks niet alles in een keer hoeven te halen. Ik ben hier ook volop aan de ovutesten, maar vind ze nog raar. Zo heb ik 2 streepjes maar volgens dat ding wel negatief en zo heb ik 1 streepje. Dus ei nog niet gehad... Word weer een lange cyclus dus. Ook deze maand begonnen met temperaturen, dus kijken of het straks allemaal op z'n plaats gaat vallen waar de eisprong is. Oooooh eisprong, waar blijf je nou?
@Tielo wat erg zeg sterkte en hoop dat je cyclus weer normaal zal zijn! Ik ben weer klaar met werken en morgen weer vroeg beginnen.. pff zwaar hoor af en toe maar gelukkig is het leuk werk! Ik moet nog wat energie overhouden om te gaan klussen morgenavond! is het wel weer s tijd voor.. proberen het om de 2 dagen te doen maar helaas met de blaasontsteking niet van gekomen.. en nu istie zo goed als over voor zover ik voel maandag nog ff laten checken bij de ha Slaap lekker!!
Mag ik voor 13 oktober genoteerd worden? 2e ronde, 2e kindje... Eerste poging 2 dagen overtijd... Nu in de herkansing. Iedereen heel veel succes komende maand!
Hoi, mag ik ook op de lijst? Schaapje, 2e kindje, 2e ronde. Begin augustus is mijn spiraaltje verwijderd, daarna gelijk ongi, daarna een cyclus van 37 dagen (en dus een stel negatieve testen). Vandaag helaas ongi geworden. Ik ga nu uit van een cycls van 29 dagen, want dat had ik vóór mijn vorige zwangerschap ook altijd. Toen kon je er de klok op gelijk zetten, dus dat hoop ik nu weer. Maar aangezien de vorige 37 dagen duurde kan t ook best weer later worden, dan hoor ik dus op de volgende lijst. Zo, lang verhaal om duidelijk te maken dat ik dus niet weet wanneer mijn nod is. Ik ga uit van de 14e. Heel veel succes allemaal deze ronde. Ik hoop dat de lijst over een maand mooi roze is. O, ja... En veel plezier met klussen
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (7) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) xjessy - (1e kindje, 3e ronde) MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde) Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde) mixje - (2e kindje, 5e ronde) Egeltje85 - (2e kindje, 1e ronde) Bernou - (1e kindje, 4e ronde) 2. (3) Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde) minimoon - (2e kindje, 14e ronde, 6e ronde na mk) Jettos - (1e kindje, 7e ronde) amanda23 - (2e kindje, 1e ronde) 3. (5) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) SannevH - (1e kindje, 5e ronde) wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde) Cygnet2 - (3e kindje, 9e ronde) love and hope - (1e kindje, 6e ronde) 4. (3) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) Lica - (2e kindje, 6e ronde) XxPinkxX - (2e kindje, 13e ronde) 5. (9) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde) Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde) MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde) Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde) SunFlower85 - (1e kindje, 6e ronde) Joekie - (2e kindje, 1e ronde) Lieve mij - (1e kindje, 5e ronde) Eleandra - (2e kindje, 3e ronde) 6. (2) Cayth - (2e kindje, 2e ronde) chantal156 - (1e kindje, 2e ronde) 7. () nila - (4e kindje, 4e ronde) CarlijnW - (1e kindje, 3e ronde na curettage) jv23 - (1e kindje, 3e ronde na vmk) 8. (2) Flora01 - (1e kindje, 3e ronde) Frutsel - (2e kindje, 1e ronde) 9. (1) Smurffin - (1e kindje, 1e ronde) 10. (3) cmvmens - (3e kindje, 4e ronde) ayse1980 - (3e kindje, 8e ronde) Katrineke - (1e kindje, 6e ronde) 11. (1) biancawv - (1e kindje, 4e ronde) 12. (3) bbxx - (1e kindje, ronde 9) Liza28 - (1e kindje, ronde 5) Llkh1984 (1e kindje, 91eronde, mmm, eerst weer een operatie) 13. (1) clijntje - (1e kindje, 22e ronde) Kortecol (2e kindje, 2e ronde) 14. (1) LF84 - (1e kindje, 4e ronde) Schaapje1977 (2e kindje, 2e ronde) 15. (2) Chanan - (1e kindje, 2e ronde) TieLo - (1e kindje, 5e ronde) Datumloos: (3) groen29 - (2de kindje, 2de ronde) SaschaH - (2e kindje, 2e ronde) ? e1ke - (1e kindje, 2e ronde) Illegaal: (0) Aantal: 52 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden Schaapje en Kortecol toegevoegd
Dank voor het toevoegen! Bij ons in de omgeving iedereen zwanger, suPer frustreren! Door medicijnen mocht ik de afgelopen jaren niet zwanger worden. Zodra het kon en mocht spiraal verwijderd aan aan de klus! Mijn beste vriendin is in februari bevallen, andere vriendin 16 weken zwanger, twee andere vrienden de afgelopen 3 maanden bevallen, nichtje in juni bevallen. Schoonzus in november uitgerekend en andere vrienden ook in november uitgerekend! Hoe frustrerend kan het zijn?? Dan is opeens iedereen in je omgeving zwanger terwijl jij het al jaren wil zijn.... We hopen dat het deze ronde roze wordt!
Hé, dat gevoel ken ik, mijn opsomming zit op dit moment op: - vier ex-klasgenootjes van vroeger zijn zwanger of net bevallen - Van twee vriendinnen deze week ontdekt dat ze zwanger zijn, eentje daarvan moet zelfs over 7 weken al bevallen en ik wist het gewoon niet! - Een 'vage' kennis verkondigt bij 5 weken zwangerschap al overal dat ze zwanger is. - Mijn zus is uitgerekend voor januari - Mijns schoonzus is uitgerekend voor april Dus ja, best confronterend hé
Ik meld me hier ook...liefst zou ik hier geen bekende namen meer zien natuurlijk! Madeliefste (28jr), 2e ronde, 1e kindje. Succes allemaal!
Moeilijk is dat hè? Ik word er wel een beetje jaloers van...ben ik al een hele tijd (wil al een tijd een kindje), maar nu we er écht voor gaan is het des te lastiger... Maar wij zijn de volgenden!
Laten we hopen dat wij de volgenden zijn!!! Ik gun het mijn zus en schoonzus enorm, maar toch wringt het altijd zo'n beetje. Ik zie mijn zus ook niet echt genieten, ze is erg moe en futloos door de zwangerschap... en dat zet me ook wel weer met mijn voetjes op de grond... Ik heb deze week ontdekt dat mijn ongi van nu meer gelijkt om een vmk, de dokter heeft het ook bevestigd... dus ik weet niet goed hoe ik me nu moet voelen... en ik weet ook niet goed of ik het aan mijn zus etc zou vertellen of niet... Doen jullie dat?
Moeilijk is dat he. De hele wereld lijkt wel zwanger!! Hier net zo. En omdat wij, net als Kortecol, hebben moeten wachten vanwege medicatie en een slecht lijf, maakt het het extra confronterend. Wij willen ook!! @TieLo; je moet doen wat jij goed vindt voelen. Mijn zusje was mee naar de gyn na mijn vmk. Maar mijn moeder weet bijv van niks. Het ligt denk ik aan de band die je hebt en wat je zelf prettig vindt. Ik wel dat het goed is om in elk geval iemand uit te kiezen om er over te kunnen praten, naast je man.
Ja know the feeling. In de tussen tijd dat wij bezig zijn hebben we 4 nichtjes, 1 neefje, 3stiefnichtjes,2achterneefje, en hebben al onze vrienden in de tussen tijd ook kinders, en inmiddels verwachten er daar3 hun 2e, en 1 net van de 2e bevallen. Het meest frustrerende is dat wij als eerste waren begonnen en nu als laatste nog niets hebben. Heel vermoeiend.
@XxPinkxX dank je wel..dat geeft weer een nieuw klein beetje hoop Succes deze ronde weer! En jeetje wat zijn er weer veel nieuwe! mensen! Welkom
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (7) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) xjessy - (1e kindje, 3e ronde) MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde) Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde) mixje - (2e kindje, 5e ronde) Egeltje85 - (2e kindje, 1e ronde) Bernou - (1e kindje, 4e ronde) 2. (3) Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde) minimoon - (2e kindje, 14e ronde, 6e ronde na mk) Jettos - (1e kindje, 7e ronde) amanda23 - (2e kindje, 1e ronde) 3. (5) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) SannevH - (1e kindje, 5e ronde) wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde) Cygnet2 - (3e kindje, 9e ronde) love and hope - (1e kindje, 6e ronde) 4. (3) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) Lica - (2e kindje, 6e ronde) XxPinkxX - (2e kindje, 13e ronde) 5. (9) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde) Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde) MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde) Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde) SunFlower85 - (1e kindje, 6e ronde) Joekie - (2e kindje, 1e ronde) Lieve mij - (1e kindje, 5e ronde) Eleandra - (2e kindje, 3e ronde) 6. (2) Cayth - (2e kindje, 2e ronde) chantal156 - (1e kindje, 2e ronde) 7. () nila - (4e kindje, 4e ronde) CarlijnW - (1e kindje, 3e ronde na curettage) jv23 - (1e kindje, 3e ronde na vmk) 8. (2) Flora01 - (1e kindje, 3e ronde) Frutsel - (2e kindje, 1e ronde) 9. (1) Smurffin - (1e kindje, 1e ronde) 10. (3) cmvmens - (3e kindje, 4e ronde) ayse1980 - (3e kindje, 8e ronde) Katrineke - (1e kindje, 6e ronde) 11. (1) biancawv - (1e kindje, 4e ronde) 12. (3) bbxx - (1e kindje, ronde 9) Liza28 - (1e kindje, ronde 5) Llkh1984 (1e kindje, 91eronde, mmm, eerst weer een operatie) 13. (1) clijntje - (1e kindje, 22e ronde) Kortecol (2e kindje, 2e ronde) 14. (1) LF84 - (1e kindje, 4e ronde) Schaapje1977 (2e kindje, 2e ronde) 15. (2) Chanan - (1e kindje, 2e ronde) TieLo - (1e kindje, 5e ronde) Datumloos: (3) groen29 - (2de kindje, 2de ronde) SaschaH - (2e kindje, 2e ronde) ? e1ke - (1e kindje, 2e ronde) Madeliefste - (1e kindje, 2e ronde) Illegaal: (0) Aantal: 52 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden En ook graag de datum erbij vermelden Madeliefste toegevoegd op datumloos want er stond geen datum bij.
Hoi, Ik ben hier voor het eerst. Heb wel al het forum gevolgd Meesje84, 1e kindje, 1e ronde. Mijn nod is op 9 oktober. Het is allemaal maar superspannend !