Dat is balen Krista hopelijk blijft tie uit en kan je toch op roze. Want de lijst is als je het mij vraagt al veel ste rood..
Ja inderdaad, en daarom willen we tijdelijk een pauze inlassen als het deze ronde niet raak is.. Eerst even dit soort zaken op een rijtje zetten
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (10) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) xjessy - (1e kindje, 3e ronde) MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde) Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde)mixje - (2e kindje, 5e ronde) Egeltje85 - (2e kindje, 1e ronde) Bernou - (1e kindje, 4e ronde) Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde) Bbibi - (1e kindje, 1e ronde) Rikki - (1e kindje. 5e ronde, (1e ronde na VMK) kwiebeltje - (1e kindje. 2e ronde?) 2. (8) Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde) minimoon - (2e kindje, 14e ronde, 6e ronde na mk) Jettos - (1e kindje, 7e ronde) amanda23 - (2e kindje, 1e ronde) M2008M - (1e kindje, 1e ronde) Cygnet2 - (3e kindje, 9e ronde) Derdedroppie - (3e kindje, 1e ronde) Fay0407 - (?e kindje, ?e ronde) 3. (7) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) SannevH - (1e kindje, 5e ronde) wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde) love and hope - (1e kindje, 6e ronde) XxPinkxX - (2e kindje, 13e ronde) Blondie - (3e kindje, ?e ronde) Aannaa - (2e kindje, 3e ronde) 4. (5) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) Lica - (2e kindje, 6e ronde) BabyWish91 - (1e kindje,10e ronde) Floor32 - (1e kindje, 1e ronde) 88daantje - (1e kindje, 1e ronde) 5. (8) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde) MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde) SunFlower85 - (1e kindje, 6e ronde) Eleandra - (2e kindje, 3e ronde) Steenbokje - (1e kindje, 3e ronde) Isa2007 - (2e kindje, 5e ronde) Joekie - (2e kindje, 1e ronde) 6. (5) Cayth - (2e kindje, 2e ronde) chantal156 - (1e kindje, 2e ronde) F1986 - (1e kindje, 2e ronde) 19Vivian86 - (1e kindje, 2de ronde) 20enzwanger- (1e kindje na Lotte, ronde 6) 7. (4) CarlijnW - (1e kindje, 3e ronde na curettage) Danielle005 - (1e kindje, 2e ronde) Anitaaaxxx - (2e kindje, 12e ronde) Eliz30 - (1e kindje, 23e ronde, 1e ronde na HSG) 8. (5) Flora01 - (1e kindje, 3e ronde) Luvv - (3e kindje, 1e ronde) Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde) Frutsel - (2e kindje, 1e ronde) Evian1804 - (1e kindje, 16e ronde) 9. (5) Smurffin - (1e kindje, 1e ronde) Meesje84 (1e kindje, 1e ronde) typje - (1e kindje, 8e ronde (1e ronde mmm) Joycie78 - (1e kindje, 3e ronde (1e na vmk) KaatjesBaby - 4e kindje, 2e ronde 10. (4) cmvmens - (3e kindje, 4e ronde) ayse1980 - (3e kindje, 8e ronde) Katrineke - (1e kindje, 6e ronde) Pluisje30 - (1e kindje, 3e ronde) 11. (4) biancawv - (1e kindje, 4e ronde) Meis1987 (1e kindje, 11e ronde) Chanan - (1e kindje, 2e ronde) Ingeltje (3e kindje, 1e ronde) 12. (6) bbxx - (1e kindje, 9e ronde) Liza28 - (1e kindje, 5e ronde) Llkh1984 (1e kindje, 91e ronde, mmm, eerst weer een operatie) Ameike - (1e kindje, 1e ronde) Steefsel - (2e kindje, 1e ronde) jacky story (1e kindje, 2e ronde na mk) 13. (4) clijntje - (1e kindje, 22e ronde) Kortecol (2e kindje, 2e ronde) sjuul85 - (1e kindje, 4e ronde) Lieve mij - (1e kindje, 5e ronde) 14. (6) LF84 - (1e kindje, 4e ronde) Schaapje1977 (2e kindje, 2e ronde) Fas30 - (1e kindje, 4e ronde) Madeliefste - (1e kindje, 2e ronde) JustDakota - (3e kindje, 1e ronde) Linnepinna - (1e kindje, 8e ronde) 15. (7) TieLo - (1e kindje, 5e ronde) Mizz Bunny - (1e kindje, 8e ronde) Loesjee89 - (1e kindje, 2e ronde) MarjoleinART - (1e kindje, 5e ronde) Charise - (1e kindje, 12e ronde/2e met Clomid) Kleinmonster - (1e kindje, 2e ronde) troeliewoelie85 (2e kindje, 2e ronde) Datumloos: (4) groen29 - (2de kindje, 2de ronde) SaschaH - (2e kindje, 2e ronde) ? e1ke - (1e kindje, 2e ronde) Saja87 - (2e kindje, 1e ronde na mk) Aantal: 92 6 zwanger, 42 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 5 negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, 2 informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden En ook graag de datum erbij vermelden
Hi meiden! Normaal heb ik nu al wel erg last van pijnlijke borsten. Nu nog helemaal nergens last van.. wachten wachten wachten pffff! Ik ga niet meer testen voor of op mijn NOD. Als ik ga testen word dat minimaal de dag erna. @ Linnepina. Dat gevoel komt bij mij ook langzamerhand. Elke maand word de klap steeds een beetje harder denk ik. sterkte! Ook natuurlijk voor de rest van de meiden die op rood zijn gegaan. Fijne dag verder allemaal!
Spannend!!! Soms weet je niet meer of het zo is of dat je het zo graag wilt hè? Zet m op de komende dagen!
Pff ik heb de hele dag honger, gloeiende wangen en mijn boobs doen zeer... zou het dan echt zo zijn? Ik durf niet te hopen! Spannend!! Nog 7 dagen wachten!! Veelste veel rood momenteel... hopelijk is de tweede helft roze!!
Huh? Er zijn ineens mensen weg ... waaronder ik en een paar anderen van mijn datum: nila - (4e kindje, 4e ronde) CarlijnW - (1e kindje, 3e ronde na curettage) jv23 - (1e kindje, 3e ronde na vmk) Danielle005 - (1e kindje, 2e ronde) 01Patricia - (1e kindje, 8e ronde) Anitaaaxxx - (2e kindje, 12e ronde) Eliz30 - (1e kindje, 23e ronde, 1e ronde na HSG) Ik ben hard op weg om extra roze in de rij aan te brengen.. heb al een paar dagen een hele lichte test, maar durf nog niet met zekerheid mezelf op roze te zetten. Woensdag weet ik het zeker, want dan ga ik naar de huisarts en zij gaan me helpen Ik ben zo zenuwachtig!!! Voor nu mag mijn naam dus nog op 'zwart' en hopelijk vanaf woensdag op 'roze'.
Het is zeker spannend en je gaat jezelf ook van alles in je hoofd halen Wel weet ik nog van mijn vorige zwangerschap dat ik de hele dag honger had en dat ik 2 weken voor mijn positieve test al zo moe was dat ik wel de hele dag kon slapen. En ik slaap momenteel ook heel veel, maar helaas houdt mijn lichaam me vaak genoeg voor de gek. Bij mijn dochtertje heeft het ook 12 maanden geduurd. (wat voor sommige van jullie heel kort is, dat ben ik me zeker bewust! ) Nu pas ronde 2 dus het blijft gewoon spannend en een groot wonder als het zo snel raak zou zijn!
Een tweede zwangerschap werpt zo mogelijk nog meer vragen op dan wanneer je nog nooit gevoeld hebt hoe het kan zijn! Sterkte met geduldig wachten!
He meiden, Wat is er enorm veel geschreven!! Sorry maar kan het via iphone niet allemaal terug lezen!! Bedankt voor het duimen allemaal! Helaas heeft het niet zijn vruchten afgeworpen!! Ben enorm depri en emo!! Vorige keer dag 12 een ei van 22mm En nu op dezelfde dag 12mm ook bm slijm was stukkkk dunner dan vorige keer!!! Dus de clomid heeft zijn werk helaas nu al niet meer goed gedaan! Zucht... Ben er echt even helemaal klaar met alles!! Sniksnik!! @naliey meid, heb jij er wel eens overna gedacht dat je pcos zou kunnen hebben??? Jij hebt zulke wisselende cyclussen en owh zo lange cyclussen!! Dus ik vrees dat jij helaas ook een pcos-er bent :s ??
Ik ben weer terug van de ha. Ik heb dus zoals ik al had verwacht een longontsteking. Daarbovenop had ik net koorts volgens de ha (terwijl ik hier thuis alleen een verhoging had) Ik moet nu 3 dagen antibiotica innemen, morgen even me reumatoloog bellen om het door te geven, en verder moet ik de komende tijd elke dag 4 a 5x per dag 1 a 2 pufjes Ventolin..