Zooooo, ik ben weer bij! @meiden op rood, balen zeg! heel veel succes in de volgende ronde! Helaas nog geen roze erbij vandaag. Morgen moeten er een paar roze bij hoor. @hier: beetje raar gevoel in me buik vandaag. Vanmiddag opeens superveel slijm, met een drupje bloed erbij. Wat is dat??? Heb ik nog nooit gehad? Kan geen ongi zijn, want dan heb ik altijd 2 dagen van te voren zo veel pijn in me rug dat ik niet weet hoe ik moet zitten. Nu geen rugpijn.
zo meiden weer een heleboel pagina's erbij hihi. Net lekker wezen zwemmen en in de sauna geweest. bianca balen meid hopelijk volgende ronde roze.
Zo de pagina's gaan hard vandaag, gezellig hoor! Zit onder m'n roze fleeckleedje lekker ontspannen na m'n dag bhv cursus. Ik heb al een paar dagen pijn in m'n buik aan de linkerkant onder m'n ribben, nu is het nog maar af en toe en niet zo heftig. Vorige week was het zo erg dat als ik mijn rug aanraakte het al zeer deed. Ik weet niet zo goed wat het is. Zou het misschien iets met zwangerschapssymptomen te maken kunnen hebben? Eerst dacht ik van niet, maar omdat het aanhoudt....
Hier af en aan steken wel minder na paar dagen maar denk ook dat ongi zich gaat aandienen. Zou ook wel heel bijzonder zijn als eerste keer raak is. Ga er vanuit minimaal half jaar tot jaar bezig te zijn.
Dat zou zwaar k*t zijn hoop zo dat het bloed wegblijft. Hier ook krampen maar ook nog geen bloed vermoed vrijdag. Nog niet opgeven!
Ja maar dat kan ook door de longontsteking komen. Snap wel dat je jezelf niet wilt teleurstellen kan het alleen maar meevallen ja. Slaap lekker en laat je pb nog weten hoe morgen ging...
Ik denk dat ik morgen niet mee ga.ik moet t rustig aan doen.maar zodra ml terug is laat ik weten hoe een wat thnx jij ook truste.ik probeerde net te slapen maar t lukt helaas niet.
Toch maar even meepraten, van het stil in mijzelf bezig zijn wordt ik ook niet vrolijk Ik ben sinds deze week echt bezig met zwanger raken, heb al 3 gezonde zoons, 23, 18 en 3.5 jaar. Mijn vrienden zeggen gniffelend goh 2de ronde?. heel het jaar al niet aan de pil of condoom maar nooit zwanger geraakt ( niet dat ik weet iig), Vorige maand besloten te gaan klussen, dit omdat ik eind van dit jaar 42 wordt en de tijd toch wel gaat tellen *vind ik zelf*. Stoer ovulatie testen gekocht, en gebruikt. Door een operatie van mijn schoonmam ben ik 14 dagen constant bij mijn vriend alsof het zo moet zijn. -23 Sept ongesteld , 3 dagen erna al niet meer. -dag 6 na ongesteldheid dag gaan testen, te vroeg maar toch gedaan.. erna elke dag een ovu test gedaan, en ook elke dag aan t klussen geweest. -2Okt smorgen kramp in mijn lies, savond getest en hoppa 2x roze dikke strepen, en klussen Dit hebben we tot 5 Okt gedaan, toen was ik klusmoe zeg maar whahahah... Sindsdien volgende dingen opgemerkt: -Dikke opgezette buik -kriebels in buik -savond misselijk -gevoel of ik een bal heb ingeslikt -vreet buien ( voornamelijk snoep en lekkere dingen) _ geen zin in avondeten (blehhh) - ogen zeggen jaaaaa honger, na 6 happen mutje vol -obstipatie ( maar heb ik standaard) -gevoelige borsten ( heb ik vaak voor mijn ongie dag, maar nu al 2wk -Soms steken in mijn vagina en been -niet kunnen slapen ( zie tijd van plaatsen) -branderige ogen.. Ja kan zwanger zijn, kan grieperig zijn grrr Ik heb een spieraandoening die mij ook soms vage klachten geeft. 14de is mijn NOD dag.... we zullen zien