Zo...gewerkt en net thuis. Alles gelezen op tablet dus niet op iedereen gereageerd, maar nu ga ik maar bed. Succes testers! Ik test nog niet. Wacht tot weekend denk ik. Xxx
Zie net de app van de cycles blabla... Ge-wel_dig...Als ik volgende week mijn ongie wel heb, ga ik deze zeker gebruiken..
Das voor iedereen verschillend hoor..bij mij is het een halve ei met een gleuf en echt geen kind nog gebaard... althans... niet dat ik weet X Joyce
Goedemorgen dames, zullen we afspreken dat jullie de lijst wat meer roze maken vandaag? Ja? Ok! Goed zo! Zie ik jullie later weer! Fijne dag! X Joyce
Ik heb HIER! een post geplaatst over de baarmoedermond. Misschien is dit ook iets voor jullie dames! X Joyce
Goedemorgen meiden, Bedankt voor alle steun. Niet echt lekker geslapen vandaag. Ml is werken (met echt 0 motivatie). Ik word gelukkig beziggehouden door de kleine meid. @kortecol, balen meid. Succes volgende ronde! @testers van vandaag, en?????? Fijne dag allemaal
Goedemorgen allemaal, Geen oog dicht gedaan. Wat kan wachten op je ongi net zo lang duren als wachten tot je kan testen. Heb echt zoiets van bloed nou maar kunnen we verder. Geduld blijft een schone zaak zucht... Fijne dag allemaal.
Nou hier nog steeds geen rode duiveltjes, en ook nog geen overduidelijke test.. Gisteravond wel ontzettend ziek geweest! Ik heb overgegeven, het leek maar niet te stoppen! Zweten, op je benen tollen.. Nu gaat het ietsje beter, net wakker, een donkere urine waar je u tegen zegt.. Ik ga vandaag lekker rustig aan doen! Alle meiden die nog moeten testen succes!
Ok, dit is dus de lijst die ROZE gaat worden vandaag! *** ♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (9) xjessy - (1e kindje, 3e ronde) MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde) Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde)mixje - (2e kindje, 5e ronde) Egeltje85 - (2e kindje, 1e ronde) Bernou - (1e kindje, 4e ronde) Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde) Bbibi - (1e kindje, 1e ronde) Rikki - (1e kindje. 5e ronde, (1e ronde na VMK) kwiebeltje - (1e kindje. 2e ronde?) 2. (8) Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde) minimoon - (2e kindje, 14e ronde, 6e ronde na mk) Jettos - (1e kindje, 7e ronde) amanda23 - (2e kindje, 1e ronde) M2008M - (1e kindje, 1e ronde) Cygnet2 - (3e kindje, 9e ronde) Derdedroppie - (3e kindje, 1e ronde) Fay0407 - (?e kindje, ?e ronde) 3. (7) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) SannevH - (1e kindje, 5e ronde) wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde) love and hope - (1e kindje, 6e ronde) XxPinkxX - (2e kindje, 13e ronde) Blondie - (3e kindje, ?e ronde) Aannaa - (2e kindje, 3e ronde) 4. (5) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) Lica - (2e kindje, 6e ronde) BabyWish91 - (1e kindje,10e ronde) Floor32 - (1e kindje, 1e ronde) 88daantje - (1e kindje, 1e ronde) 5. (8) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde) MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde) SunFlower85 - (1e kindje, 6e ronde) Eleandra - (2e kindje, 3e ronde) Steenbokje - (1e kindje, 3e ronde) Isa2007 - (2e kindje, 5e ronde) Joekie - (2e kindje, 1e ronde) 6. (5) Cayth - (2e kindje, 2e ronde) chantal156 - (1e kindje, 2e ronde) F1986 - (1e kindje, 2e ronde) 19Vivian86 - (1e kindje, 2de ronde) 20enzwanger- (1e kindje na Lotte, ronde 6) 7. (5) CarlijnW - (1e kindje, 3e ronde na curettage) Nala010 - (1e kindje, 2e ronde) Anitaaaxxx - (2e kindje, 12e ronde) 01Patricia - (1e kindje, 8e ronde) Eliz30 - (1e kindje, 23e ronde, 1e ronde na HSG) 8. (5) Flora01 - (1e kindje, 3e ronde) Luvv - (3e kindje, 1e ronde) Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde) Frutsel - (2e kindje, 1e ronde) Evian1804 - (1e kindje, 16e ronde) 9. (5) Smurffin - (1e kindje, 1e ronde) Meesje84 (1e kindje, 1e ronde) typje - (1e kindje, 8e ronde (1e ronde mmm) Joycie78 - (1e kindje, 3e ronde (1e na vmk) KaatjesBaby - 4e kindje, 2e ronde 10. (4) cmvmens - (3e kindje, 4e ronde) ayse1980 - (3e kindje, 8e ronde) Katrineke - (1e kindje, 6e ronde) Pluisje30 - (1e kindje, 3e ronde) 11. (5) biancawv - (1e kindje, 4e ronde) Meis1987 (1e kindje, 11e ronde) Chanan - (1e kindje, 2e ronde) Ingeltje (3e kindje, 1e ronde) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) 12. (6) bbxx - (1e kindje, 9e ronde) Liza28 - (1e kindje, 5e ronde) Llkh1984 (1e kindje, 91e ronde, mmm, eerst weer een operatie) Ameike - (1e kindje, 1e ronde) Steefsel - (2e kindje, 1e ronde) jacky story (1e kindje, 2e ronde na mk) 13. (4) clijntje - (1e kindje, 22e ronde) Kortecol (2e kindje, 2e ronde) sjuul85 - (1e kindje, 4e ronde) Lieve mij - (1e kindje, 5e ronde) 14. (6) LF84 - (1e kindje, 4e ronde) Schaapje1977 (2e kindje, 2e ronde) Fas30 - (1e kindje, 4e ronde) Madeliefste - (1e kindje, 2e ronde) JustDakota - (3e kindje, 1e ronde) Linnepinna - (1e kindje, 8e ronde) 15. (7) TieLo - (1e kindje, 5e ronde) Mizz Bunny - (1e kindje, 8e ronde) Loesjee89 - (1e kindje, 2e ronde) MarjoleinART - (1e kindje, 5e ronde) Charise - (1e kindje, 12e ronde/2e met Clomid) Kleinmonster - (1e kindje, 2e ronde) troeliewoelie85 (2e kindje, 2e ronde) Datumloos: (4) groen29 - (2de kindje, 2de ronde) SaschaH - (2e kindje, 2e ronde) ? e1ke - (1e kindje, 2e ronde) Saja87 - (2e kindje, 1e ronde na mk) Aantal: 92 6 zwanger, 42 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 6 negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, 5 informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden En ook graag de datum erbij vermelden
Nala, klinkt niet fijn zeg...bah! Griepje, of...? Wat denk je zelf? Je staat trouwens niet op de NOD-lijst, klopt dat?
Goedemorgen allemaal! Ik lees nog altijd met jullie mee, ook al hoor ik al weer bij de volgende lijst, en wil toch eventjes alle zwangeren feliciteren! Spannend vandaag ook weer wie er op rose gaat... Wij kunnen al weer aan de klus, gelukkig, hebben weer hoop voor deze nieuwe maand! Een fijne dag voor iedereen!
Mja ik denk buikgriep ik weet het echt niet.. Wil me niet teveel dingen inbeelden Jawel ik sta op 7 oktober onder Danielle005.. Ik heb m'n naam laten veranderen, m'n oude naam was iets te herkenbaar..
Graag, had het een stuk terug al gevraagd Maarja er worden zoveel reacties geplaatst dat het me best lastig lijkt om alles bij te houden. Dankje wel! :-D
Zie dat de lijst geupdate is Het is inderdaad flink werk om dat continu bij te houden! Jammer dat er geen roze bij is gekomen