Rosé meiden gefeliciteerd !! Ik mag op rood ... Rosé verlies is net begonnen op naar de volgende maand
Goedemorgen allemaal, Ik ben geen ongesteld. Ik wacht 't wel even tot mijn nod.. Alleen ik voel me wel nog moe.. En heb nog niet klachten van mijn lichaam. Fijne dag!
Hoera Patricia van harte gefeliciteerd. Oh weer rode meiden wat balen zeg. Hier is het streepje ietsiepietsie duidelijker, maar krijg hem nog niet op de foto. Afwachten dus
@Patricia................ Gefeliciteerd Ik zet mijzelf op ROOD... voel niets meer, ja buikpijn en heb vannacht ook rood gehad en vanmorgen weer. Temp is nog wel 37.6 maar goed. Dames die nog niet rood zijn, ow wat hoop ik dat jullie roze testen.... Ik ga naar volgende maand toe
Ik baal onwijs omdat ik maar een cycles heb gehad van 19 dagen, dus moeilijk weet wanneer ik nu ongie moet worden grrrrrrrrr
patricia gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen getest, was helaas wit maar ben ook nog niet ongi. Dit is een vervelende tijd, of zwanger zijn of ongi worden maar niet dat het allebei niet is Heb vannacht 12 uur geslapen dus ben wel weer lekker uitgerust Voor de meiden die op rood zijn een volgende roze maand toegewenst
Hmm hier nog steeds geen rood.. Vandaag zou volgens FF me NOD zijn. Me temp is ook enorm gedaald. Naar 36.4 geloof ik. Ik begin eindelijk een beetje op te knappen ligt ml ziek thuis. Heeft ook koorts.. Als hij maar niet net als ik een longontsteking krijgt.. En we zijn vandaag 8 jaar samen.. Ook is ons eerste nichtje vandaag 8 geworden
Voor alle zwangeren proficiat! En alle meiden op rood, succes in de nieuwe ronde! Jammer dat er zo weinig roze is.... Ik twijfel om nu voor ronde twee te gaan, want.... Heb nog steeds flink wat kilootjes van de vorige zwangerschap er aan zitten, ongeveer 8. En eigenlijk was ik daarvoor ook al iets te zwaar. Ben zo bang dat ik daardoor halverwege een nieuwe zwangerschap echt niet meer vooruit kan komen... En heb hier wel een kereltje van nu 10 maanden rond tijgeren/kruipen en straks lopen... Dus misschien is het beter eerst eens even goed aan mijn gezondheid/lichaam te werken en er dan pas weer voor te gaan.... Ik weet het effe niet....
NEEEEEEEEEE :'( Net met afvegen beetje rood gespot Was niet zo heel veel maar ja ik verwacht niet dat dit innesteling is.. Dus ik mag/moet helaas op rood.. Ik ben dan trouwens wel precies op tijd volgens FF
Ooooh nee :x:x:x balen meis Sterkte meid... klinkt niet fijn Geweldig wat een goed nieuws! Hè gatsie ook een knuff voor jou Erg goed teken toch!! VOlgens mij moet jij niet langer twijfelen Jammer zeg Arrrgh nog niks?! Nee he.... baal baal
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (9) xjessy - (1e kindje, 3e ronde) MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde) Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde)mixje - (2e kindje, 5e ronde) Egeltje85 - (2e kindje, 1e ronde) Bernou - (1e kindje, 4e ronde) Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde) Bbibi - (1e kindje, 1e ronde) Rikki - (1e kindje. 5e ronde, (1e ronde na VMK) kwiebeltje - (1e kindje. 2e ronde?) 2. (8) Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde) minimoon - (2e kindje, 14e ronde, 6e ronde na mk) Jettos - (1e kindje, 7e ronde) amanda23 - (2e kindje, 1e ronde) M2008M - (1e kindje, 1e ronde) Cygnet2 - (3e kindje, 9e ronde) Derdedroppie - (3e kindje, 1e ronde) Fay0407 - (?e kindje, ?e ronde) 3. (7) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) SannevH - (1e kindje, 5e ronde) wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde) love and hope - (1e kindje, 6e ronde) XxPinkxX - (2e kindje, 13e ronde) Blondie - (3e kindje, ?e ronde) Aannaa - (2e kindje, 3e ronde) 4. (5) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) Lica - (2e kindje, 6e ronde) BabyWish91 - (1e kindje,10e ronde) Floor32 - (1e kindje, 1e ronde) 88daantje - (1e kindje, 1e ronde) 5. (8) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde) MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde) SunFlower85 - (1e kindje, 6e ronde) Eleandra - (2e kindje, 3e ronde) Steenbokje - (1e kindje, 3e ronde) Isa2007 - (2e kindje, 5e ronde) Joekie - (2e kindje, 1e ronde) 6. (5) Cayth - (2e kindje, 2e ronde) chantal156 - (1e kindje, 2e ronde) F1986 - (1e kindje, 2e ronde) 19Vivian86 - (1e kindje, 2de ronde) 20enzwanger- (1e kindje na Lotte, ronde 6) 7. (5) CarlijnW - (1e kindje, 3e ronde na curettage) Nala010 - (1e kindje, 2e ronde) Anitaaaxxx - (2e kindje, 12e ronde) 01Patricia - (1e kindje, 8e ronde) Eliz30 - (1e kindje, 23e ronde, 1e ronde na HSG) 8. (5) Flora01 - (1e kindje, 3e ronde) Luvv - (3e kindje, 1e ronde) Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde) Frutsel - (2e kindje, 1e ronde) Evian1804 - (1e kindje, 16e ronde) 9. (5) Smurffin - (1e kindje, 1e ronde) Meesje84 (1e kindje, 1e ronde) typje - (1e kindje, 8e ronde (1e ronde mmm) Joycie78 - (1e kindje, 3e ronde (1e na vmk) KaatjesBaby - 4e kindje, 2e ronde 10. (4) cmvmens - (3e kindje, 4e ronde) ayse1980 - (3e kindje, 8e ronde) Katrineke - (1e kindje, 6e ronde) Pluisje30 - (1e kindje, 3e ronde) 11. (5) biancawv - (1e kindje, 4e ronde) Meis1987 (1e kindje, 11e ronde) Chanan - (1e kindje, 2e ronde) Ingeltje (3e kindje, 1e ronde) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) 12. (7) bbxx - (1e kindje, 9e ronde) Liza28 - (1e kindje, 5e ronde) Llkh1984 (1e kindje, 91e ronde, mmm, eerst weer een operatie) Ameike - (1e kindje, 1e ronde) Steefsel - (2e kindje, 1e ronde) jacky story (1e kindje, 2e ronde na mk) R0my - 13. (4) clijntje - (1e kindje, 22e ronde) Kortecol (2e kindje, 2e ronde) sjuul85 - (1e kindje, 4e ronde) Lieve mij - (1e kindje, 5e ronde) 14. (7) LF84 - (1e kindje, 4e ronde) Schaapje1977 (2e kindje, 2e ronde) Fas30 - (1e kindje, 4e ronde) Madeliefste - (1e kindje, 2e ronde) JustDakota - (3e kindje, 1e ronde) Linnepinna - (1e kindje, 8e ronde) Mamsie van 3 - (1e ronde, 4e kindje) 15. (7) TieLo - (1e kindje, 5e ronde) Mizz Bunny - (1e kindje, 8e ronde) Loesjee89 - (1e kindje, 2e ronde) MarjoleinART - (1e kindje, 5e ronde) Charise - (1e kindje, 12e ronde/2e met Clomid) Kleinmonster - (1e kindje, 2e ronde) troeliewoelie85 (2e kindje, 2e ronde) Datumloos: (4) groen29 - (2de kindje, 2de ronde) SaschaH - (2e kindje, 2e ronde) ? e1ke - (1e kindje, 2e ronde) Saja87 - (2e kindje, 1e ronde na mk) Aantal: 94 9 zwanger, 48 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 9 negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, 4 informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden En ook graag de datum erbij vermelden
Balen !!!!!!!!!!!!!!!! het is zo dat als je ongie wordt je temp weer terug naar af keldert een indicatie.. Ik ben ongesteld maar geen daling, strange but true
Lijst weg...vorige lijst is de juiste Alle zwangere dames gefeliciteerd, geniet er lekker van Alle ongi meiden zoals ik, balen en s6 in de volgende ronde Alle wachtende ik blijf sellie mee kletsen
Dan is t idd game over hier Ik heb me al wel aangemeld op de volgende lijst (16-30 Nov) Maar het is nog even afwachten of we deze ronde wel kunnen klussen