De banner staat nu ingesteld van deze cyclus (dus 45 dagen) Ik hoop dat ik me ei voel en we gaan gewoon meer klussen
Goed zo!! Als je toch een check nodig hebt weet je me te vinden! Hoop dat je snel roze op een lijst word hun! X Joyce
Jaaaa 2 meiden op roze!!!!! Gefeliciteerd!!!! Maar ook weer een paar op rood... wat ontzettend balen Sterkte! en op naar de volgende ronde. Hier is het nog steeds wachten. En ondertussen flink beroerd. Lig nu ook op bed hopelijk zo even slapen, maar mijn dochtertje heeft haar eigen feestje in bed dus als ze niet gaat slapen moet ik toch weer opstaan haha! Zondag de 14e ben ik jarig... misschien dan stiekem al een testje wagen??? Wilde eigenlijk pas de 18e... Hmm dilemma's
Hallo, weer een zwangere erbij! Joepie!! Ik heb vanmorgen ook weer getest. Had eerst een test (dipstick van Wondfo) waar een streep op zat toen ik hem uit de verpakking haalde. Lijkt een beetje op een balpenstreep. Heb deze wel gedaan, maar meteen wel een nieuwe gepakt. Nu lijk ik op die met balpen wel een licht streepje te zien, maar op de andere niet echt. Zo eens even in daglicht kijken. Heb net nog een nieuwe gedaan met dezelfde plas (had ik even bewaard) ben benieuwd of daar wat op te zien is. Andrers morgen/overmorgen weer een test!
Jammer JustDakota.. was net aan het typen dat ik het helemaal met je eens ben. Mening geven mag hier hoor.. X Joyce
Kan soms wat hard overkomen maar goed ik zal mijn reactie geven. Zeg erbij dat iedereen het zelf moeten. Mamsie van 3 als ik hun was zou ik er ook zeker iets van zeggen. Veel ouders moeten flink betalen en je zoontje gaat voor nop naar een kdv. Wordt betaald door de gemeente (door ons allemaal) dus dan is het boeien als hij niet gaat. Ik denk niet dat hij er zomaar heen gaat. Wat vind je belangrijker? De jongen zal het emotioneel behoorlijk zwaar hebben door elke keer in een ander huis te zijn bij een man die niet zijn papa is. Sorry als het hard overkomt, maar ik vind het voor je zoontje geen goede situatie. Wat gebeurt en als er straks een kleintje bij komt?
Naliey wat ontzettend klote zeg dikke knuffel. Maar ik zag toch ook een beetje goed nieuws jullie hebben toch maar besloten om wel door te gaan ondanks de mindere leuke toekomst beeld van ml. Hoop in ieder geval dat het snel raak is
We zijn al zoooooooo lang bezig, eer ik zwanger mag zijn zijn we weer een tijd verder ben ik bang en dan hebben we nog sowieso 9 maanden om voor ml ander werk te vinden. Hij heeft sowieso tot Mei werk dus heeft nog genoeg tijd om iets te vinden gelukkig..
Ongikramp hier stukje minder..ben flink aan het broekloeren zit er echt aan te komen pff. Zijn er nog testers vandaag of morgen?
Ingletje gefelicteerd gelukkig wordt het toch nog roze in deze lijst. Ik zit inmiddels ook in de volgende
Hallo.. ik kom even binnen vallen... ik zie dat we precies gelijk oplopen.. maar helaas.. ook hier denk ik dat er een ongi aan zit te komen.. Wanneer ga jij testen als je niet ongi wordt? Ik wacht sowieso het weekend nog af... denk ik... Spannend he! Hopelijk blijven de rode duivels weg!!
@ralin ja ik verwacht niet dat die duivels niet komen dus de spanning is er bij mij wel af. Heb eergisteren nog getest dus mocht het wel uitblijven dan test ik pas na het weekend. Maar denk morgen gewoon ongi... Hoop voor jou dat het mag wegblijven...spannend