Haaa, vandaag lekker vroeg thuis uit t werk, dus ff tijd om bij te lezen. @ingeltje en patricia, yeah, whoehoe, woepdiedoe!!! Gefeliciteerd meiden. Geniet ervan! @naliey, nee toch?? O, wat balen meid. Heel veel succes in de volgende ronde, en sterkte met t werk van ml. @alle andere meiden op rood ( sorry, kan alle namen niet ontouden), balen, balen, balen. Succes in de volgende ronde. @hier, ik weet t niet meer. Af en toe een paar drupjes rood bij t afvegen (en veel slijm, sorry voor de details). Dat heb ik nooit als ik ongi wordt. Wel hoofdpijn, dat heb ik altijd als ik ongi wordt. Maar t is ook nog errug vroeg, zondag is me nod. Geen rugpijn, en dat hoort er ook bij als ik ongi wordt. Maar t is toch een beetje laat voor innesteling?? Toch, of kan dat wel?? En als t nu innesteling is, kan ik dan al testen?? Aaaaah, onzekerheid!!!! O ja, op me werk is t nog steeds spannend, maar vandaag een lang gesprek met me chef gehad. Hij kan zich niet voorstellen dat t bedrijf dichtgaat ( en hij heeft meer info dan wij gekregen hebben). Misschien moeten er wel wat mensen uit of moeten we op andere dingen gaan bezuinigen ( kerstpakketten enzo). Het ziet er dus wel weer wat rooskleuriger uit. En das mooi want morgen en over,orgen hebben we kijkers voor ons huis, zou t dan nu eindelijk verkocht worden?? Sorry, beetje lang egoberichtje maar ik moest t ff kwijt.
Oe, krijg net een berichtje van ml, dat de directeur een mailtje rond heeft gestuurd dat t bedrijf niet dicht gaat (whoehoe) maar dat er wel wat gaat veranderen. Morgen meer info. Pfffffff, gelukkig, hebben we in ieder geval nog een baan.
Dank je wel, En toch super dat het er nu beter uit gaat zien met het werk Ik duim voor jullie dat het huis verkocht wordt..
Schaapje, spannend!! Hopelijk houden jullie allebei je baan! De twee zwangeren: heel hartelijk gefeliciteerd! Eindelijk weer wat roze De ongestelde dames: stom, vind het rot voor jullie...blegh Waarom niet gewoon allemáál roze hier hup! Hier verandert er niks: geen symptomen, temp blijft laag schommelen (36.4-36.7), voel wat menstruatiepijn maar er komt maar niks... Zou willen dat het nu eindelijk gewoon doorzette, ben bang nu geen eisprong gehad te hebben (want: rare lage temp?) of dat mijn hele cyclus in de war is. Als ik dan toch niet zwanger mag zijn, dat de menstruatie dan maar komt! Dit 'niks' is helemaal superirritant :x
@Schaapje.. Wat een fijn nieuws.! Een hele last van jullie schouders gevallen. @Ingeltje. Gefeliciteerd geniet ervan. @Patricia Gefeliciteerd geniet ervan. @meiden op rood: Balen succes de volgende ronde.
KLinkt niet gek toch? Bij mij schommelde de temp ook maar 0,4 graden vanaf de eisprong (36.6 - 37.0) En de ongikrampen heb ik al dagen en nog steede en kijk waar ik ben!
Hahaha, ik zou het graag willen, maar heb al 2x negatief getest en mijn temp is zo weinig hoger (ik heb voor mijn ovulatie 36.0-36.5)...en ik merk zo ontzettend níets aan mijn lijf...kan gewoon niet anders dan dat ik niet zwanger ben. Heel jammer, maar so be it. Op naar de volgende ronde! Maar dan moet deze ronde wel snel gaan stoppen. Ugh.
Yippieeeee! Twee zwangere dames erbij! Super gewoon! Helaas ook weer meiden die op rood zijn gegaan.. Leef met jullie mee hoor! echt zwaar piiiieeeeep! vandaag is mijn NOD. Had gister nog gestest en niets te zien dus denk dat ik maar blijf wachten met testen tot zeker over een dag of 3. Mn borsten waren weer erg gevoelig maar het valt nu allemaal wel weer mee. Eigenlijk helemaal nergens last van... Fijne avond dames!
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (9) xjessy - (1e kindje, 3e ronde) MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde) Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde)mixje - (2e kindje, 5e ronde) Egeltje85 - (2e kindje, 1e ronde) Bernou - (1e kindje, 4e ronde) Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde) Bbibi - (1e kindje, 1e ronde) Rikki - (1e kindje. 5e ronde, (1e ronde na VMK) kwiebeltje - (1e kindje. 2e ronde?) 2. (8) Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde) minimoon - (2e kindje, 14e ronde, 6e ronde na mk) Jettos - (1e kindje, 7e ronde) amanda23 - (2e kindje, 1e ronde) M2008M - (1e kindje, 1e ronde) Cygnet2 - (3e kindje, 9e ronde) Derdedroppie - (3e kindje, 1e ronde) Fay0407 - (?e kindje, ?e ronde) 3. (7) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) SannevH - (1e kindje, 5e ronde) wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde) love and hope - (1e kindje, 6e ronde) XxPinkxX - (2e kindje, 13e ronde) Blondie - (3e kindje, ?e ronde) Aannaa - (2e kindje, 3e ronde) 4. (5) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) Lica - (2e kindje, 6e ronde) BabyWish91 - (1e kindje,10e ronde) Floor32 - (1e kindje, 1e ronde) 88daantje - (1e kindje, 1e ronde) 5. (8) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde) MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde) SunFlower85 - (1e kindje, 6e ronde) Eleandra - (2e kindje, 3e ronde) Steenbokje - (1e kindje, 3e ronde) Isa2007 - (2e kindje, 5e ronde) Joekie - (2e kindje, 1e ronde) 6. (5) Cayth - (2e kindje, 2e ronde) F1986 - (1e kindje, 2e ronde) 19Vivian86 - (1e kindje, 2de ronde) 20enzwanger- (1e kindje na Lotte, ronde 6) 7. (5) CarlijnW - (1e kindje, 3e ronde na curettage) Nala010 - (1e kindje, 2e ronde) Anitaaaxxx - (2e kindje, 12e ronde) 01Patricia - (1e kindje, 8e ronde) Eliz30 - (1e kindje, 23e ronde, 1e ronde na HSG) 8. (5) Flora01 - (1e kindje, 3e ronde) Luvv - (3e kindje, 1e ronde) Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde) Frutsel - (2e kindje, 1e ronde) Evian1804 - (1e kindje, 16e ronde) 9. (4) Smurffin - (1e kindje, 1e ronde) Meesje84 (1e kindje, 1e ronde) Joycie78 - (1e kindje, 3e ronde (1e na vmk) KaatjesBaby - 4e kindje, 2e ronde 10. (4) cmvmens - (3e kindje, 4e ronde) ayse1980 - (3e kindje, 8e ronde) Katrineke - (1e kindje, 6e ronde) Pluisje30 - (1e kindje, 3e ronde) 11. (5) biancawv - (1e kindje, 4e ronde) Meis1987 (1e kindje, 11e ronde) Chanan - (1e kindje, 2e ronde) Ingeltje (3e kindje, 1e ronde) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) 12. (7) bbxx - (1e kindje, 9e ronde) Liza28 - (1e kindje, 5e ronde) Llkh1984 (1e kindje, 91e ronde, mmm, eerst weer een operatie) Ameike - (1e kindje, 1e ronde) Steefsel - (2e kindje, 1e ronde) jacky story (1e kindje, 2e ronde na mk) R0my - 13. (4) clijntje - (1e kindje, 22e ronde) Kortecol (2e kindje, 2e ronde) sjuul85 - (1e kindje, 4e ronde) Lieve mij - (1e kindje, 5e ronde) 14. (7) LF84 - (1e kindje, 4e ronde) Schaapje1977 (2e kindje, 2e ronde) Fas30 - (1e kindje, 4e ronde) Madeliefste - (1e kindje, 2e ronde) JustDakota - (3e kindje, 1e ronde) Linnepinna - (1e kindje, 8e ronde) Mamsie van 3 - (1e ronde, 4e kindje) 15. (7) TieLo - (1e kindje, 5e ronde) Mizz Bunny - (1e kindje, 8e ronde) Loesjee89 - (1e kindje, 2e ronde) MarjoleinART - (1e kindje, 5e ronde) Charise - (1e kindje, 12e ronde/2e met Clomid) Kleinmonster - (1e kindje, 2e ronde) troeliewoelie85 (2e kindje, 2e ronde) Datumloos: (5) groen29 - (2de kindje, 2de ronde) SaschaH - (2e kindje, 2e ronde) ? e1ke - (1e kindje, 2e ronde) Saja87 - (2e kindje, 1e ronde na mk) typje - (1e kindje, 8e ronde (1e ronde mmm) Aantal: 93 10 zwanger, 51 ongesteld, vlindertje, 5 MMM, 6 negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, 4 informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden En ook graag de datum erbij vermelden Eleandra opgespeurd en die is ook zwanger!
Ik zie nu eleandra ook roze die had ik gemist of was het niet gemeld hoe dan ook gefeliciteerd geniet ervan.
Kijk aan, 10 van de 61 zwanger...dat is alweer dik 16%! Dat is alweer een hoger percentage En blijft binnen de 'normale range'...toch een raar idee dat de kans echt zó klein is Bij deze mijn temp-kaartje trouwens: (jammer dat 'ie er geen plaatje van maakt hier Ik zet 'em wel gewoon als IMG neer...tssssk )
whahahaha Heerlijk deze vennijn * want zo voelt het* Mijn zoon heeft deze indicatie 3 jaar geleden gekregen op basis van de situatie thuis * grote broer heeft autisme en sloeg regelmatig door, daarnaast omdat er géén vader wás, en ik een oudere moeder ben waren er geen jonge kinderen in de buurt. Als je mijn blog zou hebben gelezen zou je ook gelezen kunnen hebben dat ik in mijn zwangerschap in een psychose zat door gebeurtenissen van mijn *nu* 18 jarige zoon en familie. Door Joris op het KDV te plaatsen via indicatie, kon ik als moeder mij die 2 dagen richten op mijn autistische zoon en zelf terug klimmen uit een dal waar ik niet hoorde. Mijn autistische zoon is uiteindelijk nog eind van datzelfde jaar uit huis gegaan omdat de situatie ondraaglijk en zelfs gevaarlijk werd voor mij en mijn jongste zoon. Vorig Jaar Nov op sintmaarten is mijn huis afgebrand, had geen familie of vrienden en mijn huidige vriend bood ons logeerruimte aan in die van hem. Hiervan hebben wij 5mnd 7dgn in de week bij hem gewoond, waarna wij vervolgens toen ik weer een huis had en alles opgebouwd/gekocht was dus van ma tot woensdag zijn en de rest van de week in Leiden. Joris weet niet beter dan dat Mijn vriend zijn vader is, en de situatie is totaal niet raar voor hem * dit is bewezen door kinderspychologe".. Ik vind het jammer raar dat mensen oordelen door "dat betalen wij".. Niet wetende hoe de situatie is.. Nog erger vind ik dat jij bepaalt dat het geen goede situatie is voor MIJN zoon!!! Je kent ons niet, weet niets van onze geschiedenis af * nu een beetje*.. Ik ben 42 jaar bijna , ben een uitstekende moeder van 2 volwassen zonen en een peutertje van bijna 4. Dat wij er een kleintje bij willen is niet aan jou of een ander, dat is een inschatting die IK als moeder maak, in samenhang met mijn *schoon*familie... Blij dat ik niet zo oordeel over dingen waar ik geen verstand van heb... EN DAT IK IEDEREEN IN WAARDE LAAT!!!! Ben benieuwd of je dit bericht wel laat staan, en niet zoals de ander weghaald, maar jou commentaar wel laat staan.. Niet echt eerlijk vind je niet?? EINDE ONDERWERP.......
Dames op roze Gefeliciteerd!!!! Super hoor vandaag gewoon 3 roze erbij Balen meiden die op rood zijn gegaan. Hier een lange drukke werkdag erop zitten. Bah wat zijn die dagen dan toch lang ben nu echt gesloopt. Heb vandaag te horen gekregen dat ik op 19 nov kan beginnen op de nieuwe werkplek. onwijs veel zin in.
Wat ga je dan voor iets doen? En vandaag is een goede dag ja! Misschien moeten we gewoon allemaal maar vandaag gaan testen, hahaha
Ik ga van de thuiszorg naar de woonzorg toe, is ongeveer gelijk maar dan in een verpleeghuis. Heb er onwijs veel zin in. Nu alleen maar gezeik op het werk. Bah!! Kan niet wachten tot het 18 nov is
Haha inderdaad, heb alleen geen testen in huis! Als mn temp toch hoger blijft ga ik denk ik morgen halen. X Joyce Mamsie of 3 : Wat de reden is voor je kindje in t KDV maakt niets uit, dat zal echt wel goed zitten .. maar nonchalant met zoiets omgaan zoals je zei : Snap ik wel dat mensen daar over vallen. Misschien kan vriend naar jou toe komen of wat dan ook.. of als ik het goed gevolgd heb (zal wel niet, heb vluchtig gelezen) misschien kan zoontje gewoon bij je zijn aangezien de reden ( je 2e zoon geloof ik) inmiddels niet meer thuis is? Anyway, zo fel vind ik ook niet nodig, snap beide kanten, dr zijn ook zoveel mensen die wel misbruik maken van dat soort middelen. X Joyce
Ik heb zelf zo te idee dat mama van 3 dat ook niet heel serieus bedoelde En Wondertjeinmaak, leuk! 18 nov is het zo!