o je temp kaartje, daar snap ik weinig van haha sorry. hier gaat alles goed. kan weer op nieuw beginnen voor een kleintje
Hmm nu heb ik nog niet veel verstand van tempen. Maar hier kom ik helemaal geen wijs uit FF geeft ook nog geen ei aan toch?
Nee geeft nog niks aan... Maar zo is t altijd al geweest bij mij.. De gyn kwam er een tijd terug ook niet uit en dan had ik al een aantal maanden getempt... Zo kan ik natuurlijk nooit weten wanneer ik me ei heb enz.. Ovu testen zullen dan vast ook niet werken want dan moet je wel weten wanneer je ongeveer moet beginnen...
Jeetje vervelend zeg! Hoelang zijn je cyclussen? Of wisselt dat ook heel erg? @Cygnet ben je al 44 dan?
Dat wisselt steeds al hoewel na me laatste mk het wel meer gelijk is geworden... Nu steeds hooguit een week overtijd... Maar afgelopen cyclus was ik weer een aantal weken overtijd
@Nieuwe: Welkom en veel succes! @Wondertje: het wordt vaak ineens heel druk wanneer iedereen op het wachtbankje zit. De tijd tot je ei is minder interessant natuurlijk @Verlof: Vorig jaar had ik verlof van half maart tot eind juli. Heerlijk was dat hoor! Ik had ook wel echt geluk met het weer. Inderdaad veel buiten gezeten en bijna elke dag wel een stuk gewandeld @Gigi: Het lijkt erop dat je ei inderdaad geweest is. En nu weer twee laaanngge weken wachten. Als het wachten nou beloond gaat worden is dat natuurlijk helemaal niet erg @Jacky: Sokken?? Haha die had ik nog niet gehoord. @Naliey: Ja lastig kaartje hoor, daar kan ik ook niks uithalen. Het lijkt erop of je nog geen ei gehad hebt. Hopelijk komt die snel! Houd je ook je cervixslijm bij? Dan is het voor FF ook makkelijker om een ei te spotten. @Cygnet: Van mij hoeft de leeftijd er ook niet bij, dat is toch niet echt belangrijk? We zijn hier allemaal gelijk want we willen allemaal graag een wondertje! Hier wachtend op een eitje. Ik vermoed dat hij er wel morgen of overmorgen aan zit te komen. Ik voelde vandaag al wat steekjes en ook vruchtbaar slijm gespot. Hopen dat we deze maand geluk mogen hebben!
Jeetje dat is idd heel erg vervelend... Maar volgens de gyn niets om je zorgen over te maken?? Mocht je ovutesten willen doen dan zou ik als je bijv een cyclus van 43 dagen hebt dat -14 doen dan zit je op dag 29 en dan nog eens 3 of 4 dagen er af halen.. Zit je altijd goed Je LF is vaak 14 dagen namelijk soms wat langer soms wat korter maar dan zit je wel rond je ei als je je LF van je cyclus afhaalt. Zo weet ik nu niet wanneer mn ei moet komen door mn MK. aangezien ik altijd een cyclus heb gehad van 28/29 dagen ben ik gewoon op dag 10 begonnen met testen test gewoon door tot ik mn ei gevonden heb haha
Ik weet dat ik haast geen eisprong had, maar nu met medicatie voor me syndroom weet ik niet of dat verandert is, ik ben nu wel regelmatiger ongesteld dan daarvoor..
Ohhh heb je pcos?? Ja dan is het heel erg lastig! Hoop dat FF snel je ei vind! Al heb ik ook een raar kaartje hoor tot nu toe haha