Denk t ook niet, maar snap anderen ook wel @ Schaapje : Ik ren met je mee!! @ Wondertjeinmaak : Fijn, nog een maandje, wel beter als je werk kan doen wat je echt met plezier doet! @ hier : nog geen ongi.. wel ongi pijn, hoofdpijn en wat branderige boobs nog.. maar ongi laat op zich wachten , hmppf Tijd om de keuken maar eens in te duiken, pannekoeken met appel iemand? X Joyce
Wauw joycie vind dat je hier heel netjes op reageert want was idd beetje fel. En mamsie er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal en kan me voorstellen dat het hoog bij je zit je zal er al genoeg over meegemaakt hebben. Maar iedereen probeert hier alleen advies te geven. Niet aan te vallen dus probeer het niet als kritiek te zien want dat is het niet.
Jaaaaaaaa, lekker. Ik ben al onderweg! O, uhm..weet niet waar je woont. *Loopt nu een beetje doelloos door de stad te zwerven, op de geur van pannenkoeken af*
Ik zit al bij de lijst van 16-30 okt, maar voor pannenkoeken met appel kom ik graag even terug @kaatje en ingeltje: van harte gefeliciteerd!!!
*wandelt voorbij met een pannenkoek* ... IEK! Is mijn pannenkoek! *probeert pannenkoekjagers af te schudden*
Had iemand btw nog mijn tempkaartje gezien? (moet niet hoor!!) Zo ja, ben wel benieuwd naar wat jullie ervan denken En hierrrr met die pannenkoek!
Ingeltje gefeliciteerd!!! Spannend hier meiden!! Balen voor de meiden die op rood staan Ik hoor al een tijdje thuis in november maar kon het nog niet helemaal achter laten hier... Nu wordt het me toch te druk om alles bij te houden dus ik ga hier alleen nog meelezen en natuurlijk wel de ROZE meiden feliciteren! Zie jullie misschien later weer in een NOD topic!
Ik kan een heleboel zeggen, maar je hebt toch alleen het idee maar dat ik je aanval. Ik zal nooit zeggen dat iemand geen goede moeder is en dat heb ik tegen jou ook helemaal niet gezegd. Heb meteen al gezegd dat ieder het voor zich moet weten. Maar ja kan ook hele andere dingen zeggen, maar zo ben ik niet.
Ongi waar ben je nou....ik zoek je....kan je niet vinden....(zou je ook zeker paar maanden kunnen missen hoor)
Wie is er al in de halloween stemming Ik kwam net een foto van mezelf tegen als een groene heks whahaha
Naliey paar jaar terug was ik ook heks op een halloween feest. Is zo ontzettend leuk. Ze zouden het hier ook moeten doen ipv sintmaarten. De sfeer in amerika is dan ook zo speciaal.