Goh , begin met die "dacht niet dat ik zwanger was,maar ben t toch!" verhalen toch de neiging naar testen te krijgen haha... Maak me gek! X Joyce
Dank je wel!!! Ik wil de meeste bedanken voor het lezen van mijn verhaal, het snelle reageren op vragen en natuurlijk voor hen medeleven. Ik heb besloten niet verder actief te gaan zijn op dit forum. Mijn wens voor jullie is een roze test, roze is the best,
ik bedoel met actief dat ik niet meer ga posten, natuurlijk wil ik een aantal meiden blijven volgen, en ga ik duimen dat ze snel op roze gaan. dus ik ga passief zijn.. wie weet meld ik in een later stadium nog wel een keer iets... YOU GO GIRLS
Hahaha.. Ik ga voor je duimen. Laat je het weten? Heb een vraagje ; Ben in juli gestopt met de pil en eerste keren haast geen last van m'n menstruatie, maar heb er nu zo'n last van.. Ik moet elke halfuur naar de wc en m'n rechtereierstok irriteert me, zou het kunnen dat dat nog komt door stoppen van pil???
Balen, ik zie dat 'n leden komt veel rood dan roos. Bij mij is nog niet bekend. Vanmorgen heb ik wel test gedaan, maar nog steeds negatief..
@krista dat kan zeker van het stoppen zijn met de pil werd alles gereguleerd en nu zonder doet je eigen lijf dat waardoor de hoeveelheid hormonen ook varieert het kan daardoor zomaar meer gevoelig zijn dan anders. @mamsie gefeliciteerd echt super dat het alsnog raak blijkt te zijn. @joycie tuurlijk durf je te testen hoe naar negatief zou zijn zekerheid voelt toch prettiger gewoon doen! @hier wel alle ongiklachten maar nog geen bloed echt kwestie van wachten maar het komt vandaag.
Ik heb dinsdag nog negatief getest en als ik vandaag of morgen niet ongi word test ik zondag. Snap het zonde van de test ook wel hoor ga het ook niet vandaag doen en daarna dan bloeden lol.
Haha denk dat ze dacht nog 4 dagen tot nod maar is al 4 na. Maar als je normaal ook wel wat dagen ertussen varieert zou ik nog wachten ben je altijd netjes ongi op je nod dan zou ik testen.
in augustus testte ik positief 4 dagen voor NOD , heb rare cyclus, zeker na miskraam , dus we zien wel
Spannend voor je hoor. Mijn duimen lopen blauw aan voor degene die nog in spanning zitten. Ik heb het gevoel dat ik leeg loop alleen is er nog niks whaha wat kan je lijf toch rare spelletjes met je spelen
Ja erg he! T is ook zo, ene moment denk ik , nah.. kan nooit zwanger zijn, voel niets.... nog geen 10 minuten later ben ik overtuigd dat ik wel zwanger ben. Mijn man zei al : Nou je bent of zwanger of de pms is onderweg!!!!! En bedankt