Hier nog steeds krampen maar geen bloed. Net even hete douche genomen om beetje te kunnen ontspannen voor pijn maar nu al weer terug jammer. Wie gaat er dit weekend allemaal testen? Ik voel aan mn water dat er een paar positieve testjes komen....spannend wie die gaan invullen.
Ja dank je.. Als ik wil 'n test doen voor morgen, maar mijn man zit niet thuis dus as zondagmiddag wel thuis. Lijkt 't wel spannend voor ons, maar ik heb allang gepland om verassing voor hem (als wanneer komt 't positief test).
Hi meiden! Mamsie van harte met je zwangerschap! Voor de meiden op rood: Leef met jullie balen. Echt flink balen hoor!!!!!! @hier: Helemaal geen klachten of iets. Al wel eerder gehad en toen werd ik na 33 dagen ineens ongi. Daarom durf ik nu eigenlijk geen hoop te hebben of te testen. Maar denk toch wel dat ik dat weekend nog even ga doen. Voor de genen die zwanger zijn of al een keer zijn geweest: Hadden jullie ook wel een positieve test gehad terwijl je helemaal geen kwaaltjes had en niet had gedacht dat er twee streepjes te voorschijn zouden komen? gewoon ff erg nieuwwschierig! haha Fijn weekend dames!
He meis bij mijn zoontje was ik onregelmatig ongi geen klachten niks maar wel overtijd..had een cocktailfeest en dacht toch voor de zekerheid een test ertegenaan en tot mijn stomme verbazing bleek ik al 5 weken zwanger toen. Pas met 6 weken kwamen alle kwalen heftig opzetten. Dus ja het kan echt. Hoop het voor je!
Hier ook nog geen ongi.. maar zal er wel aan komen. Gistermiddag ongi krampjes gehad... duurt denk ik nu iets langer omdat ik een curretage heb gehad. Waarschijnlijk is de cyclus toch een beetje van slag geweest... hoop dat het wel gauw gaat doorzetten!! Dan kunnen we verder!!
Hier ook niet echt klachten (alleen mega pestbui en ongipijn ) , ook geen zin om testen te halen , dus morgen heel misschien. Fijne avond mensen! X Joyce
Dag dames, Ik mag helaas op rood... Bijkomend voordeel is wel dat mijn cyclus nu weer klopt. Op naar de volgende ronde!
Hier nog geen bloed en strontmisselijk vl zegt ik ga pas nadenken als ik weet hoe of wat niet meer zou het wel zou het niet zondag teste mits bloed wegblijft. Eerste week overtuigd wel zwanger en nu overtuigd niet zwanger haha hij word gek van me.
Ik moet even het een en ander van me af schrijven. ML belde me om 10 over 5 dat hij een ongeluk met de auto heeft gehad. Het is niet zijn schuld (kwam een andere auto uit een uitrit) maar toch was het zo heftig dat de airbacks zijn uitgeklapt. Hoe de auto er verder aan toe is weet hij niet maar hij heeft er weinig hoop in. Dus ik ga er vanuit dat we opzoek moeten gaan naar een andere auto. Gelukkig mankeert hij zelf niks naja een blauwe hand, hoofdpijn en veel stress. Nu is het zo dat ik zelf niet weg ben van autorijden (laatst gereden op 13 april) en ik het autorijden weer op moet gaan pakken maar nu je dit zo hoort begin ik ook weer meer bang te worden en is die drempel die ik al had genomen in de goede richting weer onder mn voeten weggezaagd. Sorry dat ik jullie opzadel met mijn probleem maar ik moest het even kwijt. Liefs
Begrijpelijk dat je geschrokken bent naar hoor. Wil je alleen op je hart drkken ga toch weer rijden hoe langer je wacht des te minder er van komt. Geloof me zodra er een kindje(s) zijn wil je die vrijheid van een auto hoor. Hoop dat jullie er goed doorheen komen. Sterkte
Ik weet het had me zover dat ik morgen zelf naar die vrienden van ons wou rijden. En dan gebeurd me dit. Ze willen gewoon niet dat ik ga autorijden haha...
jeetje heftig hoor een auto-ongeluk. gelukkig heeft je man bijna niets. Zelf zou ik wel gewoon gaan autorijden! Straks wil je helemaal niet meer en is straks wel handig met kindjes.
Haha nee ze willen dat je gaat rijden maar wel heel voorzichtig. Hopelijk valt de schade mee en is hij niet totall los.
Ja daar ben ik ook blij om. De auto is net opgehaald door de sleepwagen dus ML is voorlopig nog niet thuis. En ik krijg echt geen hap door mn keel. En ja ik moet ook gaan autorijden dat weet ik zelf maar al te goed maar ja als je je rijbewijs hebt gehaald omdat je al bang van autos was en binnen een jaar zelf een ongeluk hebt. Valt dat niet mee....