gelukkig.. zet ik toch mijn rollator nog even in de gang (maar als ik hier 24 jaar zie staan ... tja... dan ben ik best oud maar goed, gelukkig ben ik al gezegend met 2 geweldige kinderen)
@Minime.. zo klinkt het toch een stuk minder ver van elkaar af he? hihi Zo oud als ik me voel.. Nou dat is gemiddeld zo ongeveer 479 maanden.. soms 100 en soms 20! GRIN
Ik voel me 1054,5 maanden, dus het valt best mee hoor Cygnet Haha ben toch ook al 334 maanden oud... Klinkt erg oud, zo in maanden geteld! Hier nog geen eieren gespot, zelfs geen tuurstreepje (vanmiddag op t werk getest ) Hopelijk komt ie woensdag. San zijn we allebvei 's avonds vrij
♥NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2012 ♥ 1. (7) Naliey - (1e kindje, 56e ronde, 11e ronde na mk) xjessy - (1e kindje, 3e ronde) MiniMe81 - (2e kindje, 3e ronde) Rapunzzel - (1e kindje, 15e ronde) mixje - (2e kindje, 5e ronde) Egeltje85 - (2e kindje, 1e ronde) Bernou - (1e kindje, 4e ronde) 2. (6) Jufaman81 - (1e kindje, 22e ronde) minimoon - (2e kindje, 14e ronde, 6e ronde na mk) Jettos - (1e kindje, 7e ronde) amanda23 - (2e kindje, 1e ronde) M2008M - (1e kindje, 1e ronde) Cygnet2 - (3e kindje, 9e ronde) 3. (4) bolliewollie - (1e kindje, 2e ronde) SannevH - (1e kindje, 5e ronde) wondertjeinmaak - (1e kindje, 1e ronde) love and hope - (1e kindje, 6e ronde) 4. (3) Gigi85 - (1e kindje, 4e ronde) Lica - (2e kindje, 6e ronde) XxPinkxX - (2e kindje, 13e ronde) 5. (9) senna999 - (2e kindje, 12e ronde) Veetje83 - (1e kindje, 9e ronde) Krullie88 - (1e kindje, 3e ronde) MaudvanL - (2e kindje, 5e ronde) Flappie76 - (1e kindje, 3e ronde) SunFlower85 - (1e kindje, 6e ronde) Joekie - (2e kindje, 1e ronde) Lieve mij - (1e kindje, 5e ronde) Eleandra - (2e kindje, 3e ronde) 6. (2) Cayth - (2e kindje, 2e ronde) chantal156 - (1e kindje, 2e ronde) 7. (4) nila - (4e kindje, 4e ronde) CarlijnW - (1e kindje, 3e ronde na curettage) jv23 - (1e kindje, 3e ronde na vmk) jacky story (1e kindje, 2e ronde na mk) 8. (2) Flora01 - (1e kindje, 3e ronde) Frutsel - (2e kindje, 1e ronde) 9. (2) Smurffin - (1e kindje, 1e ronde) Meesje84 (1e kindje, 1e ronde) 10. (3) cmvmens - (3e kindje, 4e ronde) ayse1980 - (3e kindje, 8e ronde) Katrineke - (1e kindje, 6e ronde) 11. (1) biancawv - (1e kindje, 4e ronde) 12. (3) bbxx - (1e kindje, ronde 9) Liza28 - (1e kindje, ronde 5) Llkh1984 (1e kindje, 91eronde, mmm, eerst weer een operatie) 13. (2) clijntje - (1e kindje, 22e ronde) Kortecol (2e kindje, 2e ronde) 14. (3) LF84 - (1e kindje, 4e ronde) Schaapje1977 (2e kindje, 2e ronde) Fas30 - (1e kindje, 4e ronde) 15. (3) Chanan - (1e kindje, 2e ronde) TieLo - (1e kindje, 5e ronde) Mizz Bunny - (1e kindje, 8e ronde) Datumloos: (6) groen29 - (2de kindje, 2de ronde) SaschaH - (2e kindje, 2e ronde) ? e1ke - (1e kindje, 2e ronde) Madeliefste - (1e kindje, 2e ronde) sjuul85 - (1e kindje, 4e ronde) Saja87 - (2e kindje, 1e ronde na mk) Illegaal: (0) Aantal: 59 zwanger, ongesteld, vlindertje, MMM, negatieve test, twijfeltest, 1 cyclus van slag, informatie onbekend Als je op de lijst wilt of iets wilt aanpassen, aub in kleur aangeven. Is makkelijker te vinden En ook graag de datum erbij vermelden Ik ga naar 2 oktober (en zal 1 oktober testen.. mijn 1e officiele dag als Toos Werkeloos )
Dames volgens mij ben je al te laat als Ov. Test positief is... De 5 dagen daarvoor en dezelfde dag ben je vruchtbaar. Ik zeg gewoon altijd om de twee dagen klussen, dan hou je de zaadjes optimaal en is er altijd een danspartner voor het eitje als ie zich laat zien😍
Nee hoor, de OV test laat zien wanneer je LH piek is en de OV VOLGT 24-36 uur daarna (gemiddeld).. Niet dat het verkeerd is om de dagen daarvoor al lekker bezig te zijn! En de zaadjes optimaal houden... tja... dat geldt zeker wanneer je niet weet wanneer de OV is.. maar als je dat wel weet, is het hoe vaker, hoe meer kans. Wat jij bedoelt is 'tempen'... als je temperatuur daalt is je ei geweest en dan ben je dus te laat (maar je weet wel precies wanneer je ei is geweest... met de ov test is dat nog een beetje gissen)
Goedemorgen meiden, @leeftijd, hier toch ook al 423 maanden, haha, zo klinkt het echt oud. Er worden al eieren gespot, pfff dat duurt bij mij nog wel ff. Ben net 3dagen ongi. Voor de meiden met een ei; veel plezier met klussen.
Snif... mijn kleine grote man is vandaag voor het eerst echt naar school.... ben erg trots (hij vond het allemaal prima en leuk) maar ook een beetje down.. hij wordt al zo groot
Oh cygnet dan wordt ie echt al groot! ben benieuwd hoe ie het vond! Heb slecht geslapen vannacht, erg onrustig. Ben een beetje gestresst merk ik; volle agenda deze week en ben steeds bang dat ik afspraken vergeet. Ben nu net wakker en nog steeds moe. Balen!
goedemorgen iedereen, Ik moest veel berichten terug lezen, leuk dat iedereen zo actief is hier (lekker dubbelzinnig) Mijn ei verwacht ik niet eerder dan in het weekend ben net van de ongi af hehe was er wel weer zat van. Vind het altijd vervelend omdat ik in het zwembad werk We hebben het voor deze maand weer overleeft en hopelijk mag het nu heel wat maandjes duren voordat ik ze weer tegen kom.
Goeie morgen. Wat een gezellige dukte alweer,top hopelijk gaan we allemaal op roze . @ leeftijd 396 maanden hihi voel me spontaan een ouwe trut. Fijne dag allemaal ga zo ook maar is na het werk moet van 12 tot 18
Wil iedereen onder de 450 maanden niet zeuren Natuurlijk zal ik hier even vertellen hoe het was.. hou een trotse mama maar eens tegen
Wat je zegt over ovutesten klopt, maar je temperatuur gaat juist omhoog als je ei geweest is. Dit is dus meestal 1 of 2 dagen na je positieve ovutest. Als je menstruatie eraan komt gaat je temp weer omlaag of hij blijft hoog en dan ben je zwanger Spannend voor je zoon (en voor jou), zo'n eerste schooldag! Hopelijk bevalt het hem.