Pfff waar werken ze dan voor?? Ik hoop echt dat het je gaat lukken en dat je alsnog gewoon met een fijn gevoel op vakantie kunt.. Waar gaan jullie naar toe??
stom dat ze niets doen! Ik ben ook aan het proberen om er minder mee bezig te zijn, maar na mate mijn vermoedelijke ei dichterbij komt hahah ach we zien wel, dit is ronde twee pas!
Ik kan niet slapen verdorie ben misselijk en lig te malen nu er toch een mogelijkheid is dat ik zwanger ben. Morgen bij revalidatietherapie vragen of zij bloedtest kunnen aanvragen zodat er zekerheid is hopelijk doen ze dat hou die spanning niet zo goed..
Wacht maar paar dagen af voor gewone test was het antwoord pff nog een week waarschijnlijk voor mijn hcg dan hoog genoeg zou zijn mocht ik zwanger zíjn. Moeilijk dit hoor 4 dagen overtijd hartstikke misselijk al 5 dagen maar niet zeker weten of er een beeb plakt... Gaan er nog andere testen vandaag of de komende dagen?
Steefsel spannend meid, was je temp deze morgen weer hoger? Naliey balen meid dat je je kat weg moest doen maar is misschien wel beter zo. Zag dat er weer een op roze mag gefeliciteerd!! hier gister een posi ovu test gehad. Vandaag ook nog maar 1 doen. ei komt dan ong 24 uur later toch? Hopelijk is mijn temp dan morgen hoger. Begin nu ook gevoelige (.)(.) te krijgen had ik de vorige ronde pas paar dagen voor nod en ook niet zo erg. Bah.
Gefeliciteerd kleinmonster super leuk weer een zwangere erbij. Wondertje mijn kop is enigzins een zeef haha ben het vergeten te doen ook omdat ik naar revalidatie moest dus was er al uit geweest en alles eer ik er aan dacht.
nou dat is wat lastig. ik wil al heel lang kinderen en mn vriend heeft de boot lang afgehouden. 4 maanden geleden ben ik met de pil gestopt, omdat ik aan de antibiotiaca zat, we gebruikte geen condoom en de eerste maanden kwam hij niet in me klaar ( daarkomt bij dat mn vriend aan de antideprasiva zit en klaar komen erg lastig is.) de 3de maand kwam hij wel in me maar niet rond te vruchtbare periode (of die het wist). en afgelopen maand lukte het klussen eindelijk rond de eisprong. dus je zou kunnen zeggen in 1 keer.