NOD-lijst 1 t/m 15 oktober 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door naliey, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Gefeliciteerd!!!! een zwangere erbij in dit topic. Dit is de laatste dag van deze topic, maar blijven de dames hier ook kletsen???? Vind het wel erg gezellig met jullie moet ik eerlijk zeggen.:cool:

2. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik vind het hier ook onwijs gezellig, zou hier wel willen blijven hihi..

3. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Hey meiden!!

Ik lees hier vaak even mee, had al eens eerder gereageerd maar ben inmiddels ongesteld geworden zaterdag...Het is voor ons nu de derde ronde, ik heb al een zoontje van 5 en voor mijn vriend zou dit zijn eerste kindje zijn (mocht het ooit zover komen, want dat het is elke keer weer mega spannend haha). Maar kleinmonster, super gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!! :D En alle andere meiden die op roze staan natuurlijk ook!! Voor de andere meiden die ook op rood staan ondertussen...weer met volle moed de volgende ronde in!! Ik ben er nu ff niet zoveel mee bezig want de spanning elke keer weer, breekt me af en toe een beetje op. We zien vanzelf wel wanneer het zover is. En ga ook niet meer testen voor nod haha.

4. Meesje84

Meesje84 Actief lid

15 sep 2012
    208
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik ga denk ik woensdag testen. Heb wel een paar dagen soort van bloedverlies maar alleen met afvegen. Tot nu toe wel negatieve testen :(

5. Meesje84

Meesje84 Actief lid

15 sep 2012
    208
    23
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! :)

6. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Ik heb gevraagd om bloedtest ja maar kom ik niet voor in aanmerking nog met pas 4 dagen overtijd moet nog minimaal 1.5 wachten voor ze dat willen doen maar hoop eerder te kunnen testen met resultaat.

Ik wil hier ook wel blijven babbelen hoor val nog niet in nieuwe topic want weet nog niks ;) dus ik blijf gezellig van de partij.

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    gezellig steefsel, hopelijk blijven we hier met een gezellige groep rond hangen hihi.

Dus nog steeds in onzekerheid. En wat zegt de ha dan?

8. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Meesje kan nog innestelingsbloed zijn dat komt soms heel laat naar buite. Ik had vrijdagnacht 1 veeg en dat was het... Hoop dat we beide snel posi testen.

9. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Ben nog niet bij de ha geweest omdat ik vermoed dat die zelfde zegt en op zich natuurlijk logisch alleen dat wachten is zooooo moeilijk. Maar inderdaad hier nog steeds onzekerheid.

10. Meesje84

Meesje84 Actief lid

15 sep 2012
    208
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik blijf hier ook nog even :) sowieso totdat ik zelf weet of ik nou ongi of zwanger ben en de volgende ronde gaat voor ons niet lukken, dus dan wordt ronde 2 pas in december en dat klinkt heel ver weg :) maar als het deze ronde niet raak is wil ik best een roze kerstkadootje ;)

11. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Wat vervelend zeg van je kat :( wel fijn dat je nog vaak mag kijken..

Hier nog geen rode duivels en geen symptomen, volgens FF as donderdag NOD dus op zijn vroegst vrijdag testen.. Maar aangezien ik geen enkel symptoom heb wat ergens op wijst verwacht ik gewoon mijn menstruatie :(

12. Meesje84

Meesje84 Actief lid

15 sep 2012
    208
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ja steefsel hopelijk kunnen we deze ronde nog op roze! Ik ga wel vandaag testen kopen maar weet niet of ik mezelf kan beheersen door op woensdag te wachten hihi

13. biancawv

biancawv Actief lid

15 jul 2012
    222
    0
    0
    op de veluwe
    Weer een roze gefeliciteerd

14. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Haha dat ken ik ga idd vanmiddag halen en wil tot woensdag wachten maar ergens vanmiddag al ben alleen zo bang dat hcg nog steeds niet hoog genoeg is of er helemaal niet is...met laatste vraag ik me alleen.of waarom ik niet ongi ben geworden en zoooo misselijk en moe ben. Geduld is echt een schone zaak.

15. Meesje84

Meesje84 Actief lid

15 sep 2012
    208
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb precies hetzelfde steefsel! Ik ben deze maand zelfs een keer 's nachts wakker geworden van de misselijkheid en was vorige week ook zomaar misselijk. Geduld is idd een schone zaak, alleen bezit ik er in deze situatie weinig van :D

16. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Haha ja dat heb ik vandaag ook al paar keer gezegd geduld heb ik niet echt haha

17. theperfectfan

10 okt 2012
    12
    0
    0
    Hoi allemaal, ik heb dit topic grotendeels gevolgd om ervaringen te lezen en om bevestiging te zoeken dat anderen de onzekerheid die ik had ook ervaren. Wij zijn voor de eerste ronde gegaan dus was in de eerste instantie gewoon nieuwsgierig. Toch deel ik nu graag mijn verhaal met jullie.

In okt 2011 gestopt met de pil en overgegaan op condooms. Tot apr 2012 regelmatige cyclus (29/30dgn). Vanaf mei zee onregelmatig. Eind aug bij dag 55 toch maar even langs de HA. Ook omdat we in september voor de eerste ronde wilden gaan. Doorgestuurd naar gyn, kwamen terecht op fertiliteitsspreekuur. Bij 70 dgn toch doorgebroken. Op 18 sept zou bij cyclus van 29/30 dgn mijn eisprong zijn, maar op die dag tijdens inwendige echo geconstateerd dat deze 4/5 dgn op zich ging laten wachten. Flink geklust rond deze dagen. NOD zou dus zijn ergens op 5-7 okt. Inmiddels dus een kleine 10 dgn overtijd en 2 nega prediktor testen. Zojuist het spreekuur gebeld omdat ik voor onze afspraak a.s. woensdag nog moest bloedprikken op dag 2, 3 of 4 van menstuatie. Dat kan dus niet, gevraagd of ik dan bloedtest kan doen. Dit had geen meerwaarde zei ze, want de thuistesten zijn tegenwoordig zo gevoelig dat de uitslag hetzelfde zou zijn.

Ik heb wel wat klachten die als symtomen gezien kunnen worden. Zo had ik voor mijn NOD flink hoofdpijn en regelmatig maagzuur. Na mijn NOD werd ik plots wakker met een bloedneus, ik heb nog nooit van mijn leven een bloedneus gehad. Wel was ik ook een beetje verkouden. Regelmatig weeiig gevoel op de maag en een dag hele dag misselijk geweest. Opgeblazen gevoel en en uitgezette buik. Zeurderige pijn in onderbuik en onderrug. Ook lijken mijn borsten sinds een week zachter en zwaarder, maar niet pijnlijk/gevoelig.

Mijn gevoel wordt erg heen en weer geslingerd. Was de voorspelling van mijn ei dan niet juist? Of kunnen mijn waarden gewoon erg laag zijn? En ik verbaasde me ook over wat ze zei over de bloedtest?!

Zow, dat is een lang verhaal geworden hihi
    Ik ben benieuwd naar jullie reacties. :)

18. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    hey dames,
    hoe is het met jullie?
    ik zag weer een roze er bij:-Dbij, gefeliciteerd!
    maar helaas echt een veelste rode lijst... op naar roze in de volgende ronde!
    ik heb helaas weer is geen tijd om alles door te lezen, er is weer gezellig veel geklept zie ik al! hihi
    @ ego: onze kittens zijn geboren zaterdag nacht! het zijn er 5! 2 tijdens, 2 zwart witte en 1 zwarte! echt zo lief...
    verder hier nog steeds geen duivels te bekennen... ik zit vandaag op cd 40. al 2 weken over tijd dus...
    maarja ik ben eigenlijk aan t wachten tot ik ongi word..

xx

19. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Je staat zeker niet alleen in je gevoel veel meiden hier zijn onzeker en weten nog niet waar ze aan toe zijn. Ik vind wel raar dat ze zegt dat de bloedtest zelfde zou uitwijzen want ze kunnen dan al een hcg van 5 waarnemen terwijl een test vaak boven de 15 nodig heeft terwijl je dan dus wel al zwanger bent. Ik heb zelf een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen maar zaterdag nog nega getest. Helaas is het niet anders dan wachten maar wij zijn heel gezellige wachtdames hoor :D

20. Hoi allemaal,

Hier is mijn ongesteldheid echt begonnen. Precies op mijn nod, dus opzich wel fijn dat het 'klopt', maar natuurlijk had ik veel liever 8 maanden ermee gewacht! Maar goed, niets aan te doen.
    Wel is het weer van dat dikke bloed, slijmachtig. Wat (volgens mijn eigen bevindingen) duidt op bevruchting, maar geen innesteling.

Ik las net iemand van wie haar vrien/man ook antidepressieva slikt, hier hetzelfde (paroxetine), weet iemand of dat kwaad kan? Dat het zaadkwaliteit achteruit gaat? Soms lees je op intenet zulke enge verhalen. Ik zal straks de verloskundige bellen en het eens vragen.
    Waarom gaat toch steeds de innesteling fout!?

Nou, genoeg gezeurd en ook weer genoeg gehuild ... Op naarde volgende maand. Eerst even mijn ei afwachten, dan ga ik mijn nieuwe nod uitrekenen, zal ergens rond 12 november zijn!

Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!
    En voor de rode meiden ... Tot snel!?

Deel Deze Pagina