Dankjewel voor je reactie! Na wat ik had hier had gelezen vond ik het ook vreemd wat ze zei. Voor jou wel enorm spannend nu, zeker omdat jij zo regelmatig bent! *Fingers crossed* Zelf denk ik dat ik gewoon laat ben, zoals ik al aangaf was ik de laatste maanden onregelmatig. Ik denk dat ik maar eens ga temperaturen hierna. Jullie zijn inderdaad gezellig en kwebbelen wat af, ik kon het gewoon niet eens allemaal bijhouden!
Haha ja dagje niet geweest is 10 pagina's achterlopen soms. Ik had voorheen als ik laat was en nega testte dan werd ik alsnog ongi nu niet. Had jij al getest of dat nog niet. @mees ik test toch vanmiddag nog hèhè en dan do.derdag als het nog nega is enniet ongi en dan de ha bellen als het dan nog niks.
Nou nog steeds negatief hoor pff word zo langzaam beetje gek. Nu dus tot donderdag wachten en anders de ha. Net de ha maar gebeld of ze niet bereid zijn te testen maar wilde ze alleen doen als het ongewenst was en tja daar lieg ik niet over dat is het niet. Woensdag wel afspraak met eigen ha en dan nogmaals bespreken.
Ik mag ook op rood, ongi is doorgebroken vandaag. Ben ook helemaal blij met mijn cyclus van 31 dagen. Clomid werkt prima bij me, dus we gaan vrolijk de volgende ronde in. Xx
Hi meiden. laptop is naar de dokter. dus ff korte reactie via mn mobn hier toch ineens gister giga ongesteld geworden..... had stiekum een beetje hoop. maar helaas op naar ronde twaalf! fijne avond meiden!
bah weer 2 meiden op rood. Balen hoor!! steefsel balen van de nega test, hoop dat hij donderdag wel posi is.
Ja dat hoop ik ook of woensdag via ha. Ach we zullen zien e erover opwinden viel niet lekker dus probeer beetje te ontspannen.
Steefsel, ik duim ook voor een posi test donderdag voor jou! Tot die tijd wacht ik gezellig met je mee...
@ steefsel, he wat jammer een negatieve test ben benieuwd naar donderdag! @ rood balen zeg :x @ ik denk dat ik ook naar de volgende ronde kan. Ongi gaat steeds meer doorzetten, waarschijnlijk vanaf morgen nieuwe cyclus. Jammer is het wel maar het is nog maar mijn eerste ronde dus dat was ook wel heel snel geweest.
Dank jullie wel we babbelen gewoon verder en zie wel wat komende week brengt. Meesje hoop dat je ongi niet doorzet heb je al bloed verloren of nog niet? Volgens mij zijn een hoop meiden echt helemaal over naar volgend topic haha is hier stuk stiller dan anders
Ik blijf ook nog even, ga pas woensdag of donderdag weer testen. Dan ben ik een week overtijd. We blijven positief =D... Succes dames
Hallo dames, Ik wil graat iets vragen. Ik ben nu ongeveer 6 dagen overtijd en nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb vandaag een test gedaan maar helaas was negatief. Was ik te vroeg met testen ? Wij willen graag nog een kind, maar spelen het op de moeder natuur ik hou niet in de gaten wanneer ik wel of niet vruchtbaar ben. Ik heb erg veel last van mijn onder rug stuitje en steken in mijn buik en liezen. Wanneer denken jullie dat ik weer een zwangerschaps testje kan doen ?
Het hoeft zeker niet te vroeg te zijn tenzij je traag hcg aanmaakt want dan kan je zomaar 2 weken overtijd zijn en pas posi testen. Ik zou nu 3 dagen wachten en dan weer proberen. Duim voor je!